با هوشنگ اطلاعاتت رو به چالش بکش!

مجله چارخونه » بازی » فکری و پازل » با هوشنگ اطلاعاتت رو به چالش بکش!
با هوشنگ اطلاعاتت رو به چالش بکش!
دانلود بازی هوشنگ
فهرست محتوا

اپلیکیشن هوشنگ یک بازی جذاب در دسته‌بندی فکری و پازل است. این گیم محبوب دانسته‌های شما را به چالش می‌کشد و با سوال‌های مختلف اطلاعات عمومی‌تان را افزایش می‌دهد. تیم تولیدکنندگان استودیوی آتیه‌پردازان دهناد این برنامه را برای سیستم‌عامل‌ اندروید طراحی و تولید کرده‌اند. این استودیو خود را با اپلیکیشن‌های موفق تاج و تخت، فانتوم، تکاور، حلقه و پرشتاب به دوست‌داران بازی‌های اندرویدی معرفی کرده است. اگر شما هم تمایل به سنجش و افزایش میزان اطلاعات خود دارید، بی‌شک یکی از مخاطبان بازی هوشنگ هستید. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی هوشنگ با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان هوشنگ

اپلیکیشن هوشنگ با هدف افزایش اطلاعات عمومی افراد طراحی و تولید شده است. این برنامه با پرداخت درون‌برنامه‌ای اجرا می‌شود. بنابراین برای استفاده از آن باید روزانه 500 تومان پرداخت کرده و از اعضای اپلیکیشن هوشنگ باشید. البته 48 ساعت ابتدایی استفاده شما از بازی هوشنگ به‌صورت رایگان خواهد بود. این برنامه در حال حاضر کاربران اپراتور ایرانسل را پشتیبانی می‌کند.

همچنین کاربران اپلیکیشن چارخونه با ایجاد حساب کاربری مجاز به اجرای بازی هوشنگ خواهند بود. برنامه هوشنگ ساختار ساده‌ای دارد و برای اجرا پس از دانلود بازی هوشنگ و ثبت‌نام در آن باید آیکون شروع را لمس کنید. در این بازی سوالاتی در سطوح متفاوت از شما پرسیده می‌شود. پاسخ هر سوال در جدولی پنهان شده و شما باید آن را پیدا کنید. هر فصل از بازی هوشنگ دست‌کم 20 مرحله دارد. با اتمام هر فصل و شروع فصل جدید میزان سختی سوالات و تعداد جایزه‌های درنظر گرفته شده برای هر مرحله افزایش می‌یابد.

اجرای بازی هوشنگ

در بازی هوشنگ از شما سوالاتی پرسیده می‌شود که با توجه به شماره مرحله این سوال به مراتب سخت‌تر خواهد شد. در انتهای صفحه نمایشگر جدولی از حروف درهم ریخته شده قرار دارد که حروف پاسخ سوال در این جدول قرار دارند. پس از یافتن حروف پاسخ باید انگشت خود را به‌ترتیب روی این حروف بکشید تا پاسخ شما ثبت شود. در این بازی مدت زمان پاسخگویی به سوالات اهمیتی ندارد. برای هر بار ورود به مراحل باید تعداد معینی سکه از میان سکه‌های جمع‌شده خود پرداخت کنید.

با موفقیت در هر مرحله به‌عنوان پاداش تعدادی سکه و ستاره به شما داده می‌شود. گاهی ممکن است به هر دلیلی قصد اجرای دوباره مرحله را داشته باشید. در این حالت با لمس آیکون بازگردانی مرحله به‌صورت مجدد برایتان اجرا می‌شود. اگر قصد خروج از بازی هوشنگ و لغو اشتراک را داشته باشید باید به بخش تنظیمات در صفحه اصلی بازی مراجعه کنید.

اگر سطح سوالات برای شما سخت بود و برای پاسخگویی نیاز به کمک داشتید، به بخش راهنمایی در انتهای صفحه نمایشگر گوشی مراجعه کنید. این بخش چهار نوع راهنمایی با عناوین حرف، سرنخ، کلمه و حذف حروف به شما می‌دهد. در راهنمایی حرف، حرف اول پاسخ برای شما مشخص می‌شود. اگر تمایل دارید که با ارایه توضیحاتی از پاسخ به آن پی ببرید باید از گزینه سرنخ استفاده کنید.

با استفاده از گزینه حذف حروف، چند حرف از جدول حروف درهم ریخته‌شده برایتان حذف می‌شود. بسیاری از افراد دوست دارند که جواب نهایی سوال را در بخش راهنمایی دریافت کنند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید برای دریافت پاسخ کامل باید گزینه کلمه را لمس کنید. البته در نظر داشته باشید برای استفاده از هریک از این راهنمایی‌ها باید مقداری از سکه‌هایتان را بپردازید.

فروشگاه

با توجه به دشواری سوالات در بازی هوشنگ به احتمال زیاد با پرداخت سکه‌هایتان از بخش راهنمایی استفاده خواهید کرد. به‌این‌ترتیب به سکه‌های بیشتری برای دریافت راهنمایی نیاز دارید. با مراجعه به بخش فروشگاه امکان خرید بسته‌های متنوعی از سکه برای شما فراهم شده است. در این بخش بسته‌های سکه از دو هزار سکه تا 100 هزار سکه وجود دارند. برای خرید این بسته‌ها باید دست‌کم هزار تومان و در بیشترین حالت بیست هزار تومان پرداخت کنید.

رتبه‌بندی

آنچه بازی‌های اندرویدی را جذاب‌تر می‌کند، امکان مقایسه نتایج خود با سایر بازیکنان بازی است. این امکان در بازی هوشنگ فراهم شده تا بازیکنان بتوانند با مقایسه نتایج خود و ستاره‌های به‌دست آمده با دیگران هیجان بیشتری را تجربه کنند. شما با مراجعه به بخش رتبه‌بندی می‌توانید برترین افراد را در رتبه‌بندی‌های روزانه، هفتگی و کلی بازی هوشنگ ببینید. همچنین رتبه شما در کادری سبز رنگ نمایش داده می‌شود. هم‌اکنون بیش از 50 هزار کاربر در این بخش رتبه‌بندی شده‌اند.

جمع‌بندی

بازی هوشنگ اپلیکیشنی جذاب و ایرانی به‌شمار می‌آید که در مدت کوتاهی پس از انتشار آن کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی با طرح سوالات چالش‌برانگیز و سخت قدرت هوش و حافظه شما را درگیر می‌کند. گرافیک چشم‌نواز و اجرای آسان و بدون باگ اپلیکیشن هوشنگ از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. برای نصب و دانلود بازی هوشنگ می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5620
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *