برنامه ایمو؛ تجربه‌ای متفاوت در دنیای ارتباطات تصویری!

مجله چارخونه » برنامه‌ » شبکه‌های اجتماعی » برنامه ایمو؛ تجربه‌ای متفاوت در دنیای ارتباطات تصویری!
برنامه ایمو؛ تجربه‌ای متفاوت در دنیای ارتباطات تصویری!
دانلود برنامه ایمو
فهرست محتوا

اپلیکیشن imo برنامه‌ای کاربردی محسوب می‌شود که در حوزه ارتباطات به بازار دیجیتال عرضه شده است. در این پیام‌رسان امکان تماس تصویری و صوتی باکیفیت بالا و سرعت شگفت‌انگیز وجود دارد. مخاطبان این برنامه افرادی هستند که برقراری تماس تصویری با دوستان برای آن‌ها اهمیت بالایی دارد. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه ایمو همراه باشید.

ایمو چگونه کار می‌کند؟

در سال‌های اخیر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نقش موثری در کاهش فاصله افراد و افزایش روابط اجتماعی داشته‌اند. برقراری تماس تصویری از جذاب‌ترین ویژگی‌های این برنامه‌ها است. در این میان imo نسبت به سایر اپلیکیشن‌های هم‌ردیف خود امکانات بیشتری به کاربران خود ارائه می‌دهد. به همین دلیل این برنامه محبوب‌ترین و برترین اپلیکیشن تماس تصویری محسوب می‌شود. امنیت بالای imo باعث شده امکان هک و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما وجود نداشته باشد. همچنین با گذاشتن رمز روی چت‌ها و گروه‌ها می‌توانید امنیت آن را افزایش دهید. اپلیکیشن imo با صرف حجم کمی از اینترنت، شما را از پرداخت هزینه‌های بسیار بالای روش‌های قدیمی ارتباطات نجات خواهد داد. این برنامه در بخش‌های chats، Contacts، search، story و منوی برنامه تعریف شده است.

Chats

پس از دانلود برنامه ایمو و نصب آن وارد قسمت چت می‌شوید. این بخش از imo فهرست افرادی که با آن‌ها گفت‌وگو داشته‌اید را به ترتیب جدیدترین مکالمه نمایش می‌دهد. همچنین گروه‌هایی که در این پیام‌رسان شگفت‌انگیز تشکیل داده‌اید، در این بخش قابل‌مشاهده خواهند بود. Chat امکان مدیریت گفت‌وگوهای شما با مخاطبین خود را فراهم می‌کند. با لمس آیکون my story می‌توانید فیلم یا عکس‌های متنوعی را با نام خود به سایر دوستانتان نشان دهید. در بخش my story تا 24 ساعت این فایل‌ها قابل‌مشاهده هستند و پس‌ازآن امکان دسترسی به آن‌ها از طریق برنامه imo را نخواهید داشت.

گزینه استوری برای ارتباط بیشتر افراد و به اشتراک‌گذاری لحظات خوب با یکدیگر طراحی شده است. پس از انتخاب یک عکس به‌عنوان استوری امکان افزودن متن و ایموجی به آن را خواهید داشت. با فعال‌سازی آیکون location information مکان موردنظر روی عکس ثبت شده و برای همه افراد قابل‌مشاهده خواهد بود. اگر گزینه قلم مو را انتخاب کنید؛ می‌توانید با استفاده از سایزهای مختلف قلم و انواع رنگ‌ها شکلی دلخواه روی تصویر بکشید و آن را منتشر کنید. علاوه‌براین امکان ویرایش و حذف هر استوری پس از نشر آن نیز وجود دارد.

با لمس گزینه new call برنامه imo، می‌توانید فهرستی از مخاطبین تلفن همراهتان که از کاربران imo هستند را مشاهده کنید. شما امکان مکالمه صوتی و تصویری با هریک از آن‌ها را خواهید داشت. درصورتی‌که کنار نام افراد یک تیک کوچک سبزرنگ قرار گرفته باشد، یعنی فرد در حال حاضر online بوده و فورا پیام‌هایتان به او می‌رسد.

Contacts

این بخش از imo درواقع همان فهرست مخاطبین شما است که در این برنامه حساب کاربری دارند. اگر فردی از مخاطبان گوشی همراه شما این اپلیکیشن را نداشت، با لمس آیکون invite می‌توانید او را از طریق پیام کوتاه به imo دعوت کنید. با توجه به همکاری تیم سازندگان برنامه imo با پیام‌رسان کاربردی whats app امکان دعوت دوستان از طریق این برنامه نیز وجود دارد. اگر قصد برقراری تماس تصویری یا صوتی میان چند نفر را داشته باشید، باید یک گروه تشکیل دهید. همچنین با لمس گزینه creat new group به فهرست مخاطبین خود متصل می‌شوید و با انتخاب افراد موردنظرتان یک گروه در برنامه imo تشکیل خواهید داد.

منوی برنامه

منوی برنامه imo باعث دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به سایر قسمت‌های برنامه می‌شود. با لمس آیکون قلم می‌توانید متنی دلخواه بنویسید که همواره کنار اسم شما قابل‌نمایش است. این متن می‌تواند یک شعر یا جمله فلسفی یا هر چیزی باشد که به‌طور مختصر به معرفی شما بپردازد.

گزینه setting برای کنترل بیشتر برنامه طراحی شده است. در این بخش امکان تغییر نام کاربری، عکس پروفایل، صدای اعلان برنامه، نور نشان‌دهنده پیام در imo، اعلان‌های گروه، اعلان‌های تماس، اعلان‌های استوری، مدیریت دانلود، حذف تاریخچه گفت‌وگو، فهرست افراد مسدود شده، حافظه دستگاه، امنیت و… را خواهید داشت. با استفاده از گزینه languages می‌توانید از قابلیت تغییر زبان برنامه استفاده کنید. در imo زبان‌هایی مانند اردو، انگلیسی، عربی، هندی و… تعریف شده‌اند. البته این برنامه زبان فارسی را پشتیبانی نمی‌کند.

با لمس گزینه premium می‌توانید نسبت به خرید حق اشتراک برنامه اقدام کنید. با پرداخت ماهانه یک دلار امکان استفاده از خدمات بیشتر این برنامه را خواهید داشت.

جمع‌بندی

به‌طورکلی اپلیکیشن imo با توجه به قابلیت‌هایی مانند امکان برقراری تماس صوتی و تصویری، کیفیت و سرعت بالا، امنیت برنامه و عدم نفوذ هکرها، رمزگذاری روی هر چت و گروه، به اشتراک‌گذاری، فضای گرافیکی چشم‌نواز، افزودن استوری و تعاملات بیشتر با افراد، جستجو مخاطب در فهرست مخاطبان، ضبط صدا، ثبت موقعیت مکانی، دسترسی رایگان، رابط کاربری آسان، حجم کم نسبت به سایر برنامه‌های هم‌رده و… تجربه متفاوتی در دنیای ارتباطات برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود برنامه ایمو می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5682
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *