بازی Clash Royale نبردی آنلاین برای نمایش قدرت و اقتدار

مجله چارخونه » بازی » استراتژی » بازی Clash Royale نبردی آنلاین برای نمایش قدرت و اقتدار
بازی Clash Royale نبردی آنلاین برای نمایش قدرت و اقتدار
دانلود بازی Clash Royale
فهرست محتوا

کلش رویال بازی جدید کمپانی نام‌آشنای سوپرسل است که بعد از بازی Clash of Clans یک موفقیت دیگر برای این کمپانی محسوب می‌شود. Clash Royale ظرف مدت کوتاهی توانست به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های ویژه گوشی هوشمند تبدیل شود. به‌طوری‌که تا این لحظه بالای 100 میلیون بار از گوگل پلی و اپل استور دانلود شده و توانسته امتیازهای 4.5 و 4.7 از 5 را به ترتیب در گوگل پلی و اپل استور از کاربران دریافت کند. تعداد دفعات بالای دانلود بازی Clash Royale محبوبیت بالای آن بین کاربران و سبک و سیاق جدید بازی همگی باعث شد این مطلب از مجله چارخونه را به معرفی بازی کلش رویال اختصاص داده و جزئیات بیشتری از آن در اختیار شما قرار دهیم. با ما در بررسی و دانلود بازی Clash Royale همراه باشید.

داستان بر بازی کلش رویال

کلش رویال یک بازی استراتژی آنلاین و ترکیبی از سبک‌های MOBA و CCG است که اولین بار در سال 2016 روی سیستم‌عامل ios و به‌صورت محدود در کشورهای نیوزلند، استرالیا و هنگ کنگ عرضه شد. باگذشت مدت کمی بازی برای سیستم اندروید نیز منتشر شد و کاربران در سراسر دنیا به هر دو نسخه آن دسترسی پیدا کردند. در بازی کلش رویال قرار است با تعدادی کارت که در اختیار شما قرار می‌گیرد به جنگ دیگر بازیکنان در سراسر جهان رفته و قدرت و اقتدار خود را به نمایش بگذارید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930482157/511/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از بازی Clash Royale

گیم پلی بازی

پس از دانلود بازی Clash Royale و اجرای آن روند بازی به این شکل است که با انتخاب 8 کارت از بین کارت‌های خود وارد نبرد تن‌به‌تن یا دوبه‌دو با سایر بازیکنان در سراسر جهان شده و در صورت پیروزی یک صندوقچه جایزه و تعدادی جام دریافت خواهید کرد. هر صندوقچه به‌تناسب نوع خود می‌تواند حاوی تعدادی کارت، الماس و مقداری طلا باشد. کارت‌های موجود در صندوقچه‌ها می‌توانند کارتی بر تعداد کارت‌های شما اضافه کرده یا شرایط لازم برای ارتقا کارت‌های فعلی شما را فراهم کنند. از طرفی جام‌ها نیز رتبه شما را تعیین کرده و جواز ورود به زمین‌های نبرد جدیدتر را به شما خواهند داد.

چگونه بازی کنیم؟‌

برای هر نبرد آنلاین یک مخزن اکسیر به ظرفیت 10 دارید که در ابتدا 5 واحد آن پر است و باگذشت هر ثانیه یک واحد به آن اضافه خواهد شد. برای شروع نبرد 4 کارت از کارت‌هایی که انتخاب کرده‌اید به‌صورت رندوم پایین صفحه برای شما به نمایش درخواهد آمد. سپس متناسب با تعداد اکسیری که کارت‌ها نیاز دارند، می‌توانید یک یا چند عدد از آن‌ها را به میدان بیاورید. با ورود هر کارت به میدان یک کارت دیگر جایگزین شده و این کار تا پایان نبرد به‌صورت چرخشی ادامه پیدا خواهد کرد.

در هر نبرد 3 دقیقه فرصت دارید برج‌‌های نگهبانی و قلعه حریف را خراب کرده و پیروز میدان شوید. اگر بعد از گذشت سه دقیقه هیچ‌یک از شما نتوانید کل قلعه حریف یا بخشی از آن را خراب کنید، بازی یک دقیقه بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد. به‌محض تخریب یکی از برج‌ها یا قلعه‌ها در طرف دیگر میدان بازی به پایان می‌رسد. در غیر این صورت بازی به‌صورت مساوی به پایان خواهد رسید.

چند نکته مهم برای موفقیت در بازی

اگرچه روال بازی در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد؛ اما باکمی پیشرفت در بازی متوجه پیچیدگی و سختی آن خواهید شد. به‌طوری‌که ممکن است با ترکیبی از بهترین کارت‌ها در مقابل یک ترکیب بسیار ساده شکست بخورید؛ بنابراین صرف‌نظر از کارت‌هایی که دارید، آنچه برای پیروزی مهم است ترکیب درست کارت‌ها، ورود به‌موقع آن‌ها به میدان و البته توجه به میزان اکسیر در بازی است.

با این تعاریف پیش از بازی در ترکیب خود، کارت‌هایی باقابلیت حمله به انواع‌ کارت‎ها (کارت‌هایی با اهداف زمینی، هوایی و کارت‌های دسته‌جمعی) داشته باشید و سعی کنید از آن‌ها برای پشتیبانی از سایر نیروهای خود استفاده کنید.

همچنین به یاد داشته باشید کارت‌هایی مانند کارت شاهزاده علی‌رغم قدرت تخریب بالایی که دارند به‌ندرت می‌توانند به‌تنهایی کاری از پیش برده و شما را به پیروزی نزدیک کنند. چراکه شاهزاده یک نقطه‌ضعف بزرگ دارد و به‌راحتی با ارتش اسکلت‌ها از پای درخواهد آمد؛ بنابراین همراه چنین کارت‌هایی یک کارت پشتیبان نیز وارد میدان نبرد کنید. درنهایت آنچه از نکات باقی می‌ماند توجه به میزان اکسیر در بازی است. پیش از آوردن کارت‌های خود به میدان از میزان اکسیر خود برای اضافه کردن یک نیروی دیگر برای پشتیبانی از کارت‌های فعلی خود یا دفاع از قلعه مطلع شوید.

جمع‌بندی

گرچه در این بررسی اطلاعات جامعی درباره‌ گیم پلی، نحوه بازی و نکاتی داشتن شانس بیشتر برای پیروزی در Clash Royale بیان کردیم؛ اما بازی کلش رویال جزئیاتی فراتر از این‌ها دارد. به همین دلیل کشف مابقی امکانات بازی را بر عهده شما خواهیم گذاشت. برای دانلود بازی Clash Royale ویژه سیستم‌عامل اندروید می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در پایان همین مطلب به نسخه اندروید بازی دسترسی پیدا کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5762
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *