تجربه بسکتبال حرفه‌ای در گوشی هوشمند با بازی NBA LIVE Mobile

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » تجربه بسکتبال حرفه‌ای در گوشی هوشمند با بازی NBA LIVE Mobile
تجربه بسکتبال حرفه‌ای در گوشی هوشمند با بازی NBA LIVE Mobile
دانلود بازی NBA LIVE Mobile
فهرست محتوا

به‌طورمعمول بازی‌های ورزشی روی کنسول‌های بازی و کامپیوتر لذت‌بخش‌تر هستند و کمتر می‌توان یک بازی ورزشی باکیفیت و گیم پلی عالی برای گوشی‌های هوشمند پیدا کرد. بازی NBA LIVE Mobile یک گیم ورزشی بسیار هیجان‌انگیز ویژه گوشی‌های هوشمند است. درصورتی‌که قصد اجرای این بازی را دارید، در مجله چارخونه برای بررسی و دانلود بازی NBA LIVE Mobile همراه باشید.

 

داستان بازی NBA LIVE Mobile

بازی NBA LIVE Mobile محصول کمپانی نام‌آشنای EA Sports است که بعد از بازی‌های Madden NFL Mobile و FIFA Mobile برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios عرضه شده و در گوگل پلی و اپل استور به‌صورت رایگان در اختیار شما قرارگرفته است. در بازی NBA Live Mobile قرار است تیم خود را تشکیل داده و روزبه‌روز با انجام تمرین و مسابقات قوی‌تر شوید. با پیشرفت در بازی می‌توانید ستاره‌های NBA را برای تیم خود خریداری کرده و یک تیم قوی برای خود تشکیل دهید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930509123″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از بازی بازی NBA LIVE Mobile

سخت‌افزار موردنیاز برای اجرای بازی

بازی NBA LIVE Mobile برای اجرا به یک سخت‌افزار قدرتمندی نیاز دارد. به همین دلیل اگر دوست دارید بازی را بدون لگ تجربه کرده و از آن لذت ببرید؛ باید آن را روی یک گوشی اندروید یا ios قدرتمند نصب کنید. البته این به آن معنا نیست که نمی‌توانید بازی NBA LIVE Mobile را روی گوشی‌هایی با سخت‌افزار معمولی اجرا کنید. این بازی بدون شک در گوشی‌های رده پایین هم اجرا می‌شود؛ اما مشکلی که وجود دارد لگ‌های پی‌درپی و ایست تصویر است که تجربه لذت‌بخش بازی را بر هم زده و بازی برای شما جذابیت چندانی نخواهد داشت. نکته بعدی هم این‌که برای اجرای بازی در سیستم‌عامل اندروید باید نسخه سیستم‌عامل گوشی شما 4 به بالا و در سیستم‌عامل ios 8 به بالا باشد.

دانلود بازی NBA LIVE Mobile

اگر سیستم‌عامل گوشی شما اندروید است برای دانلود بازی NBA LIVE Mobile می‌توانید از طریق لینک یا کیوآرکد موجود در پایان مطلب به بازی دسترسی داشته و آن را دانلود کنید. بازی NBA LIVE Mobile به‌واقع گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد؛ به‌طوری‌که جزئیات محیط به‌خوبی در آن پیدا است و حس بی‌نظیری از انجام بازی به شما منتقل می‌کند. گرچه حین بازی چهره بازیکنان را از نزدیک نمی‌بینید و گرافیک بازی به‌پای کنسول‌های بازی یا کامپیوتر نمی‌رسد؛ اما درمجموع گرافیک بازی در نوع خود بی‌نظیر و قابل‌تحسین است.

گیم پلی بازی بسیار ساده است و همه حرکت‌های آن به‌وسیله کنترلرهای لمسی پایین صفحه انجام خواهد شد. همچنین برای انجام بازی به هیچ‌چیز اضافه‌تری نیاز نخواهید داشت. صدا پردازی بازی نیز مانند گرافیک آن به‌خوبی انجام شده است. موسیقی‌های متن بازی به‌درستی انتخاب شده‌اند و به دلیل طراحی حرفه‌ای بازی می‌توانید صداهای حین گیم را کنار موسیقی جذاب آن به‌خوبی بشنوید.

حالت‌های مختلف بازی

کمپانی EA Sports برای انجام بازی NBA LIVE Mobile چند حالت مختلف را در نظر گرفته است. اولین حالتی که برای شما باز است و باید بازی را تا رسیدن به سطوح بالاتر از طریق آن پیش ببرید، حالت CAMPAIGN است. در این حالت مراحل و چالش‌های مختلفی وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به مراحل آموزشی برای یادگیری تاکتیک‌های بازی اشاره کرد.

دومین حالت، حالت Daily Beats نام دارد که پس از رسیدن به سطح دو برای شما باز می‌شود. این حالت از بازی بر اساس رویدادهای زنده NBA مجموعه‌ای از مراحل و چالش‌ها را برای شما در نظر می‌گیرد که با انجام آن‌ها مهارت‌های بازیکنان خود را بالا برده و پاداش‌های مختلف و باورنکردنی را از این طریق به دست خواهید آورد.

اما حالت سوم بازی که پس از رسیدن OVR تیم شما به 65 باز می‌شود، حالت Show Down است. در این حالت شما کنترل یک بازیکن را برای مدت یک کواتر بر عهده می‌گیرید و به‌صورت آنلاین با یک بازیکن دیگر که مانند شما کنترل یک بازیکن را بر عهده دارد به انجام بازی خواهید پرداخت. حالت چهارم بازی با نام LEAGUES طراحی شده است و در سطح 3 به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. در این حالت وارد لیگ شده و بازی را در سطح جهانی با سایر بازیکنان در سراسر جهان تجربه می‌کنید.

و اما حالت آخر، SEASON است که در آن با تیم‌های NBA به رقابت پرداخته و با پیروزی در مسابقات سطح شما در بازی افزایش پیدا خواهد کرد. گفتنی است این حالت در سطح 4 برای شما بازخواهد شد.

جزئیات تکمیلی و سخن پایانی

باید اعتراف کنیم بازی NBA LIVE Mobile دارای جزئیات بسیار زیادی است که کشف همه آن‌ها فرایندی زمان‌بر است و می‌طلبد که خودتان دست‌به‌کار شده و ضمن تجربه بازی جزئیات آن را کشف کنید. ما نیز تا حد ممکن سعی کردیم اطلاعاتی راجع به همه قسمت‌های بازی از سخت‌افزار موردنیاز تا گرافیک، گیم پلی و حالت‌های مختلف آن در اختیار شما قرار دهیم. درمجموع بازی NBA LIVE Mobile جز آن دسته از بازی‌های است که با گرافیک و گیم پلی فوق‌العاده خود تجربه‌ای عالی از بسکتبال حرفه‌ای در گوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

https://mag.charkhoneh.com/5788
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *