با برنامه vim می‌توانید با تخصص‌تان درآمد کسب کنید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » کسب و کار » با برنامه vim می‌توانید با تخصص‌تان درآمد کسب کنید!
با برنامه vim می‌توانید با تخصص‌تان درآمد کسب کنید!
فهرست محتوا

طبق آمار بین انواع اپلیکیشن‌های تولیدشده در زمینه‌های مختلف تعداد کمی در گروه کسب‌وکار قرار می‌گیرند. عموم این برنامه‌ها برای برقراری ارتباط بین کارفرما و کارمند طراحی و تولید شده‌اند. تیم جوان و نخبه‌ی دارت اپلیکیشن vim را به متقاضیان و کارجویان ارائه کرده‌اند. این گروه شعار اصلی و ماموریت تیم خود را اشتغال‌زایی برای متخصصان و افراد توانمند کشورمان می‌دانند. این برنامه‌ی اندرویدی فرصتی طلایی برای افراد حرفه‌ای و ماهر محسوب می‌شود. اگر شما هم تخصصی برای عرضه دارید یا نیازمند دسترسی به متخصصان در زمینه‌های گوناگون هستید برای بررسی و دانلود برنامه vim با ما همراه باشید.

برنامه vim چه کمکی به شما می‌کند؟‌

برنامه‌ اندرویدی vim محیطی برای همکاری متخصصان و کارفرمایان فراهم کرده است. گروه سازندگان اپلیکیشن vim آن را به‌صورت رایگان، آنلاین و با حجم بسیار کم در اختیار کاربران قرار داده‌اند. ساختار ساده‌ برنامه vim یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. به‌این‌ترتیب برای ورود به برنامه و استفاده از آن نیازی به گذراندن مراحل سخت و زمان‌بر ثبت‌نام نیست و فقط باید شماره موبایل خود را در برنامه وارد کنید. پس از ورود به برنامه در صورت تمایل با مراجعه به بخش ویرایش پروفایل و تکمیل اطلاعات موردنیاز اپلیکیشن امکان ارتباط با سایر اعضا را خواهید داشت.

اگر شما پروژه‌هایی برای اجرا دارید اما توانایی انجام آن‌ها به هر دلیلی برای شما میسر نیست به برنامه vim مراجعه کنید. همچنین در صورتی که توانایی و تخصصی دارید با استفاده از اپلیکیشن vim می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. مهارت‌ها و توانایی‌هایی مانند برنامه نویسی، طراحی، گرافیک، ترجمه و… از جمله تخصص‌های مطرح‌شده در اپلیکیشن vim هستند. علاوه‌بر این‌ها کار با نرم‌افزارهای مختلفی مانند اتوکد، power point، word، متلب، PS pice و… از پروژه‌های درخواست‌شده در vim محسوب می‌شوند. در صفحه اصلی برنامه پروژه‌ها به‌ترتیب تاریخ فهرست شده‌اند. شما با استفاده از گزینه فیلتر می‌توانید نوع پروژه‌های انتخابی را مدیریت کنید.

استخدام

بخش استخدام به شما این امکان را می‌دهد تا برحسب توانایی‌هایتان مشغول به کار شوید. اپلیکیشن vim برخلاف سایر برنامه‌های هم‌ردیف خود آگهی‌های استخدامی را به‌صورت یک‌جا و کنار هم نشان نمی‌دهد. شما در این قسمت به فهرستی از آگهی‌ها دسترسی ندارید؛ بلکه با خواندن نقشه شهر و بزرگ‌نمایی محلات موردنظر روی آن آگهی‌ها نمایش داده می‌شود. با استفاده از گزینه فیلتر نوع آگهی‌ها را مدیریت خواهید کرد. در این بخش قابلیت نمایش شغلی خاص یا همه شغل‌های ممکن روی نقشه وجود دارد. همچنین با کلیک روی گزینه پلاس می‌توانید آگهی‌های استخدامی‌تان را در اپلیکیشن vim ثبت کنید. ثبت آگهی در این برنامه هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت.

پروژه

ماموریت اصلی اپلیکیشن vim در این قسمت تعریف شده است. شما در این بخش پروژه‌هایتان را در اپلیکیشن ثبت می‌کنید. سپس پروژه‌تان در صفحه اصلی برای همه کاربران ظاهر می‌شود. اگر پیشنهادهایی از سوی کاربران برای انجام پروژه‌هایتان دریافت کردید باید برای مشاهده آن‌ها از گزینه پیشنهاد‌های دریافت‌شده کمک بگیرید. گزینه سفارش پروژه شما تاریخچه‌ای از پروژه‌های ثبت‌شده توسط شما در این برنامه را ارائه می‌دهد. برای ثبت پروژه جدید باید روی آیکون پلاس کلیک کنید. سپس با تعیین اطلاعاتی مانند عنوان پروژه، توضیحات، بودجه مدنظر و دسته‌بندی آگهی پروژه‌تان ثبت می‌شود.

تبلیغات

بی‌شک تبلیغات یکی از عوامل غیرقابل انکار در معرفی کالا یا خدمات و افزایش فروش آن‌ها به‌شمار می‌آید. با توجه به موفقیت روزافزون اپلیکیشن vim می‌توانید با تبلیغ در این برنامه کالا یا خدمات خود را به کاربران vim معرفی کنید. با مراجعه به بخش تبلیغات و ارتباط با تیم پشتیبانی امکان سفارش تبلیغات در این برنامه را خواهید داشت.

قوانین

گروه سازنده برنامه‌های اندرویدی دارت، به‌منظور پیشگیری از مشکلات قانونی و حقوقی دستورالعمل‌هایی را در بخش قوانین ثبت کرده‌اند. مطابق با این قوانین اپلیکیشن vim هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه قراردادها، اجرای پروژه‌ها، تحویل به‌موقع آن‌ها و طریقه پرداخت بین دو طرف برعهده نمی‌گیرد. بنابراین پیش از واگذاری پروژه‌ها به سایر کاربران نسبت به صحت و درستی کلام‌ و میزان مهارت‌شان در تخصص موردنظر اطمینان حاصل کنید. همچنین در نظر داشته باشید انجام اموری خلاف قوانین موجود در برنامه، امکان مسدود شدن حسای کاربری شما را برایتان به همراه خواهد داشت.

جمع‌بندی

اپلیکیشن vim برنامه‌ای محبوب در حوزه کسب‌وکار محسوب می‌شود که به شما امکان درآمدزایی از طریق تخصص‌هایتان را می‌دهد. این برنامه با اجرای آسان و بدون باگ، ساختار ساده و حجم کم به‌صورت رایگان به مخاطبان عرضه شده است. برای نصب و دانلود برنامه vim می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/5800
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *