بازی piano tiles2 یک گیم جذاب برای دوستداران موسیقی!

مجله چارخونه » بازی » آرکید » بازی piano tiles2 یک گیم جذاب برای دوستداران موسیقی!
بازی piano tiles2 یک گیم جذاب برای دوستداران موسیقی!
دانلود بازی piano tiles 2
فهرست محتوا

بازی piano tiles یک بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده در حوزه بازی‌های تک‌‌نفره محسوب می‌شود که توسط Hu Wen Zeng و شرکت cm games عرضه شده است. ارتقا کیفیت و گرافیک بازی و افزودن موسیقی‌های جدید به فهرست مراحل بازی ازجمله تغییرات آخرین نسخه piano tiles2 به شمار می‌آید. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی piano tiles 2 با چارخونه همراه باشید.

داستان بازی Piano tiles 2 در مورد چیست؟‌

بازی piano tiles با تلفیقی از هنر و سرگرمی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. شیوه بازی به‌طور هم‌زمان بر تمرکز و سرعت عمل شما تاثیرگذار بوده و درعین‌حال شما را با شنیدن ارزشمندترین و معروف‌ترین قطعات موسیقی جهان که با پیانو نواخته شده‌اند‌ مانند Happy New Year همراهی‌ می‌کند. شما برای انجام این بازی باید سرعت عمل و تمرکز خوبی داشته باشید. به بیان بهتر، این اپلیکیشن در تقویت تمرکز و افزایش سرعت عمل شما نیز نقش موثری دارد.

در هر مرحله از بازی کاشی‌های سیاهی در چهار ردیف موازی باهم به سمت پایین‌ صفحه حرکت می‌کنند که با لمس آن‌ها یکی از نت‌های موسیقی نواخته می‌شود. با ادامه بازی و لمس همه کاشی‌ها قطعه موسیقی به‌طور کامل اجرا می‌شود. در طول بازی برای اجرای موسیقی مستطیل‌های بزرگ‌تری نیز طراحی‌شده‌اند که برای اجرای صحیح نت، باید تا عبور کامل مستطیل انگشت خود را روی آن نگه‌دارید.

با صعود به مراحل بالاتر، موسیقی پیچیده‌تر و سرعت حرکت کاشی‌ها بیشتر می‌شود. در هر مرحله برای پیروزی باید سه موسیقی جذاب و چالش‌برانگیز را اجرا کنید. به‌بیان‌دیگر قطعه موسیقی اصلی به سه بخش در طول اجرای مرحله تقسیم می‌شود. طوری که بعد از طی هر قسمت، یک ستاره دریافت کرده و به بخش دشوارتر بعدی می‌روید.

اگر همه سه قسمت یک مرحله را درست اجرا کنید با کسب سه ستاره مجاز به اجرای مرحله بعدی خواهید بود. چنانچه هنگام اجرای بازی بعضی از کاشی‌ها را از دست بدهید امکان کسب سه ستاره در پایان بازی را نخواهید داشت. البته در این حالت مجاز به ورود به مرحله بعدی خواهید بود. درصورتی‌که به دریافت همه ستاره‌های مرحله علاقه دارید باید آن مرحله را دوباره و از نو اجرا کنید.

صفحه اصلی

یکی از قابلیت‌هایی که تیم تولیدکنندگان بازی طراحی کرده‌اند امکان شنیدن موسیقی کامل هر مرحله پیش از اجرای آن است. این ویژگی احتمال برد شما را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد. کنار هر آهنگ با استفاده از گزینه favorite می‌توانید موسیقی را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. در صفحه اصلی بازی piano tiles2 تعدادی گزینه در پایین صفحه وجود ‌دارد که به‌اختصار هریک را شرح می‌دهیم.

در این صفحه گزارشی از فعالیت روزانه خود مانند تعداد موسیقی‌های نواخته شده طی بازی را دریافت می‌کنید. در این قسمت آیکونی با شکل هدفون وجود دارد. در این بخش می‌توانید با پرداخت امتیازات خود قطعه موسیقی جدیدی خریده و آن را به همان شیوه بازی بنوازید.

علاوه‌براین با استفاده از جدولی که در بخش home طراحی شده می‌توان امکانات متنوعی برای اجرای آسان‌تر بازی خریداری کرد. از دیگر امکانات این بخش تغییر عکس پروفایل حساب کاربری در بازی piano tiles2 است.

بخش موسیقی

در این صفحه شما می‌توانید همه مراحل طی شده، مراحل پیش‌رو و تعداد ستاره‌های کسب شده در هر مرحله از بازی piano tiles 2 را ببینید. بالای صفحه گزینه selection برای بازدید از بازی‌های منتخب، گزینه favorite برای آهنگ‌های موردعلاقه شما و گزینه ranking برای مشاهده محبوب‌ترین آهنگ‌ها طراحی شده‌اند.

بخش‌های hall، store و setting

در قسمت Hall شما امتیاز بازی بهترین‌ کاربران piano tiles2 را در سراسر جهان مشاهده می‌کنید و امکان مقایسه امتیازات خود با آن‌ها را خواهید داشت. آیکون store برای مشاهده سایر اپلیکیشن‌ها و دانلود آن‌ها طراحی شده است.

بخش setting این امکان را به کاربر می‌دهد که در صورت نیاز و تمایل تنظیماتی مانند قطع و وصل صدا، پیوستن به باشگاه هواداران، امتیازدهی به برنامه و تعیین زبان اجرای برنامه را به‌دلخواه خود تنظیم کند.

جمع‌بندی

گوش دادن به موسیقی به‌عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای عبور از آشفتگی‌های روحی و رسیدن به آرامش در نظر گرفته‌ می‌شود. حال اگر خود ما در نواختن موسیقی سهیم باشیم لذتی چند برابر را تجربه خواهیم‌کرد. دانلود بازی piano tales 2 این امکان را به ما می‌دهد که بدون داشتن دانش موسیقیایی و در قالب بازی و سرگرمی، یک تجربه بی‌نظیر داشته باشیم.

علاوه‌براین، تقویت و هماهنگی شنوایی و بینایی و افزایش تمرکز از دیگر ویژگی‌هایی است که این اپلیکیشن را از سایرین متمایز می‌کند. برای دانلود بازی piano tiles 2 می‌توانید از لینک زیر یا تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5848
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *