نقد و بررسی برنامه Sketch؛ بوم نقاشی تلفن همراه شما

مجله چارخونه » برنامه‌ » عکاسی » نقد و بررسی برنامه Sketch؛ بوم نقاشی تلفن همراه شما
نقد و بررسی برنامه Sketch؛ بوم نقاشی تلفن همراه شما
دانلود برنامه Sketch
فهرست محتوا

اگر به طراحی و نقاشی دیجیتال علاقه‌مند هستید، بدون شک اپلیکیشن Sketch یک اپلیکیشن کاربردی برای شما به‌حساب خواهد آمد. با دانلود برنامه Sketch می‌توانید همیشه یک بوم نقاشی در گوشی خود داشته باشید و از آن برای نقاشی و طراحی استفاده کنید. اگر کنجکاو هستید اطلاعات بیشتری درباره برنامه Sketch به دست آورده و با آن بیشتر آشنا شوید با ما در مجله چارخونه برای معرفی و دانلود برنامه Sketch همراه باشید.

در اپلیکیشن Sketch مجموعه‌ای از ابزارهای موردنیاز برای طراحی در اختیار شما قرار دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید طرح‌های خود را از صفر تا صد پیاده‌سازی کرده و آن‌ها را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. به‌علاوه Sketch امکان اضافه کردن استیکر به تصاویر شما را نیز درون خود جای داده و به‌عنوان یک اپلیکیشن سرگرمی نیز به کار می‌آید. در کل اگر به دنبال یک اپلیکیشن کامل برای طراحی و نقاشی دیجیتال هستید، اپلیکیشن Sketch کمپانی سونی یکی از بهترین گزینه‌ها است.

دانلود برنامه Sketch و پیش‌نیازها

به‌منظور دانلود اپلیکیشن Sketch می‌توانید از طریق لینک‌ها یا کیوآرکد موجود در پایان مطلب به برنامه دسترسی داشته و آن را دانلود کنید. Sketch با همه گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی نسخه 4.2 یا بالاتر سازگار است و به‌راحتی می‌توانید آن را روی آن‌ها نصب کنید.

برای شروع کار با برنامه به‌حساب کاربری نیاز ندارید؛ اما برای این‌که به همه بخش‌ها و امکانات اپلیکیشن دسترسی داشته و بتوانید با سایر کاربران Sketch نیز در ارتباط باشید لازم است یک حساب کاربری در برنامه ایجاد کنید. برای این منظور سه راه پیش روی شما قرار دارد می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در گوگل یا فیس‌بوک وارد برنامه شده یا از اطلاعات حساب خود در سونی برای ورود به برنامه استفاده کنید.

آشنایی با قسمت‌های مختلف اپلیکیشن Sketch

میز کار برنامه

اولین قسمتی که پس از ورود به اپلیکیشن با آن مواجه می‌شوید، میز کار برنامه است. میز کار شما یک صفحه سفید با مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف از انواع قلم‌ها و پاک‌کن‌ها گرفته تا ابزار کاربردی مثل پرگار، خط‌کش و … است که به کمک آن‌ها می‌توانید حتی حرفه‌ای‌ترین طرح‌ها را پیاده‌سازی کنید. کنار ابزارهای طراحی، بخش‌های دیگری برای تغییر پس‌زمینه بوم نقاشی، اضافه کردن متن، تصویر خارجی و استیکر به صفحه کار وجود دارد که متناسب با نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بخش استیکرهای برنامه درواقع همان بخش سرگرمی برنامه است که با کمک آن‌ها می‌توانید تصاویر پرتره خود را با آن‌ها تزیین کرده و از آن‌ها تصاویری جذاب درست کنید.

علاوه بر ابزارهایی که نام بردیم در میز کار ابزار جالبی در اختیار شما قرار دارد که به کمک آن می‌توانید از کارخود یک ویدئو تهیه کرده و روند پیشرفت خود را به‌صورت ویدئویی ذخیره کنید. به‌علاوه در اپلیکیشن Sketch می‌توانید به هر تعدادی که دوست داشتید لایه به طرح خود اضافه کرده و از این طریق عمق و جذابیت بیشتری به طرح‌ها و نقاشی‌های خود اضافه کنید.

My Sketch

این قسمت بعد از ایجاد اولین طرح در دسترس شما قرار می‌گیرد. در این بخش طرح‌های شما قرار دارد و می‌توانید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. جالب است بدانید برای هر طرحی را که به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید قابلیتی را فعال کنید که دیگران نیز بتوانند آن را تکمیل کرده یا در صورت تمایل از طرح شما یک خروجی به‌صورت تصویر برای خود تهیه کنند. برای اجرای چنین قابلیتی، کافی است پیش از انتشار طرح خود گزینه‌های مربوطه را فعال کنید و سپس طرح خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

My Profile

این بخش درواقع پروفایل کاربری شما است. در این قسمت اطلاعاتی درباره پست‌های منتشر شده، تعداد فالوور‌ها و افرادی که دنبال کرده‌اید وجود دارد.

Explore

این بخش درواقع نمایشگاه طرح‌های سایر کاربران در Sketch است که می‌توانید آن‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید. همچنین درصورتی‌که دنبال طرح خاصی باشید، آن را از بخش جستجو پیدا خواهید کرد. هر طرحی که در این بخش وجود دارد امکان لایک یا کامنت گذاری داشته و می‌توانید طراح آن را نیز دنبال کنید.

My Feed

در این قسمت از برنامه برخلاف قسمت Explore فقط طرح‌های افرادی که دنبال کرده‌اید برای شما نمایش داده می‌شوند.

جمع‌بندی

برنامه Sketch یکی از اپلیکیشن‌های محبوب برای علاقه‌مندان به طراحی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید استعداد خود در حوزه طراحی را تقویت کنید و با طراحان مختلف ارتباط داشته باشید و از تجارت آن‌ها در طراحی استفاده کنید. کاربری آسان و قابلیت‌های مختلف موجود در این اپلیکیشن، Sketch را به برنامه‌ای پرطرفدار تبدیل کرده است.

https://mag.charkhoneh.com/5894
امتیاز دهید

2 پاسخ

    1. با کلیک بر روی تصویر دریافت از چارخونه شما می توانید برنامه را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *