بازی Forza Street مایکروسافت برای اندروید‌ها به زودی عرضه می‌شود

مجله چارخونه » فناوری » بازی Forza Street مایکروسافت برای اندروید‌ها به زودی عرضه می‌شود
بازی Forza Street مایکروسافت برای اندروید‌ها به زودی عرضه می‌شود
فهرست محتوا

سری بازیِ Forza که از محبوب‌ترین بازی‌های مایکروسافت به حساب می‌آید قرار است برای بر پلتفرم‌های iOS و اندروید نیز عرضه شود. مایکروسافت امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد بازیِ Forza Street، بازیِ مسابقه‌ای مجانی که چند وقت پیش برای کاربران ویندوز 10 عرضه‌شده بود را برای گوشی‌های اپل و اندرویدی نیز عرضه خواهد کرد.

به گزارش مجله چارخونه، Forza Street یک بازیِ مسابقه‌ای به سبک رانندگی خیابانی است که در آن کاربران کنترل ماشین‌های مختلف را به دست می‌گیرند. در بخش تک‌نفرهٔ بازی رویدادها و فصل‌های مختلف گنجانده‌شده است و مانند بیشتر بازی‌های مسابقه‌ای دیگر، کاربران می‌توانند ماشین‌های خود را ارتقا داده و ماشین‌های جدید خریداری کنند.

سری بازیِ اصلی Forza Motorsport که برای کاربران Xbox و PC عرضه‌شده بود بیشتر حول مسابقات شبیه‌سازی‌شده با کنترل‌های واقعی بود درحالی‌که Forza Street قرار است به سبک مسابقه‌ای آرکید و برای کاربران عادی عرضه شود. یعنی کاربران بیشتر باید بر روی گاز دادن، ترمز گرفتن و زمان‌بندی درست برای استفاده توربو تمرکز کنند.

متأسفانه فعلاً Foza Street تنها حالت تک‌نفره دارد، اما مایکروسافت می‌گوید که آن‌ها در ماه‌های آینده برنامه‌های بیشتری برای بازی دارند. امیدواریم تا زمانی که بازی برای اندروید عرضه می‌شود حالت چندنفره نیز به آن اضافه‌شده باشد.

https://mag.charkhoneh.com/5911
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *