5 اپلیکیشن برتر مانیتور کودک برای اندروید

مجله چارخونه » برنامه‌ » سبک زندگی » 5 اپلیکیشن برتر مانیتور کودک برای اندروید
5 اپلیکیشن برتر مانیتور کودک برای اندروید
مانیتور کودک
فهرست محتوا

امروزه گوشی‌های هوشمند جای همه‌چیز را گرفته‌اند. یکی از کاربردهای آن‌ها مانیتور کودک است. اگر چند وسیلهٔ اضافی در خانه دارید می‌توانید آن‌ها را به مانیتور هوشمندی تبدیل کنید که هنگام گریه کردن کودک به شما هشدار می‌دهد. اپلیکیشن‌های زیادی برای اندروید عرضه‌شده که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در این مطلب از مجله چارخونه به معرفی ۵ اپلیکیشن مطرح در این بخش پرداخته‌ایم.

AtHome Camera

AtHome Camera یک سیستم جامع برای نظارت بر خانه است. با استفاده از این نرم‌افزار گوشی‌تان به یک دوربین مداربسته تبدیل می‌شود و با استفاده از کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند دیگر می‌توانید فید آن را تماشا کنید.

این اپلیکیشن همچنین توانایی نصب حس‌گر را نیز دارد و می‌تواند بعد از اینکه حسگر آن حرکتی را احساس کرد به شما هشدار بدهد. استفاده از این اپلیکیشن خیلی راحت طراحی‌شده و کافی است تا وسیله‌هایتان را به‌وسیلهٔ شبکه به هم متصل کنید. این اپلیکیشن مجانی است اما در آن با تبلیغات مواجه می‌شوید و برای حذف تبلیغات درونش می‌توانید هزینه‌ای پرداخت کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه درونش دوربین‌های مجزا برای این اپلیکیشن خریداری کنید.

برای نصب و دانلود برنامه AtHome Camera بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”920425286″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

BabyCam

BabyCam یکی از نرم‌افزارهای خوب مانیتور کودک برای اندروید است. راه‌اندازی این نرم‌افزار 20 ثانیه طول می‌کشد و قابلیت‌های فراوانی دارد. این اپلیکیشن به دو گوشی نیاز دارد. یک گوشی برای نظارت و دیگری برای تماشای فید آن است. هنگامی‌که صدا ناهنجاری شنیده شود، اپلیکیشن به شما هشدار می‌دهد و همچنین قابلیت پخش تصاویر HD را نیز دارد. این اپلیکیشن رایگان فوق‌العاده کاربردی است اما باگ‌های کوچکی دارد که خوشبختانه تجربهٔ استفاده از آن را خراب نمی‌کنند.

برای نصب و دانلود برنامه BabyCam بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930517785″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

Baby Monitor 3G

Baby Monitor 3G اپلیکیشن ساده و کاربردی برای مانیتور کودک است. مانند بقیه اپلیکیشن‌های این رده، به دو دستگاه نیاز دارید. با استفاده از این اپلیکیشن هردو را به هم وصل می‌کنید. این اپلیکیشن سعی می‌کند قابلیت پشتیبانی نسل سوم خود را به‌عنوان قابلیت اصلی‌اش معرفی کند. علاوه بر آن، قابلیت‌های دیگری همچون هشدارهای شخصی‌سازی‌شده، اتصال سریع، ویدئوی زنده و بسیاری قابلیت‌های دیگر، از برتری‌های این اپلیکیشن به شمار می‌روند. قابلیت پشتیبانی از نسل سوم می‌تواند به شما اجازه دهد تا از هرجایی که می‌خواستید به این اپلیکیشن متصل شوید. این اپلیکیشن را می‌توانید برای دورهٔ آزمایشی مجانی دانلود کنید، اما نسخهٔ کامل آن 4.99 دلار قیمت دارد.

برای نصب و دانلود برنامه Baby Monitor 3G بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

 

Dormi

Dormi یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مانیتور کودک است. این اپلیکیشن توانایی تنظیم دقت حسگر را نیز دارد. با استفاده از این قابلیت دیگر صدایی جز صدای کودکتان زنگ هشدار را فعال نمی‌کند. Dormi دارای قابلیت‌هایی ازجمله نمایش اطلاعات مانیتور کودک (اطلاعات باتری و غیره) قابلیت‌های شخصی‌سازی و تنظیمات زیادی است. Dormi را می‌توانید به‌صورت مجانی برای یک ماه استفاده کنید سپس اگر مایل بودید می‌توانید یکی از برنامه‌های پرداخت آن را انتخاب کنید. ما برنامهٔ پرداخت 8.99 دلاری را پیشنهاد می‌کنیم. متأسفانه این اپلیکیشن از سال 2015 به‌روزرسانی جدیدی دریافت نکرده است اما خوشبختانه عملکرد خوبی دارد و با بیشتر گوشی‌ها عمل می‌کند.

برای نصب و دانلود برنامه Dormi بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930455975″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

WiFi Baby Monitor

WiFi Baby Monitor یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌های مانیتور کودک است. کافی است تا دو گوشی را به یک شبکهٔ بیسیم متصل کنید و یکی از گوشی‌ها را در اتاق کوکتان قرار بدهید و هر وقت صدایی شنیده شد شمارا از آن مطلع می‌کند. در نسخهٔ رایگان این اپلیکیشن می‌توانید تنها از قابلیت‌های صوتی مانیتور کودک استفاده کنید و در نسخهٔ پرداختی، قابلیت‌های تصویری، پیام صوتی، رمزگذاری (برای امنیت بیشتر فید تصویری) نیز آزاد خواهد شد. این اپلیکیشن تازه‌ای به‌حساب می‌آید، بنابراین ممکن است با باگ‌های کوچکی برخورد کنید. خوشبختانه نسخهٔ پرداختی این اپلیکیشن قیمت کمی دارد و در آزمون‌هایی که از آن گرفتیم به مشکلی برنخوردیم.

برای نصب و دانلود برنامه WiFi Baby Monitor بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

 

https://mag.charkhoneh.com/5921
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *