با برنامه دوربین، دورترین و بکرترین نقاط جهان را ببینید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با برنامه دوربین، دورترین و بکرترین نقاط جهان را ببینید
با برنامه دوربین، دورترین و بکرترین نقاط جهان را ببینید
با برنامه دوربین، دورترین و بکرترین نقاط جهان را ببینید
فهرست محتوا

دوربین، یک برنامه کاربردی جالب است که با محتویات فرهنگی، هنری، آموزشی، گردشگری و … می‌تواند ساعت‌ها کاربران خود را سرگرم کند.
در این نرم افزار کانال‌های مختلفی موجود است که کاربران با انتخاب هر یک از کانال‌ها می‌توانند به مطالب و ویدئوهای آن‌ها دسترسی داشته و نظر کاربران دیگر در مورد موضوعات مختلف را ببینند. همچنین با نظر دادن در هر بخش می‌توانند کاربران دیگر را در مورد موضوع مورد بحث یاری کنند. با دانلود رایگان برنامه دوربین به راحتی قادر خواهید بود که ویدئوهای مورد نظر  را دانلود کنید و در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
در ادامه این مطلب در مجله چارخونه همراه ما باشید تا با بخش های مختلف برنامه دوربین بیشتر آشنا شوید.

دانلود رایگان برنامه دوربین

نوار ابزار پایین صفحه اصلی برنامه دوربین

بعد از نصب و راه اندازی برنامه کاربران با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و تایید آن توسط کد ارسال شده از طرف برنامه می‌توانند به محیط برنامه وارد شوند. در نوار ابزار پایین صفحه اصلی، بخش‌های مختلف خانه، دسته بندی، دوربین من و دانلودها وجود دارد که در ادامه به بررسی کاربرد هر یک می‌پردازیم.

  • روبان میان بر

در صفحه اصلی برنامه، عکس شاخص و متناسب با مناسبت‌های خاص روز بالای صفحه قرار می‌گیرد. زیر این عکس شاخص هم روبان میان بری برای دسترسی راحت تر به دسته بندی‌های موضوعی مختلف قرار دارد که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی به تمام ‌مطالب و ویدئوهای مربوط به موضوع مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

  • پیشنهاد دوربین

قسمت بعدی صفحه اصلی به پیشنهاد دوربین اختصاص یافته است. در این بخش از اپلیکیشن، ویدئوهای پیشنهادی برای کاربران به نمایش درآمده است. با چپ و راست کشیدن این نوار ابزار، کاربران قادر خواهند بود به تمام این پیشنهادهای سرگرم کننده دسترسی داشته باشند.

  • تازه‌ها

در بخش تازه‌های صفحه اصلی هم همانطور که از نامش پیداست، تازه‌ترین ویدئوهای قرار داده شده در نرم‌افزار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

  • کانال‌ها

بخش کانال‌ها در صفحه اصلی به کانال‌های متنوعی اختصاص دارد که با انتخاب هر یک از آن‌ها به طور جداگانه می‌توانید موضوع های مرتبط با آن‌ها را پیدا کنید. از جمله موضوع های این کانال‌ها عبارتند از: استان‌های مختلف ایران، قاره‌های مختلف دنیا، دنیای زیر آب، حشرات، هتل‌ها، اطلاعات سفر، سلامت کودکان، بارداری، عکاسی، غذا، کاردستی و هزاران موضوع متنوع و جذاب دیگر که با دسترسی به هر یک از این کانال‌ها هزاران موضوع مرتبط با کانال برای شما نمایش داده می‌شود.

  • پر بحث‌ها

این بخش از برنامه که در صفحه اصلی قرار دارد به موضوع و ویدئوهای پربحث اختصاص دارد. با بازدید از این قسمت می‌توانید در بحث برانگیزترین موضوع ها شرکت کنید و با کاربران دیگر به گفتگو بپردازید.

  • برترین‌ها

در این بخش نیز  برترین ویدئوها در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد.

دانلود رایگان برنامه دوربین

دسته بندی

این بخش از برنامه موضوع ها را بر حسب دسته بندی‌های مختلف نشان می‌دهد. کاربران در این قسمت قادر خواهند بود توسط انتخاب موضوع ها به زیر شاخه‌های ریزتر موضوع نیز دسترسی داشته باشند و تعداد کانال‌ و ویدئوهای مربوط به هر زیر شاخه را مشاهده کنند. البته این بخش میان بری در صفحه اصلی نیز دارد که قبلا به آن پرداختیم.
دسته بندی‌های مختلف این موضوعات عبارتند از رویدادها، گردشگری، سرگرمی، دانستنی‌ها، آموزشی، سلامت، هنری، ورزشی، سبک زندگی و تکنولوژی.
در واقع با این عناوین مختلف، بعید می‌رسد که در جستجوی موضوعی باشید و آن را در این برنامه جالب پیدا نکنید.

دوربین من

در این قسمت لیست کانال‌هایی که کاربر عضو است به نمایش در می‌آید. با ورود به این بخش به راحتی می‌توانید به کانال‌هایی که عضو هستید دسترسی یابید.

دانلودها

این قسمت از برنامه هم ویدئوهایی که توسط کاربر دانلود شده در معرض نمایش می‌گذارد. رویکرد اصلی برنامه دوربین، سرگرمی و گردشگری است. در این برنامه کاربردی امکان دسترسی به انواع محتوای ویدئویی و گردشگری به صورت آنلاین و آفلاین برای کاربران وجود دارد.
شمایی که عاشق سفرد و گردش هستید می‌توانید با استفاده از برنامه دوربین، مکان‌های بکر ایران و جهان را ببینید و بشناسید و آن‌ها را با دوستانشان به اشتراک بگذارید. شاید در پس این اشتراک گذاری‌ها در آینده برای دیدن این مکان‌ها از نزدیک یک برنامه‌ریزی سفر هم داشته باشید. البته سفری که این بار با آگاهی بیشتر می‌تواند لذت بخش‌تر باشد.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود برنامه دوربین، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *