جدیدترین شماره مجله دام، کشت و صنعت را در چارخونه بخوانید

مجله چارخونه » کیوسک » جدیدترین شماره مجله دام، کشت و صنعت را در چارخونه بخوانید
جدیدترین شماره مجله دام، کشت و صنعت را در چارخونه بخوانید
جدیدترین شماره مجله دام، کشت و صنعت را با اندروید مارکت چارخونه بخوانید
فهرست محتوا

مجله دام، کشت و صنعت که یکی از مهمترین مجلات صنايع غذايی و کشاورزی است به دو صورت چاپی و الکترونیکی منتشر می‌شود که جدیدترین شماره این مجله را می‌توانید از بخش کیوسک اندروید مارکت چارخونه روی دستگاه خود نصب و مطالعه کنید.

در سرمقاله شماره 209 مجله دام، کشت و صنعت که به قلم ابوالقاسم گلباف، صاحب امتیاز و مدیر مسوول در 5 مهر ماه منتشر شده است، نکاتی پیرامون مدیران حرفه‌ای در آورده شده است.

سخن ماه هم به بیم‌ها و امیدهای پیش روی این صنعت پرداخته و همچنین به مشکلات فارغ التحصیلان بیکار رشته مهندسی کشاورزی پرداخته شده است و راه‌های توسعه کشاورزی کشورمان ایران را با الگوبرداری از سیستم منظم ژاپنی مورد بررسی قرار گرفته است.

علاوه بر این، مقالات و گزارش های مفصلی نیز در رابطه با موضوعات مرتبط با حوزه صنایع غذایی و کشاورزی به رشته تحریر درآمده است.

در این شماره از مجله دام، کشت و صنعت همچنین اخباری در مورد جدیدترین و مهمترین تصمیم‌های دولتی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی، اظهارنظرهای دولتمردان در رابطه با مشکلات موجود در این صنعت و نقد و بررسی عملکرد فعالان این صنعت و دولت منتشر شده است که خواندنش خالی از لطف نیست.

برای دانلود این مجله اینجا کلیک کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *