در بازی پرندگان ماهیگیر 2 پرندگان را از خطر انقراض نجات دهید!

مجله چارخونه » بازی » ماجراجویی » در بازی پرندگان ماهیگیر 2 پرندگان را از خطر انقراض نجات دهید!
در بازی پرندگان ماهیگیر 2 پرندگان را از خطر انقراض نجات دهید!
دانلود بازی پرندگان ماهیگیر 2
فهرست محتوا

اپلیکیشن پرندگان ماهیگیر 2 یک بازی شگفت‌انگیز در سبک داستانی و ماجرایی محسوب می‌شود که استودیوی کلید طلایی جهان معاصر برای سیستم‌عامل اندروید طراحی و تولید کرده است. این استودیو با ساخت گیم‌های محبوبی مانند موتوری 2، آمیرزا، تاکسیدو، بازی سنتوری و… یکی از موفق‌ترین گروه‌های سازنده بازی‌های اندرویدی به شمار می‌آید. این بازی جذاب در دوران ماقبل تاریخ رخ می‌دهد. شما باید با شکار ماهی‌ها، انواع پرنده‌ها را از خطر انقراض نجات دهید. اگر از آن دسته افرادی هستید که از بازی‌های تفننی و سرگرم‌کننده لذت می‌برند، بازی پرندگان ماهیگیر 2 لحظات خوشی را برایتان رقم می‌زند. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی پرندگان ماهیگیر 2 با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی پرندگان ماهیگیر 2

بازی پرندگان ماهیگیر 2 روایتگر داستان زندگی پرندگانی است که دیگر در دنیای امروز ما حضور ندارند. این پرندگان به دلیل کمبود غذا روبه انقراض هستند. ماموریت شما پرواز روی سطح دریا، شکار ماهی و نجات جان این پرندگان کمیاب است. برای این منظور باید درون آب‌های آبی دریا شیرجه زده و با ماهی‌های خوشمزه و رنگارنگ شکم خود را سیر کنید. هرچه در بازی پیشرفت کنید به پرندگان متنوع‌‌تری برای کاراکتر بازی دسترسی خواهید داشت.

برای اجرای پرندگان ماهیگیر 2 باید در این بازی عضو شوید. با پرداخت روزانه 300 تومان شما یکی از اعضای بزرگ خانواده پرندگان ماهیگیر 2 خواهید بود. این بازی در حال حاضر فقط اپراتور ایرانسل را پشتیبانی می‌کند و دارندگان سیم‌کارت ایرانسل می‌توانند از این بازی دوست‌داشتنی استفاده کنند. گیم پرندگان ماهیگیر 2 ساختار ساده‌ای دارد و پس از ورود به اپلیکیشن به‌راحتی می‌توانید بازی را شروع کنید. این بازی از بخش‌های شروع، انتخاب پرنده، تنظیمات، راهنما و شمارنده ماهی تشکیل شده است. اگر تمایلی به ادامه بازی با اپلیکیشن پرندگان ماهیگیر 2 نداشتید با لمس آیکون لغو اشتراک، عضویت شما لغو خواهد شد. با لمس آیکون راهنما به توضیحات ارائه شده توسط طراحان پرندگان ماهیگیر 2 برای اجرای بهتر بازی دسترسی پیدا خواهید کرد.

اجرای بازی پرندگان ماهیگیر 2

در پرندگان ماهیگیر 2 شما با هدایت کاراکتر بازی روی سطح دریا پرواز می‌کنید. با ضربه انگشت خود روی صفحه نمایشگر به سمت بالا یا پایین، جهت حرکت پرنده را مشخص خواهید کرد. البته دقت کنید که برای بالا یا پایین‌تر رفتن پرنده باید ضربات بیشتری وارد کنید. اگر تصمیم به حفظ مسیر پرنده در هر قسمت از صفحه نمایشگر بازی داشتید، باید انگشت خود را روی صفحه نگه دارید.

در اجرای بازی باید از برخورد با موانعی همچون صخره، سنگ، درخت و… خودداری کنید. علاوه‌براین حیواناتی همچون تمساح، کوسه و بعضی ماهی‌های بزرگ‌تر به دنبال شکار شما هستند؛ بنابراین نباید در مسیر حرکت آن‌ها قرار گیرید. با شکار هر ماهی امتیاز کسب می‌کنید. این امتیاز با توجه به نوع ماهی شکار شده متغیر خواهد بود. بازی پرندگان ماهیگیر 2 مقصد و هدف مشخصی ندارد؛ بنابراین می‌توانید بدون استرس و نگرانی در آسمان پرواز کرده و با شیرجه در دریا به شکار انواع ماهی‌ها بپردازید.

پس از برخورد پرنده با موانع یا سایر حیوانات شکارچی، یک دور از بازی شما تمام می‌شود. پس از اتمام هر دور از بازی عملکرد شما بررسی شده و نتایج آن در کارنامه‌ای به اطلاعتان می‌رسد. در این کارنامه امتیاز کسب شده برای شکار ماهی‌ها، آخرین رکورد ثبت‌شده توسط این پرنده و مدت زمان اجرای بازی محاسبه می‌شود.

انتخاب پرنده

در این بخش از بازی پرندگان ماهیگیر 2 باید نوع پرنده بازی را مشخص کنید. پرندگانی مانند خپلاروز، آراموس، ترمولا، سبزک، شیرکولا و… ازجمله این پرندگان محسوب می‌شوند. این پرندگان در سرعت ‌عمل و مدت زمان واکنش متفاوت هستند. هریک از آن‌ها متناسب با ویژگی‌های خود لقبی دارند. قاتل آسمان‌ها، پرنده خشن، شیرجه زن سریع، شکارچی ماهی و… ازجمله این القاب هستند. برای انتخاب هر پرنده باید آن را با تعداد مشخصی از ماهی‌های شکار شده معاوضه کنید.

چنانچه تعداد ماهی‌های شما برای انتخاب پرنده‌ها کافی نباشد، با لمس گزینه ماهی رایگان 1000 ماهی جایزه خواهید گرفت. در این گزینه با عضویت در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام تیم تولیدکنندگان پرندگان ماهیگیر 2 موفق به دریافت ماهی رایگان می‌شوید. اگر نیاز به ماهی‌های بیشتری داشتید از آیکون پلاس استفاده کنید. در این بخش بسته‌های پنج هزارتایی تا بسته‌های پنجاه هزارتایی ماهی با قیمت‌های گوناگون در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته با پرداخت 10 هزار تومان قفل همه پرنده‌ها برای شما بازخواهد شد. همچنین اپلیکیشن پرندگان ماهیگیر 2 برای ورود روزانه به بازی 50 ماهی به شما جایزه می‌دهد.

جمع‌بندی

در اپلیکیشن پرندگان ماهیگیر 2 با به چالش کشیدن تمرکز و سرعت عملتان اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد. این بازی با داستان جذاب و هیجان‌انگیز خود ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد؛ بنابراین بازی پرندگان ماهیگیر 2 انتخاب مناسبی برای بازی در جمع‌های دوستانه است. برای دانلود و نصب اپلیکیشن پرندگان ماهیگیر 2 می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code زیر استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6047
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *