۷ اپلیکیشن برتر تصاویر پس‌زمینه برای اندروید

مجله چارخونه » برنامه‌ » ابزارها » ۷ اپلیکیشن برتر تصاویر پس‌زمینه برای اندروید
۷ اپلیکیشن برتر تصاویر پس‌زمینه برای اندروید
فهرست محتوا

تصاویر پس‌زمینهٔ زنده دیگر مانند گذشته قابلیت ویژه‌ای به‌حساب نمی‌آیند. در گذشته این نوع تصویرها از قابلیت‌های ویژهٔ اندروید به‌حساب می‌آمند، اما حالا بعدازاینکه در گوشی‌های اپل نیز شاهد قابلیت پشتیبانی از تصاویر پیش‌زمینهٔ زنده هستیم، آن‌ها دیگر مانند گذشته قابلیت ویژه یا خاصی به نظر نمی‌رسند. البته این نوع از تصاویر همچنان طرفداران خود را دارد. در این مطلب از مجله چارخونه ما سعی کردیم هفت تا از بهترین اپلیکیشن‌های تصویر پس‌زمینهٔ زنده را برای شما انتخاب کنیم. البته تصاویر پس‌زمینه کاملاً به سلیقهٔ کاربران بستگی دارد و اگر پیشنهادی داشتید حتماً در بخش کامنت‌ها نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Forest Live Wallpaper

Forest Live Wallpaper یک اپلیکیشن تصویر پس‌زمینهٔ زنده مخصوص طرفداران طراحی متریال است. تصویر پس‌زمینه‌ای که این اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌دهد جنگلی مینیمالیستی است که هنگام وزش باد درختانش حرکت می‌کنند. Forest Live Wallpaper به کاربر اجازه می‌دهد تا رنگ پس‌زمینه و درختان را به سلیقه خود عوض کند. یکی از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن تغییر آب‌وهوای تصویر نسبت به آب‌وهوای محیط زندگی کاربر است. البته اخیراً در به‌روزرسانی‌های جدید اجازه دسترسی به اپلیکیشن آب‌وهوا مسدود شده. بااین‌حال Forest Live Wallpaper اپلیکیشن جالبی است. اگر به تصاویر ساده علاقه دارید این اپلیکیشن برای شما طراحی‌شده است.

برای نصب و دانلود برنامه Forest Live Wallpaper بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

 

Joko Interactive

Joko Interactive نیز دولوپر دیگری است که تاکنون چندین اپلیکیشن تصویر پس‌زمینه زنده تولید کرده. محبوب‌ترین اپلیکیشن این شرکت Minima Live Wallpaper است. این اپلیکیشن دارای تصاویر طراحی متریال و قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی است. از اپلیکیشن‌های محبوب دیگر این شرکت می‌توان به Paperland، Papersea و Fracta اشاره کرد.

همچنین Joko Interactive در گذشته اپلیکیشن محبوب دیگری به نام Light Grid را تولید کرده بود. تصاویر پس‌زمینه‌ای که در این اپلیکیشن‌ها پیدا می‌کنید ممکن است کمی قدیمی به نظر برسند اما بااین‌حال از بهترین اپلیکیشن‌های تصویر پس‌زمینه زنده بازار به شمار می‌روند.

برای نصب و دانلود برنامه Fracta بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930466473″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

Muzel Live Wallpaper

Muzel Live Wallpaper یکی از اپلیکیشن‌های ویژهٔ تصاویر پس‌زمینهٔ زنده است. این اپلیکیشن مانند همتاهای خود عمل نمی‌کند و به‌جای تصاویر پس‌زمینهٔ کامپیوتری و ساده طراحی‌شده، تصاویر نقاشی‌های هنری معروف را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته می‌توانید تصاویر موردعلاقهٔ خود را نیز به آن اضافه کنید. Muzel Live Wallpaper از ابزارهای پوشیدنی نیز پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید برای ساعت هوشمند خود تصویر پس‌زمینهٔ ویژه بسازید. این یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تصویر پس‌زمینهٔ زنده است.

برای نصب و دانلود برنامه Muzel Live Wallpaper بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

 

Oajoo Device Info Wallpaper

Oajoo Device Info Wallpaper می‌تواند اطلاعات داخلی گوشی کاربر را در تصویر پس‌زمینه نشان دهد. اطلاعاتی مانند مصرف پردازنده، حافظه داخلی مصرف‌شده، دما، باتری و اطلاعاتی از این قبیل به‌صورت نوشتاری بر روی تصویر نقش می‌بندند. سبک نمایش این اطلاعات جمع‌وجور اما فوق‌العاده زیبا طراحی‌شده است. همچنین می‌توانید رنگ و نوع فونت آن را نیز انتخاب کنید. این اپلیکیشن از انواع تبلت نیز پشتیبانی می‌کند. Oajoo Device Info Wallpaper اخیراً عرضه شده اما خوشبختانه با باگ‌های زیادی مواجه نمی‌شوید.

برای نصب و دانلود برنامه Oajoo Device Info Wallpaper بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

 

Teragon

Teragon نیز یکی از دولوپرهای خوب اپلیکیشن تصاویر پس‌زمینه زنده است. از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های این شرکت می‌توان به Day Night Live Wallpaper، Dream Night Live Wallpaper و Aurora Live Wallpaper اشاره کرد که هرکدام تصاویر پس‌زمینهٔ به‌خصوص خود را دارند. این اپلیکیشن‌ها همگی تصاویر پس‌زمینهٔ زیبایی دارند و تا حدودی قابلیت شخصی‌سازی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

برای نصب و دانلود برنامه Teragon بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

 

Walloop

Walloop مانند اپلیکیشن‌های قدیمی تصویر پس‌زمینه عمل می‌کند. در این اپلیکیشن به‌جای یک نوع یا صرفاً یک عدد تصویر پس‌زمینه، با دستهٔ زیادی از آن‌ها مواجه می‌شوید که در دسته‌بندی‌های مختلفی ازجمله AMOLED، فصلی، طبیعت، انیمه، انتزاعی و سبک‌های دیگری تقسیم‌شده‌اند.

Walloop همچنین از رزولوشن‌های مختلف هم پشتیبانی می‌کند و در رزولوشن 4k یکی بهترین منابع تصویر پس‌زمینه است. داخل این اپلیکیشن با تبلیغات و در بعضی قسمت‌ها با خرید درون برنامه‌ای نیز مواجه می‌شوید که البته تبلیغات خیلی در استفاده از آن اختلالی ایجاد نمی‌کنند و این خریدها اهمیت چندانی ندارند. Walloop اپلیکیشن مناسبی برای تصاویر پس‌زمینهٔ زنده است.

برای نصب و دانلود برنامه Walloop بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930620953″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

Water Garden Live Wallpaper

Water Garden Live Wallpaper یکی از زیباترین اپلیکیشن‌های تصویر پس‌زمینهٔ زنده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تصویر حوضی زیبا و ماهی کوچکی را برای پس‌زمینهٔ گوشی‌تان انتخاب کنید. افکت‌های تصویری این اپلیکیشن فوق‌العاده چشم‌نواز طراحی‌شده‌اند.

البته صدا و افکت شتک آب ممکن است به مذاق هرکسی خوش نیاید، خوشبختانه بیشتر این خصوصیات را می‌توان به‌صورت دستی تنظیم کرد. حرکت ماهی کاملاً روان و باورپذیر طراحی‌شده و خود ماهی نیز مدل‌سازی خوبی دارد. این اپلیکیشن همچنین از انواع تبلت نیز پشتیبانی می‌کند. Water Garden Live Wallpaper را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید.

برای نصب و دانلود برنامه Water Garden Live Wallpaper بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

https://mag.charkhoneh.com/6084
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *