با Inshot دیگر نگران ویرایش عکس‌های اینستاگرامی خود نباشید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » عکاسی » با Inshot دیگر نگران ویرایش عکس‌های اینستاگرامی خود نباشید!
با Inshot دیگر نگران ویرایش عکس‌های اینستاگرامی خود نباشید!
فهرست محتوا

اپلیکیشن inshot یک برنامه کاربردی در سبک هنر و عکاسی محسوب می‌شود که برای سیستم‌عامل‌ اندروید به بازار دیجیتال عرضه شده است. inshot یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های گوگل درزمینهٔ ویرایش عکس و فیلم به شمار می‌آید و کاربران گوشی‌های هوشمند تاکنون بیش از 60 میلیون بار آن را دانلود کرده‌اند. مخاطبان این اپلیکیشن افرادی هستند که ویرایش عکس و فایل‌های تصویری از دغدغه‌های همیشگی آنان است. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه Inshot با مجله چارخونه همراه باشید.

اپلیکیشن inshot چه کاری انجام می‌دهد؟

برنامه inshot به‌طور اختصاصی برای ویرایش انواع فرمت‌های فیلم و عکس طراحی شده است. با توجه به موج جدید عکس‌های اینستاگرامی، تعداد بی‌شماری از افراد و کاربران فضای مجازی در تب‌وتاب به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و فیلم‌های خود هستند؛ اما همان‌طور که می‌دانید، انتشار فایل‌های تصویری از طریق اینستاگرام با محدودیت‌هایی روبه‌رو است.

محدودیت‌هایی مانند ابعاد عکس، جهت آن، بزرگ‌نمایی برخی ویدیوها، کاهش کیفیت فایل‌های تصویری و… ازجمله این محدودیت‌ها به شمار می‌آیند. تیم سازندگان این برنامه ماموریت اپلیکیشن inshot را رفع این ایرادات و خلق تصاویر مناسب و باکیفیت برای انتشار آن‌ها از طریق اینستاگرام و سایر برنامه‌های هم‌رده اعلام کرده‌اند.

Inshot ساختار بسیار ساده‌ای دارد و کاربر را درگیر مراحل زمان‌بر ثبت‌نام نمی‌کند. این اپلیکیشن در بخش‌های video، photo، collage، material، setting، pro و create new تعریف شده است.

قسمت video

با لمس گزینه video به‌طور مستقیم وارد پوشه محل ذخیره فیلم‌ها در حافظه گوشی می‌شوید. پس از انتخاب یک یا چند فیلم، وارد بخش اعمال تغییرات روی فایل خواهید شد. در این قسمت امکان تبدیل یک فیلم به چند کلیپ یا تبدیل چند کلیپ به یک فیلم برایتان فراهم شده است. task bar یا نوار وظیفه در انتهای صفحه نمایشگر inshot قرار دارد که انواع ابزارها برای ایجاد تغییر در فایل موردنظر را در اختیارتان می‌گذارد. با لمس آیکون پلاس می‌توانید بدون خروج از این قسمت، فایل دیگری را نیز برای اعمال تغییرات و اتصال به فایل موردنظر انتخاب کنید.

قسمت photo

اگر گزینه photo را لمس کنید به‌طور مستقیم وارد گالری تصاویر خود می‌شوید. با استفاده از task bar می‌توانید عکس موردنظر را به‌تناسب علاقه و کاربرد آن تغییر دهید. علاوه بر ابزارهای تغییرات در این بخش از Inshot اپلیکیشن‌های دیگری که برای تغییر و ویرایش عکس مناسب هستند با قرارگیری لینک دانلود به کاربران معرفی می‌شود.

ابزارهای تغییرات

در اپلیکیشن inshot برای اعمال تغییر در فایل‌های تصویری باید از ابزارهای trim، canvas، back ground، filter، music، text، sticker، speed، crop، rotate و flip استفاده کنید. اگر قصد برش یک قسمت از فیلم به‌صورت کلیپ جدا، حذف بخشی از ویدیو یا ایجاد یک شکاف درروند اجرای فایل تصویری را دارید باید از آیکون trim استفاده کنید. آیکون canvas برای پخش فیلم در دو حالت تار و واضح طراحی شده که با استفاده از گزینه‌های left، right، fit یا full می‌توان محل پخش حالت تار را تغییر داد.

در inshot امکان کاهش اندازه مربع پخش فیلم و تعیین یک تصویر پس‌زمینه برای آن وجود دارد. این تصویر پس‌زمینه می‌تواند یک صفحه رنگی، خود فایل تصویری به‌صورت تار یا یک عکس دلخواه از گالری تصاویر شما باشد. در این قسمت بیش از 30 رنگ پس‌زمینه و بیش از شش فیلتر در نظر گرفته شده است.

بسیاری از فیلم‌سازان و تولیدکنندگان کلیپ‌های کوتاه برای زیبایی بیشتر صحنه‌های فیلم از فیلتر استفاده می‌کنند. آیکون filter قابلیت‌های متنوعی برای تغییر در فایل تصویری به شما ارائه می‌کند. ده فیلتر با دسترسی رایگان و بیش از سی فیلتر برای کاربران ویژه در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه‌براین فیلترها برخی تغییر حالات در گزینه effect وجود دارد که باعث زیبایی بیشتر و کیفیت بالاتر فایل‌های تصویری می‌شود. برای تغییر در رنگ، نور، شفافیت، سایه و… باید از آیکون adjust استفاده کنید.

جمع‌بندی

یکی از ابزارهای موردعلاقه فیلم‌سازان آیکون music محسوب می‌شود. در این قسمت از Inshot امکان حذف صدای اصلی فیلم و جایگزینی موسیقی دیگری به‌جای آن برای شما در نظر گرفته شده است. این موسیقی‌ها در دو حالت featured و my music در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در بخش featured ده آلبوم و بیش از 100 آهنگ در ژانرهای گوناگون وجود دارد. اگر تمایل به استفاده از فایل‌های صوتی موجود در گوشی هوشمند خود را داشته باشید با استفاده از گزینه my music به این فایل‌ها دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید موسیقی فایل تصویری را جدا کرده و آن را به‌صورت مستقل ذخیره کنید.

به‌طورکلی Inshot با توجه به قابلیت‌هایی مانند تغییرات فیلم و عکس متناسب با قوانین اینستاگرام، استفاده از انواع فیلترها، استفاده از بیش از 100 موسیقی متنوع، ترکیب چند کلیپ و ساخت یک فیلم، تقسیم یک فیلم به چند کلیپ، رابط کاربری آسان نسبت به سایر اپلیکیشن‌های هم‌رده و… تجربه متفاوت و لذت‌بخشی برایتان رقم خواهد زد. برای نصب و دانلود برنامه Inshot می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6095
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *