آماروید چیست و چه ویژگی‌هایی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

مجله چارخونه » برنامه‌ » آماروید چیست و چه ویژگی‌هایی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟
آماروید چیست و چه ویژگی‌هایی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟
آماروید amaroid
فهرست محتوا

آماروید سامانه آنالیز برنامه‌های موبایل است که همانند بخش برنامه‌های موبایل گوگل آنالتیکس فعالیت می‌کند. این اپلیکیشن که توسط متخصصان ایرانی ارائه شده است، ویژگی‌های کاربردی را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌کند.

آماروید سامانه‌ای است که پس از تحریم توسعه‌دهندگان موبایل ایران در گوگل آنالتیکس به صورت رایگان ارائه شد. در ادامه با ابن سامانه آنالیز برنامه‌های موبایل و ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

 

سامانه آنالیز برنامه‌های موبایل چیست؟

توسعه‌دهندگان برنامه‌های موبایل برای اطلاع از فعالیت کاربران، تعداد نصب‌ها، کاربران آنلاین و موارد مشابه به سامانه‌ای متمرکز نیاز دارند. این اطلاعات برای تحلیل رفتار کاربران، توسعه بازاریابی و فروش محصولات و خدمات مورد نیاز است.

از این رو سامانه‌هایی در دنیا شکل گرفته است که این اطلاعات را در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار قرار می‌دهند. نمونه برجسته این سامانه‌ها گوگل آنالتیکس است که هم به اپلیکیشن‌ها و هم به وب‌سایت‌ها خدمت ارائه می‌کند.

البته مدتی پیش سرویس گوگل آنالتیکس به واسطه تحریم‌ها روی توسعه‌دهندگان ایرانی بسته شد. با این حال سرویس بومی «آماروید» توسط متخصصان داخلی برای استفاده رایگان و آزاد تمام توسعه‌دهندگان اندروید ارائه شد.

آماروید amaroid

ویژگی‌های آماروید

رایگان بودن

آماروید برای تمام توسعه‌دهندگان ایرانی رایگان است و همه می‌توانند به سادگی از این سامانه آنالیز برنامه‌های موبایل استفاده کنند.

امنیت داده‌ها

داده‌های مشتریان در این سامانه با امنیت بالایی نگهداری می‌شود. این موضوع از اولویت‌های توسعه‌دهندگان و صاحبان اپلیکیشن‌ها است.

گزارش‌های دقیق

مشاهده گزارش‌ها در این سامانه با توجه به زمان‌بندی و نسخه‌های برنامه انتخابی و دریافت داده‌ها برای توسعه‌دهندگان قابل دریافت است.

نمودارهای متنوع

نمودارهای آماری کاربردی متنوعی برای بررسی روند اجرایی یک برنامه یا بازی و همچنین تحلیل رفتار کاربران آن نمایش داده می‌شود.

آماروید amaroid

داده‌های بلادرنگ

اطلاع از وضعیت کاربران در لحظه(real times)، همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. آماروید با کیفیت بالا، این داده‌ها را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

تعریف کمپین های تبلیغاتی

با توجه به اهمیت زمان برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی، بهترین روش شناخت لحظه‌ای کاربران و تحلیل رفتار آنها آماروید است.

تحلیل رفتار کاربران

تحلیل رفتار کاربران یکی از نیازهای تیم تحلیل داده‌ها و تیم بازاریابی بوده که در آماروید به صورت داده و اطلاعات، قابل استخراج است.

ارائه گزارش خطاها

گزارش خطاهای فنی و اتفاقات پیش‌بینی نشده، در برنامه‌ها و بازی‌های موبایل، به منظور بررسی کیفیت عملکرد آنها توسط این سامانه ارائه می‌شود.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *