قیمت گلکسی نوت۱۰ لو رفت؛ Galaxy Note10 چند دلار و یورو خواهد بود؟

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » قیمت گلکسی نوت۱۰ لو رفت؛ Galaxy Note10 چند دلار و یورو خواهد بود؟
قیمت گلکسی نوت۱۰ لو رفت؛ Galaxy Note10 چند دلار و یورو خواهد بود؟
قیمت گلکسی نوت۱۰ galaxy note10
فهرست محتوا

قیمت گلکسی نوت۱۰ کمتر از یک ماه مانده به رونمایی از این گوشی لو رفت. Galaxy Note10 نسبت به نسل قبل خود گران‌تر خواهد بود.

بسیاری از علاقه‌مندان و طرفداران فناوری این روزها در تب و تاب دریافت اطلاعات گوشی جدید سامسونگ پیش از رونمایی هستند. این گوشی که کمتر از یک ماه دیگر در آمریکا رونمایی خواهد شد، جدید‌ترین پرچمداران سری نوت سامسونگ است.

 

قیمت گلکسی نوت۱۰ در اروپا؟

بر اساس اطلاعاتی که لو رفته است به نظر می‌رسد گوشی گلکسی نوت۱۰ با قیمت فراتر از یک‌هزار دلار وارد بازار شود. در این راستا یکی از خرده‌فروشان سامسونگ در اروپا اعلام کرده است که قیمت گلکسی نوت۱۰ با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی ۹۹۹ یورو معادل با ۱۱۲۵ دلار خواهد بود. گلکسی نوت۱۰ پلاس با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۱۱۴۹ یورو معادل ۱۲۹۴ دلار به بازار ارائه شود.

البته این احتمال وجود دارد که قیمت گلکسی نوت۱۰ با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در آمریکا ۹۹۹ دلار و گلکسی نوت۱۰ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی نیز ۱۱۴۹ دلار عرضه شود. هرچند که تجربه نشان داده است که قیمت‌هایی که پس از رونمایی محصول اعلام می‌شود با توجه به شرایط بازار و مشخصات گوشی با قیمت‌های لو رفته می‌تواند تفاوت داشته باشد.

سامسونگ گلکسی اس۱۰ پلاس را با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت پایه ۱۱۰۰ دلار  وارد بازار کرد؛ بدین ترتیب خانواده Galaxy Note10 با قیمتی گرانتر از خانواده Galaxy S10 اما حافظه بالاتر و قلم بلوتوثی به بازار عرضه می‌شود. پس خرید خانواده گلکسی نوت۱۰ با توجه به دولیلی که بیان شد، به‌صرفه‌تر است.

 

مراسم رونمایی

گوشی گلکسی نوت۱۰ همانند پرچمداران سابق اس و نوت در مراسم Unpacked رونمایی می‌شود. این مراسم روز پنج‌شنبه ۸ آگوست ۲۰۱۹ برابر ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ برای اولین بار بیش از یک گوشی نوت در مراسم Unpacked رونمایی خواهد کرد. گوشی‌های نوت سامسونگ هر سال در ماه آگوست رونمایی می‌شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *