GTA 6 تا سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد؛ انتظار ۸ ساله می‌شود

مجله چارخونه » بازی » اکشن » GTA 6 تا سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد؛ انتظار ۸ ساله می‌شود
GTA 6 تا سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد؛ انتظار ۸ ساله می‌شود
GTA 6
فهرست محتوا

۶ سال است که گیمرهای دنیا منتظر عرضه GTA 6 هستند. بر اساس اطلاعات جدید هوادران Grand Theft Auto باید حداقل ۲ سال دیگر منتظر نسخه جدید بمانند.

Grand Theft Auto یا همان GTA یکی از بازی‌های به‌نام، محبوب و برجسته‌ است. بسیاری از کارشناسان حوزه بازی و گیمرهای دنیا GTA را به عنوان محبوب‌ترین و بهترین بازی ویدیویی دنیا می‌شناسند.

بیشتر گیمرهای دنیا حداقل یک‌بار GTA را بازی کرده‌اند. در میان کاربران حرفه‌ای کامپیوتر و موبایل کمتر کسی پیدا می‌شود که این بازی را نشناخته یا آن را بازی نکرده است.

GTA 6

 

۶ سال انتظار برای GTA 6

۶ سال از زمان ارائه آخرین نسخه این بازی که همان GTA V یا GTA 5 می‌گذرد اما نسخه جدیدی از این بازی پرطرفدار منتشر نشده است.  راک‌استار (Rockstar) ناشر و توسعه‌کننده این بازی و تیک-تو اینتراکتیو(Take Two Interactive) توزیع کننده آن هستند که پساز ارائه ۲ ساله GTA 5 در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ برای کنسول‌های مختلف، تاکنون هیچ نسخه جدیدی از GTA را منتشر نکرده‌اند.

GTA 6

 

فاصله زمانی زیاد میان عرضه نسخه‌های مختلف Grand Theft Auto از سیاست‌های دست‌اندکاران این بازی است اما با توجه به تحلیل‌ها و اخبار منتشر شده این زمان به ۸ سال خواهد رسید که می‌تواند یک رکورد به حساب آید.

GTA 6

 

GTA جدید تا سال ۲۰۲۱ عرضه نمی‌شود

جدیداً اخباری منتشر شده که ارائه نشدن نسخه جدید GTA به دلیل مشکلات موجود در تیک-تو اینتراکتیو است. الکس گایمو(Alex Giaimo) تحلیل‌گر شرکت سرمایه‌گذاری جفریز(Jeffries)به تارگی گفته که شرایط موجود در شرکت Take Two Interactive سبب شده تا منتظر نسخه ۶ بازی محبوب جی‌تی‌ای نباشیم. بر اساس ادعای این فرد، تا پیش از ماه آوریل ۲۰۲۱ میلادی،  GTA 6 به بازار عرضه نخواهد شد.

البته این زمان احتمالی است که این تحلیل‌گر اعلام کرده است و ممکن است که انتظار کاربران بیشتر از این طول کشیده یا زودتر منتشر شود.

گایمو اعلام کرد: میان شرکت‌های توزیع‌کننده بازی‌های ویدیویی آمریکا، در حالی که تیک-تو اینتراکتیو بهترین بازی‌ها را در اختیار دارد اما دارای و ارزش مالی آنها به صرورت کامل اشباع شده است. هم‌اکنون ما در تلاشیم تا برای افزایش دارایی‌های این شرکت در کوتاه مدت راه حلی پیدا کنیم.

GTA 6

 

مشکلات توزیع کننده GTA و Red Dead

او ادامه داد: هر چند که بازی‌های Grand Theft Auto و Red Dead Redemption توانسته‌اند موفقیت‌های زیاد و قابل توجهی در بازار کسب کنند اما ما اعتقاد داریم که شرکت Take Two Interactive در مرحله حساسی قرار دارد. همچنین تا عرضه محصول بعدی این شرکت فاصله زیادی وجود دارد.

هر چند که گایمو به عنوان یک تحلیل‌گر بازار سرمایه این موراد را بیان کرده است اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه GTA 6 توسط راک‌ استار گیمز و تیک-تو اینتراکتیو اعلام نشده است.

GTA 6

گیمرهای دنیا و علاقه‌مندان به این بازی همچنان باید منتظر اعلام زمان واقعی عرضه GTA 6 بمانند.

امتیاز دهید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *