قائم مقام وزیر ارتباطات قطر: شرکت‌های ایرانی شانس ارائه خدمات برای جام ‌جهانی ۲۰۲۲ دارند

مجله چارخونه » خبر » قائم مقام وزیر ارتباطات قطر: شرکت‌های ایرانی شانس ارائه خدمات برای جام ‌جهانی ۲۰۲۲ دارند
قائم مقام وزیر ارتباطات قطر: شرکت‌های ایرانی شانس ارائه خدمات برای جام ‌جهانی ۲۰۲۲ دارند
جام جهانی قطر ۲۰۲۲
فهرست محتوا

قائم مقام وزیر ارتباطات قطر به خبرنگار مجله چارخونه گفت: شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی شانس خوبی برای ارائه خدمات برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ دارند.

قائم مقام وزیر ارتباطات در پاسخ به خبرنگار مجله چارخونه در مورد وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و امکان همکاری با شرکت‌های فناوری و استارتاپ‌های ایرانی برای خدمت‌رسانی در جام چهانی پاسخ داد: من در سال ۲۰۱۴ ایران بودم و امکانات ایران را دیده‌ام. از آن زمان تا اکنون تغییرات بسیار زیاد و خوبی اتفاق افتاده است. من خوشحالم که شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی در مسیر موفقیت قرار دارند و با آنها از نزدیک آشنا شده‌ام.

او ادامه داد: ایران و قطر ارتباطات و همکاری‌های خوب و متعددی در زمینه انرژی، نفت و گاز دارند، که این ارتباطات در زمینه فناوری و ICT هم برقرار شده و گسترش یابد.

قائم مقام وزیر ارتباطات توضیح داد: ما در مورد جام‌جهانی درگیر توسعه شدیم و پروژه‌های زیادی برای توسعه انجام داده‌ایم. در این توسعه با مشکلاتی روبرو هستیم که شرکت‌های ایرانی هم شانس خوبی دارند تا برای خدمت رسانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضر شوند. از همه استارتاپ‌ها و شرکت‌های ایرانی برای خدمت‌رسانی در این زمینه دعوت می‌کنم.

او از شرکت‌های فناوری، استارتاپ‌ها و خبرنگاران ایرانی برای حضور در همایش توسعه فناوری در قطر دعوت کرد و گفت: ما همایشی شبیه همایش ایران هوشمند در قطر خواهیم داشتیم که از همه دوستان دعوت می‌کنم حضور داشته باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *