محتواهای گوناگون را در چارخونه ببینید؛ از ترانه و فیلم تا کتاب و مجله

مجله چارخونه » خبر » محتواهای گوناگون را در چارخونه ببینید؛ از ترانه و فیلم تا کتاب و مجله
محتواهای گوناگون را در چارخونه ببینید؛ از ترانه و فیلم تا کتاب و مجله
چارخونه
فهرست محتوا

بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه ، انواع محتوا را به کاربران عرضه می‌کند. محتواهای گوناگون صوتی، ویدیویی، کتاب و مجله محتواهایی است که در کنار برنامه و بازی سبد متنوع محتوایی را برای کاربران دربر می‌گیرد.

قرارگرفتن انواع محتوا در کنار هم، مدیریت تامین محتوا را برای اعضا ساده می‌سازد. یعنی کاربران می‌توانند در کنار دریافت، خرید و به‌روزرسانی برنامه و بازی، موسیقی و پادکست دلخواه خود را گوش بدهند، فیلم ببینند، سریال‌های مورد نظرشان را دنبال کنند، کتاب بخوانند، به کتاب صوتی مورد نظرشان را گوش دهند و به مطالعه مجله یا روزنامه بپردازند.

یکی از خصوصیات مهم استفاده از محتواهای چارخونه، نیم‌بها بودن ترافیک مصرفی برای کاربران است که کاهش ۵۰ درصدی هزینه‌ها را برای آنها در بر خواهد داشت. در ادامه بخش‌های مختلف آوا و نما، فیلم و ویدیو، کیوسک و کتابخانه در بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه را با هم مرور می‌کنیم.

 

آوا و نوا

در این بخش از چارخونه سه دسته اصلی محتوای صوتی منتشر شده است. موسیقی، کتاب صوتی و آیینی و مذهبی دسته‌های اصلی بخش آوا و نوا هستند که هر کدام شامل موضوعات مختلف و آثار متنوع می‌شوند. بخش آوا و نما پس از بخش برنامه با ۴۹هزار اثر در رده دوم پرمحتواترین بخش چارخونه قرار دارد.

در بخش موسیقی آثار هنرمندانی چون همایون شجریان، محمد معتمدی، احسان خواجه‌امیری، مازیار فلاحی، محسن چاوسی، رضا صادقی، امید نعمتی، ماکان بند، پازل‌بند، محسن یگانه، بابک جهانبخش و دیگر خوانندگان معتبر کشور برای کاربران عرضه شده است. همه آثار بخش آوا و نوا با رعایت حقوق مادی و معنوی تولید کننده و ناشران تهیه و منتشر شده است. برای گوش دادن به این محتواها هم می‌توانید از اپلیکیشن دلخواه روی تلفن هوشمندتان استفاده کرده یا از پخش‌کننده موجود در چارخونه استفاده کنید. به زودی در این بخش پرداخت اشتراکی فعال می‌شود تا کاربران با پرداخت مبلغی مستمر با کاهش هزینه‌های خود، بتوانند از تمام محتواهای این بخش استفاده کنند.

 

فیلم

بخش فیلم و ویدیو شامل فیلم‌ها و سریال‌های ایران و خارجی است. در این بخش سعی شده که فیلم‌ها و سریال‌های محبوب و به‌روز برای کاربران منتشر شود. به عنوان نمونه سریال ایرانی جدید ریکاوری که به تازگی منتشر شده است در بخش فیلم چارخونه قابل مشاهده است. چرنویل، نقشه فرار، اسب وحشی، شانتاژ، خصوصی، رز سمی، رقص روی شیشه، مردعنکبوتی و شزم برخی از فیلم‌ها و سریال‌های موجود در بخش فیلم و ویدیوی چارخونه است.

مهم‌ترین ویژگی این بخش، امکان اشتراک فیلم و ویدیو است. در این بخش کاربر با پرداخت روزانه ۷۵۰ تومان می‌تواند به تمام فیلم‌ها و سریال‌ها به صورت نامحدود دسترسی داشته باشد. اگر کاربر یک ماه مشترک فیلم چارخونه شود، با پرداخت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان به صورت ماهانه می‌تواند به تمام فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی داشته و به صورت آنلاین روی گوشی یا از طریق وب آنها را تماشا کند. در صورتی که با این مبلغ کاربر به صورت عادی قادر خواهد بود تنها حدود ۱۰ فیلم و سریال ببیند.

یکی از قابلیت‌های مهم فیلم و چارخونه امکان مشاهد از طریق وبسایت است که تماشای فیلم و سریال را در هر نوع دستگاه متصل به اینترنت فراهم می‌کند.

 

کیوسک

مجله‌ها و روزنامه‌های رسمی کشور در این بخش قرار دارند که تا کنون بیش از یک‌هزار رونامه و مجله در این بخش عرضه شده است. کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی که بر اساس نظر ناشر اعلام شده است، نشریات دلخواه خود را روزانه به صورت الکترونیکی در بخش کیوسک چارخونه مطالعه کنند.

 

کتابخانه

کتاب یکی از مهم‌ترین محصولات فرهنگی است که ارزش والایی دارد اما گاهی در کشورما کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در بخش کتابخانه چارخونه می‌توانید بیش از ۲ هزار عنوان کتاب که توسط ناشران معتبر کشور منتشر شده است را مطالعه کنید. این کتاب‌ها با در نظر گرفتن حقوق مادی و معنوی نشر در چارخونه منتشر می‌شود. کاربران چارخونه می‌توانند با دانلود کتاب‌های رایگان و خرید کتاب‌های غیررایگان، فایل آنها را دریافت کرده و مطالعه کنند.

https://mag.charkhoneh.com/6250
2.4/5 - (5 امتیاز)

17 پاسخ

    1. شما می توانید از طریق وب به بخش های فیلم و راویتو مراجعه کنید و در حال حاضر نسخه ios موجود نیست.

  1. واقعآ خسته نباشید من که خیلی.خیلی راضی هستم،از شما تشکر و قدر دانی میکنم.

    1. از همراهی و رضایت شما بسیار خرسندیم.
      تنها هدف ما جلب رضایت کاربران عزیز است و در این راه تمام تلاشمان را می کنیم و خوشحال می شویم که همواره با پیشنهادات و انتقادات خود، ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید.

  2. عالی بود ممنون عزیزان دستی کسانی کی زحمت کشیده وفراهم نموده دردنکنند واقعا اینسانهای خوب وبامحبت زیاده عالی بود ممنون ازلطف تان

  3. سلام .پوریا بیات هستم با آرزوی خو
    ش بختی وسلامت .دیدگاه خودم رو درمورد . شما یا در مجمو ع .. . 👍 !
    فرهنگ سازی فرایند رشد رو تکمیل میکنه .ومشورد با احل .جالبه من اولین بار یعنی که تازه واردم نمتونم هیچ دیدگاه خاصی فعلا” داشته باشم .

  4. سلام.به هنگام نصب چارخونه روی تصویر میاید این نوع فایل میتواند به دستگاه شما اسیب بزند. به نظر شما راهی هست؟

  5. سلام،خسته نباشید،برنامه تون تااین لحظه که دارم استفاده میکنم خیلی عالی خودشو نشون داد،ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *