PicsArt هر تغییری را در تصاویر شما ممکن می‌سازد

مجله چارخونه » برنامه‌ » PicsArt هر تغییری را در تصاویر شما ممکن می‌سازد
PicsArt هر تغییری را در تصاویر شما ممکن می‌سازد
دانلود رایگان PicsArt
فهرست محتوا

PicsArt یکی از بهترین و اولین برنامه‌ها‌ی ویرایشی تصاویر است که با بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر دنیا یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین آن‌ها‌ به شمار می‌رود. در این برنامه امکانات مختلف طراحی، ویرایش و ساخت کلاژ از تصاویر موجود است. با هزاران افکت و ابزارهای ویرایشی قدرتمند نرم افزار PicsArt تصاویر خلاقانه هنری بسازید و از تماشای آن ها لذت ببرید. قابلیت ویرایش تصاویر با حرفه ای ترین ابزارها، تنظیم نور و وضوح تصاویر و همچنین غلظت و شدت گرمی رنگ ها، قابلیت افزودن انواع برچسب ها و افکت های هنری و متن های زیبا در کنار کلیپ های هنری موجود در برنامه آن را مورد توجه کاربران بسیاری در سراسر دنیا قرار داده است.

از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار حرفه ای ویرایشی تهیه کلاژهای متنوع با چیدمان های جذاب و برچسب های مختلف است که محبوبیت آن را دو چندان کرده است. البته وجود شبکه اجتماعی درون برنامه و قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها با کاربران دیگر نیز در این محبوبیت بی تاثیر نیست. خلاصه با PicsArt هر تغییری در تصاویر شما ممکن می شود.

در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی امکانات و مزایای دانلود رایگان PicsArt در مجله چارخونه بپردازیم.

برخی امکانات برنامه PicsArt

  • قابلیت ویرایش تصاویر با ابزارهای حرفه ای
  • قابلیت افزودن متن به تصاویر با امکان تغییر فونت، رنگ و استایل متن
  • قابلیت افزودن قاب‌ها‌ی مختلف به تصاویر
  • قابلیت افزودن تصاویر، برچسب‌ها‌ و انیمیش
  • افکت‌ها‌ی متنوع
  • قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر ویرایش شده در شبکه‌ها‌ی اجتماعی
  • قابلیت ذخیره تصاویر با کیفیت بالا در کارت حافظه دستگاه
  • قابلیت تنظیم افکت‌ها‌ی مختلف بر روی دوربین
  • قابلیت ویرایش و طراحی بر روی تصاویر توسط قلم موهای مختلف
دانلود رایگان PicsArt

نحوه کار با برنامه PicsArt

پس از دانلود رایگان PicsArt و نصب و راه اندازی آن به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید. در صفحه اصلی اولین قسمتی که نظرها را به خود جلب می‌کند بخش ویرایشی نرم افزار است. در این بخش امکانات و ابزارهای مختلف ویرایش عکس در اختیار کاربران قرار داده می‌شود که در ادامه به بررسی هر یک از این بخش‌ها‌ می‌پردازیم.

ابزارها (Tools)

در بخش ابزارها با امکانات مختلف ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار خواهد داشت که در ادامه به مرور مختصری از این قابلیت‌ها‌ می‌پردازیم.

برش (Crop)

این ابزار ویرایشی در جهت کوچک کردن کادر تصاویر و یا حذف حاشیه‌ها‌ی زاید به کمک شما می‌شتابد. با استفاده از این ابزار به راحتی تصاویر خود را همان گونه که می‌خواهید در انظار قرار دهید.

برش آزادانه (Free Crop)

در این قسمت تصاویر خود را با شکل مورد نظرتان برش دهید. برای این منظور کافیست با کشیدن خطوط دست آزاد در قسمت‌ها‌ی مورد نظر خود برش‌ها‌یی با شکل‌ها‌ی مختلف تهیه کنید و هر قسمت را که می‌خواهید از تصاویرتان خارج کنید.

برش هندسی (Shape Crop)

در این بخش برش‌ها‌ی هندسی منظم از تصاویر خود تهیه کنید و به راحتی به ویرایش بخش‌ها‌ی مورد نظر خود بپردازید.

گلچین (Selection)

با استفاده از ابزار گلچین یا همان Selection قسمت‌ها‌ی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و به ویرایش همان قسمت‌ها‌ بپردازید. با این کار تنها قسمت‌ها‌ی منتخب شما شامل ویرایش تصاویر می‌شوند و باقی قسمت‌ها‌ دست نخورده می‌مانند.

سه بعدی (Perspective)

در این قسمت از برنامه از تصاویر دوبعدی خود تصاویر جذاب سه بعدی بسازید و با بعد دادن به تصاویر خود آن‌ها‌ را جلوه بیشتری بدهید.

کلون (Clone)

ابزار کلون برای ویرایش حرفه ای تصاویر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. توسط این بخش از برنامه تمامی‌لکه‌ها‌ی ناخواسته را از تصاویرتان محو کنید و آن‌ها‌ را به طبیعی ترین شکل ممکن ویرایش کنید.

کشیده تر شدن (Stretch)

با استفاده از این بخش از برنامه تصاویر خود را در هر جهتی بکشید و آن‌ها‌ را کشیده تر کنید.

حرکت (Motion)

با استفاده از این ابزار به قسمت‌ها‌ی منتخب تصاویر خود بعد تازه ای ببخشید و تصاویر هنری تازه ثبت کنید.

تغییر سایز (Resize)

این بخش از برنامه با تغییر پیکسل‌ها‌ی عکس سایز مورد نظر شما را در اختیارتان قرار خواهد داد. کافیست طول یا عرض مورد نظر خود را وارید کنید تا سایز جدید را در کم تر از چند ثانیه به صورت خودکار از برنامه دریافت کنید.

چرخش (Flip/Rotate)

چرخش و پیچاندن تصاویر به جهت‌ها‌ی مختلف در این بخش در اختیار شما قرار می‌گیرد. با این ابزار هر نوع پیچش و چرخشی که دوست دارید به تصاویر خود اعمال کنید.

تنظیمات نور

این بخش برای تنظیم نورها، وضوح تصاویر، غلظت رنگ‌ها‌، روشنایی و تاریکی و … به یاری شما می‌شتابد. با انتخاب نور مورد نظر خود حرفه ای ترین عکس‌ها‌ را به ثبت برسانید.

افکت‌ها‌ (Effect)

افکت‌ها‌ و چلوه‌ها‌ی ویژه در این بخش در اختیار شما قرار می‌گیرند. با فزودن هر یک از آن‌ها‌ تصاویر هنری خود را بسازید و ساعت‌ها‌ سرگرم شوید.

افزودن عکس (Add Photo)

این قابلیت برای افزودن تصویر جدید به تصویر اصلی کاربرد دارد.

مربع کردن تصویر (Square fit)

برای استفاده از تصاویر خود در برخی شبکه‌ها‌ی اجتماعی از جمله اینستاگرام نیاز به تغییر سایز تصاویر خود به فرمت مورد نیاز همان برنامه دارید. برای این منظور می‌توانید از ابزار مربع کردن تصاویر استفاده کنید.

قاب (Frame)

این ابزار برای کادر بندی و ایجاد قاب در تصاویر شما کاربرد دارد. با استفاده از این قابلیت تصاویر دیجیتالی خود را با فریم مناسب در معرض دید قرار دهید.

ماسک (Mask)

ایجاد ماسک‌ها‌یی با افکت‌ها‌ی نوری مختلف توسط این بخش برای تصاویر شما ایجاد می‌شود. با استفاده از این قابلیت افکت‌ها‌ی جذاب به تصاویر خود بیافزایید و از تماشای آن‌ها‌ لذت ببرید.

طراحی (Draw)

در قسمت طراحی یا همان Draw امکانات مربوط به طراحی در طیفی وسیع در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در ادامه به بررسی این امکانات می‌پردازیم.

متن (Text)

در بخش متن یا همان Text  امکان افزودن متن‌ها‌ی مختلف با انواع فونت‌ها‌ و رنگ‌ها‌ی گوناگون در اختیار شما قرار داده می‌شود. به علاوه افزودن افکت‌ها‌ی مختلف به متن‌ها‌ نیز در این قسمت قرار دارد. در نهایت اگر هنوز از این همه فونت و افکت راضی نبودید، خرید از فروشگاه برنامه فونت‌ها‌ی جدید در اختیارتان قرار خواهد داد.

برچسب‌ها‌ و کلیپ‌ها‌ی هنری

در این قسمت از بخش طراحی برچسب‌ها‌ی گوناگون و کلیپ‌ها‌ی هنری جذاب در اختیار شما قرار می‌گیرد. با فزودن هر یک از این برچسب‌ها‌ و کلیپ‌ها‌ رنگ و بوی تازه ای متناسب با موضوع مورد نظر خود به عکس‌ها‌یتان ببخشید و ساعت‌ها‌ سرگرم شوید. در نهایت اگر همه این برچسب‌ها‌ حش رضایت شما را جلب نکند پرداخت درون برنامه ای به شما کمک می‌کند استیکرهای جدید تهیه کنید.

افکت‌ها‌ی نوری لنز (Lens Flare)

در این قسمت از بخش طراحی انواع افکت‌ها‌ی مختلف نوری در اختیار شما قرار داده می‌شود که با انتخاب هر یک از آن‌ها‌ می‌توانید به سادگی این افکت‌ها‌ را بر روی لنز دوربین اعمال کنید و زیباترین و هنری ترین تصاویر را ثبت کنید. از جمله افکت‌ها‌ی نوری این بخش از برنامه می‌توان به افکت نور ماه یا خورشید اضافه کرد که نزد کاربران PicsArt از محبوبیت بسیاری برخوردارند.

ماسک‌ها‌ی مختلف (Shape Mask)

در این قسمت انواع مختلف ماسک‌ها‌ با موضوعات و شکل‌ها‌ی گوناگون در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با انتخاب هر یک از آن‌ها‌ می‌توانید این ماسک‌ها‌ را بر روی تصاویر خود اعمال کنید و تصاویر بانمک و جذاب بسازید.

قاب‌ها‌ و فریم‌ها‌ (Frame)

افزودن انواع قاب‌ها‌ و فریم‌ها‌ی مختلف فانتزی در این قسمت از برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با فزودن هر یک از آن‌ها‌ به تصاویر خود عکس‌ها‌ی جذاب و هنری دیجیتالی بسازید و به عکس‌ها‌ی خود رسمیت بیشتری ببخشید.

Callout

در بخش Callout از عکس نوشته‌ها‌ی جذاب برنامه در تصاویر خود استفاده کنید و با دوستان خود در شبکه‌ها‌ی اجتماعی به اشتراک بگذارید. در واقع با انتخاب این بخش از برنامه و اعمال آن بر روی تصاویرتان احساسات خود را با دیگران به تصویر بکشید.

فروشگاه (Shop)

در قسمت فروشگاه با خرید انواع برچسب‌ها‌، فونت‌ها‌ و قاب‌ها‌ی مختلف به تصاویر خود تنوع بیشتری ببخشید. البته بسیاری از موار موجود در فروشگاه نیز به طور رایگان از طریق دانلود در اختیارتان خواهند بود.

کلاژ (Collage)

در بخش کلاژ برنامه از طریق چیدمان‌ها‌ی مختلفی که توسط نرم افزار در اختیار شما قرار داده می‌شود تصاویر خود را کنار هم بچینید و کلاژ‌ها‌ی جذاب تهیه کنید. برای این منظور کافیست تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با انتخاب یکی از چیدمان‌ها‌ی موجود در برنامه آن را بر روی تصاویر اعمال کنید. البته افزودن فریم‌ها‌ و قاب‌ها‌ی متفاوت نیز در این بخش در اختیارتان قرار می‌گیرد. به علاوه با تغییر تصویر پس زمینه هم می‌توانید رنگ و بوی تازه ای به تصاویرتان ببخشید.

برای نصب و دانلود رایگان PicsArt روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *