کلش رویال یاد بگیریم؛ استفاده از الکسیر در Clash Royale + لینک دانلود

مجله چارخونه » بازی » کلش رویال یاد بگیریم؛ استفاده از الکسیر در Clash Royale + لینک دانلود
کلش رویال یاد بگیریم؛ استفاده از الکسیر در Clash Royale + لینک دانلود
کلش رویال clash royale
فهرست محتوا

کلش رویال یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است. الکسیر یکی از مهم‌ترین اجزای Clash Royale محسوب می‌شود. در این مطلب استفاده از الکسیر در این بازی را یاد می‌گیریم.

الکسیر را باید مهم‌ترین المان تاثیر گذار مسابقاتی که در بازی Clash Royale برگزار می‌شود، دانست. برای اینکه بتوانیم کلش رویال را به صورت حرفه‌ای و درست بازی کنیم باید نکاتی را در این مورد بدانیم.

در اصل باید گفت الکسیر مایع حیاتی بازی کلش رویال است که به تمام نیروها(کارت‌ها) جان می‌بخشد و هر چه زودتر و بیشتر تولید شود، شما را از رقیب یا رقیبان جلو می‌اندازد.

 

ظرف الکسیر کلش رویال را یک‌جا استفاده نکنید

در ابتدای شروع هر بازی، هرگز یک‌جا تمام الکسیر خود را برای استفاده از یک نیروی قدرتمند یا چند نیروی معمولی خرج نکنید. این یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود و در بیشتر مواقع اغلب به ضرر بازیکن تمام می‌شود.

با این کار نه تنها باید کلی منتظر بمانید که نوار الکسیرتان پر شود، بلکه گارد دفاعیتان هم پایین می‌آید و نمی‌توانید به درستی در مقابل حملات دشمن دوام آورید. در چنین شرایطی اگر در طرف مقابل فردی قرار بگیرید که یاد گرفته چطور از الکسیرهایش استفاده کند، خیلی آسان یک باخت سنگین و سریع را تجربه می‌کنید و ۳۰ کاپ ناقابل را از دست خواهید داد.

به جای خرج کردن یک جای الکسیرها، کمی زمان بگذارید و ببینید بسته به ترتیب کارت‌هایتان، چطور می‌توانید مصرف الکسیر خود را مدیریت کنید.

حتی در بهترین شرایط هم بهتر است سریع به سراغ کارت‌های سنگین خود نروید و زمانی از آن‌ها استفاده کنید که الکسیر برای دفاع از برج‌ها یا پشتیبانی از نیروهای دیگر داشته باشید. چراکه بعضی وقت‌ها داشتن حتی کمی الکسیر، برنده و بازنده مسابقه را مشخص می‌کند.

 

کلش رویال clash royale

بهترین تدبیر: واکنش و بازی عاقلانه

در بازی کلش رویال شاید بشود با استراتژی تمام حمله‌ای یا تمام دفاعی در برخی مواقع پیروز شد، اما باید در نظر گرفت که شرایط همیشه اینطور باقی نمی‌ماند. بهترین تدبیر این است که این بازی را با استراتژی انعطاف‌پذیر دنبال کرد و با توجه رفتار حریف و شرایط کلی بازی در لحظه تصمیم گرفت و عمل کرد.

هر چه بیشتر در این مورد حرفه‌ای تر شوید می‌بینید که رفته رفته کنترل اکثر بازی‌ها را به راحتی در دست گرفته‌اید و حریفتان را مغلوب خود کرده‌اید. جالب‌تر این که با پیش گرفتن این رویه، وضعیت مصرف الکسیرتان هم سر و سامانی پیدا می‌کند و شما به مرور یاد می‌گیرید که دکتان حین حمله و دفاع به چه مقدار الکسیر احتیاج دارد. در ضمن وقتی در گیر و دار چیدن استراتژی‌ها هستید، یکی دو نقشه دیگر هم در آستین نگه دارید تا در شرایط سخت راهی برای خلاص شدن از مهلکه داشته باشید.

کلش رویال clash royale

 

از نیروهای‌تان محافظت کنید

هر نیرویی که به میدان نبرد می‌فرستید نیاز به پشتیبانی دارد. به قول معروف یک دست صدا ندارد و شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید یک والکری در شرایط عادی یک تنه برج‌های دشمن را با خاک یکسان کند. از این رو، شما مدام مجبورید وقتی یک نیرو به میدان می‌فرستید از آن‌ تا حد امکان با کارت‌های اسپل یا هر چیز دیگری که به ذهنتان برسد پشتیبانی کنید. جالب‌تر اینکه طرف مقابلتان هم مدام مجبور به انجام همین کارهاست و اگر بخواهد جلوی شما کم نیاورد باید با دقت بیشتری روی حرکات بعدیش فکر کند.

در همین حین شاید متوجه نشوید اما دارید در هر لحظه با طرف مقابل میدان الکسیر معاوضه می‌کنید. شما در طول ۳ تا ۶ دقیقه پر فراز و نشیب مدام نیرو به میدان می‌فرستید و با یک سری کارت دیگر سعی می‌کنید از جان آن‌ها محافظت کنید. این کار در طرف مقابل هم رخ می‌دهد و این وسط کلی الکسیر هستند که در بیشتر مواقع با هم خنثی می‌شوند. اما این مهم است که چه مقدار از الکسیرتان با چه میزانی از الکسیر حریف خنثی شده.

به عنوان مثال اگر شما ۷ الکسیر مصرف کرده باشید و طرف مقابل نیروهای شما را با ۴ الکسیر خنثی کرده باشد، شما در آن لحظه یک شکست بزرگ را متحمل شده‌اید. چرا که در چنین شرایطی طرف مقابل ۶ الکسیر برای حمله در دست دارد و شما ۳ الکسیر برای دفاع. آن وقت است که اگر طرف مقابل بلد باشد از آن ۶ الکسیر استفاده کند شما دیگر حرفی برای گفتن نخواهید داشت و حداقل یکی از برج‌های خودر را از دست خواهید داد. پس دقت کنید که در هر نبرد چه مقدار از الکسیرتان را با اکسیر حریف معاوضه می‌کنید.

دانلود کلش رویال

برای دانلود بازی کلش رویال (Clash Royale) یا نوشتن نقد و بررسی از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت از چارخونه

 

دانلو

https://mag.charkhoneh.com/6280
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *