TEPPEN ؛ بازی کارتی جدید قهرمان محور همراه با گرافیک خوب + لینک دانلود

مجله چارخونه » بازی » کارتی و تخته‌ای » TEPPEN ؛ بازی کارتی جدید قهرمان محور همراه با گرافیک خوب + لینک دانلود
TEPPEN ؛ بازی کارتی جدید قهرمان محور همراه با گرافیک خوب + لینک دانلود
TEPPEN
فهرست محتوا

TEPPEN بازی موبایلی جدید کارتی است که مبارزه میان کاربران با کارت‌های قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها را به عنوان جریان اصلی خود در نظر گرفته است.

TEPPEN محصول جدید استودیوی GungHoOnlineEntertainment بوده که توسط شرکت کپکام برای اندروید و iOS ارائه شده است. این بازی موبایلی در ابتدای کار خود با استقبال روبرو شده که می‌تواند شهرت خوبی از این بازی در میان کاربران موبایل بسازد. TEPPEN یک بازی کارتی است که به صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

جریان و داستان بازی

در این بازی باید به جمع آوری کارها و ساخت تیم بپردازید و با کاربران آنلاین این بازی در دنیا به رقابت بپردازید. کارت‌هایی که بازیکنان باید جمع آوری کنند، قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های دنیای بازی‌های ارائه شده توسط  شرکت CAPCOM است. هر چه تیم ساخته شده توسط بازیکن‌ها قوی‌تر باشد می‌توانند بازی‌های آنلاین خود را به راحتی پشت سر گذاشته و برنده شود.

در TEPPEN  بخش‌ داستانی در نظر گرفته شده تا بازیکنان با روند و نحوه اجرای این بازی‌ موبایلی و شیوه آزادکردن قهرمان‌های مختلف آشنا شوند.

قهرمان‌های بازی TEPPEN

بازی موبایلی کارتی TEPPEN در حقیقت ۸ قهرمان دارد که اسامی آنها به شرح زیر است:

  1. RYU
  2. RATHALOS
  3. X
  4. CHUN-LI
  5. MORRIGAN AENSLAND
  6. DANTE
  7. ALBERT WESKER
  8. NERGIGANTE

گیم پلی بازی TEPPEN

در این بازی هر فرد ۳ کارت استاندارد و معمولی خود را روی زمین می‌گذارد. بعد از قراردادن این کارت‌ها روی زمین، برای افزایش قدرت آنها از کارت‌های تقویت کننده(POWER-UP) استفاده می‌کند. نبرد یک به یک میان کارت‌های قرار گرفته در زمین توسط هر دو رقیب به صورت یک‌ به یک با هم نبرد می‌کنند تا برنده هر مبارزه مشخص شود.

گرافیک این بازی در کل خوب است. نوع استفاده از مهارت‌ها و افکت‌های ویژه به همراه پونمایی(Animation) کاراکترهای موجود در این بازی از جمله قهرمانان باعث شده این بازی از نظر بصری کیفیت بالایی را تجربه کند.

تنوع کارت‌های موجود در بازی TEPPEN  بسیار خوب است. در این میان حضور شخصیت‌های مطرح چون ریو بر جذابیت این بازی برای گیمرهای حرفه‌ای افزوده است.

 

دانلود بازی

برای دریافت این بازی می‌توانید از طریق بازار جامع محتوای چارخونه و لینک زیر اقدام کنید.

دریافت از چارخونه

 

عکس‌های بازی

 

TEPPEN

TEPPEN

TEPPEN

TEPPEN

 

https://mag.charkhoneh.com/6322
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *