یک نوشیدنی سالم و خوش طعم با برنامه دمنوش‌ها

مجله چارخونه » برنامه‌ » یک نوشیدنی سالم و خوش طعم با برنامه دمنوش‌ها
یک نوشیدنی سالم و خوش طعم با برنامه دمنوش‌ها
دمنوش‌ها
فهرست محتوا

دمنوش‌ها جزو نوشیدنی‌های سالم هستند که بدون تحمیل کالری، به ایجاد احساس آرامش و همچنین درمان بسیاری از بیماری و ناراحتی‌ها از آرتریت گرفته تا دل درد کمک می‌کنند. برای تهیه این دمنوش‌‌ها راه سختی پیش رو ندارید. کافیست برنامه دمنوش‌ها را از بازار اندرویدی چارخونه روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب و در مورد این نوشیدنی‌های مفید اطلاعات کاملی بدست آورید.

در این برنامه که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، اطلاعات کاملی از انواع دمنوش‌ها، خواص آنها، موراد مصرف و منع مصرف دمنوش‌ها و … ارائه شده است. با ما در مجله چارخونه همراه باشید تا با قابلیت‌های این برنامه آشنا شوید.

با برنامه دمنوش ها خود را به یک نوشیدنی سالم و خوش طعم میهمان کنید

صفحه اصلی دمنوش‌ها

در صفحه اصلی برنامه دمنوش‌ها آیتم‌های مختلفی برای راهنمایی بهتر و استفاده راحت‌تر شما در نظر گرفته شده است که در هر آیتم، اطلاعات جامع و مفیدی به زبان نوشتاری ساده ارائه شده است. در این قسمت ما بخش‌های مختلف برنامه دمنوش‌ها را به اختصار برایتان شرح می‌دهیم.

در بخش مقدمه به توضیح کلی در مورد برنامه، سابقه پیدایش دمنوش، شیوه‌های متداول دم کردن دمنوش و … اشاره شده است. شما می‌توانید این مطلب را در قسمت علاقمندی‌های خود ذخیره کنید و برای دوستانتان ارسال کنید تا آنها هم در مورد این نوشیدنی مفید اطلاعات مورد نظر را بدست آورند.

ورود به برنامه دمنوش‌ها

بخش‌های مختلفی در این قسمت از برنامه در نظر گرفته شده است که تعریف و خصوصیات دمنوش‌ها، روش تهیه، وسایل معمول برای تهیه دمنوش در کنارمعرفی و دستور تهیه تعداد زیادی از دمنوش‌ها برخی از این اطلاعات است. با لمس هر بخش، صفحه‌ای باز می‌شود که حاوی اطلاعاتی جامع و کامل است.

با برنامه دمنوش ها خود را به یک نوشیدنی سالم و خوش طعم میهمان کنید

تمام بخش‌هایی که در قسمت تنظیمات برنامه قرار داشت به صورت مجزا نیز در نوارهای پایین تر برنامه قرار گرفته است. بخش‌هایی چون تنظیمات قلم، جستجوی برنامه، صفحه علاقمندی‌ها، منابع و معرفی برنامه به دوستان.

با برنامه دمنوش ها خود را به یک نوشیدنی سالم و خوش طعم میهمان کنید

نوار بالای صفحه

در نوار بالای صفحه برنامه و در گوشه سمت راست، یک بخش ویژه برای ذخیره مطالب مورد علاقه شما در نظر گرفته شده است که با علامت قلب که نشان دهنده لیست علاقمندی‌های شماست مشخص شده است. در هر بخشی که برنامه که باشید با اشاره روی علامت قلب، همان صفحه برایتان در قسمت علاقمندی‌ها ذخیره می‌شود.

بخش تنظیمات هم درست کنار قسمت علاقمندی‌ها قرار گرفته است و با لمس دکمه تنظیمات می‌توانید علاوه بر تنظیم فاصله خطوط برنامه و اندازه قلم، رنگ و نوع قلم را نیز تغییر دهید.در بخش جستجوی قسمت تنظیمات هم می‌توانید دمنوش مورد نظر را از طریق سیستم جستجوی سریع بیابید. مشاهده لیست علاقمندی‌ها، توضیحاتی درباره برنامه و منابع مورد استفاده از دیگر بخش‌هایی است که در قسمت تنظیمات گنجانده شده است. این برنامه را رایگان از بازار اندرویدی چارخونه نصب و خود را به یک نوشیدنی سالم و خوش طعم میهمان کنید.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/930498554″ icon=”” target=”true”]برای نصب برنامه دمنوش‌ها اینجا کلیک کنید[/button]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *