گلکسی فولد گوشی تاشوی سامسونگ ماه سپتامبر به بازار می‌آید

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » گلکسی فولد گوشی تاشوی سامسونگ ماه سپتامبر به بازار می‌آید
گلکسی فولد گوشی تاشوی سامسونگ ماه سپتامبر به بازار می‌آید
سامسونگ گلکسی فولد
فهرست محتوا

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، گوشی تاشوی سامسونگ با نام گلکسی فولد ماه سپتامبر ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شود. این گوشی قرار بود ماه مِی یا ژوئن عرضه شود اما با مشکلات و شایعاتی روبرو شد.

امسال را باید سال عرضه تجاری گوشی‌های تاشو دانست. ارائه طرح مفهومی گوشی‌های تاشو از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شد و شرکت‌های بزرگ امسال را به عنوان عرضه گوشی‌های تاشو اعلام کردند.

سامسونگ گلکسی فولد

شرکت سامسونگ اوایل سال جاری میلادی اولین نسل از گوشی‎های تاشوی خود را با نام گلکسی فولد(Galaxy Fold) رونمایی کرد.از آن زمان تاکنون این شرکت بهینه‎سازی‎های متعددی را روی این گوشی انجام داده است تا مطمئن شود که کاربران بهترین تجربه ممکن را از استفاده از آن خواهند داشت.

بیانیه خبری در مورد گلکسی فولد

سامسونگ در بیانه خبری رسمی خود آورده است:

«طراحی این محصول بصورت دقیق توسط سامسونگ ارزیابی شده و در کنار بهینه‎سازی‎های لازم، آزمایش‎های سختی هم برای اطمینان از موفقیت این تغییرات انجام شده است. مواردی که در طراحی و ساخت این گوشی بهینه‎سازی شده عبارتند از:

  • لایه محافظه رویی در نمایشگر اینفینیتی فلکس (Infinity Flex) تا روی حاشیه‎های کناری کشیده شده تا مشخص شود که بخشی از ساختار نمایشگر است و نباید آن را جدا کنند.
  • مقاوم‎سازی‎های بیشتری با هدف حفاظت بهتر از گوشی گلکسی فولد در برابر اجرام خارجی و البته حفظ تجربه‎ای جذاب از تاشو بودن این گوشی، انجام شده است که عبارتند از:
    • بالا و پایین بخش لولا با قراردادن سرپوش‎های جدید، تقویت شده است.
    • یک لایه فلزی اضافه به زیر نمایشگر اینفینیتی فلکس اضافه شده تا محافظت از آن بیشتر شود.
    • فضای میان لولا و بدنه گلکسی فولد کمتر شده است.

 

سامسونگ گلکسی فولد

علاوه بر این بهینه‎سازی‎ها، سامسونگ بصورت مستمر روی بهتر کردن تجربه کلی کاربر از گلکسی فولد هم کار کرده و مواردی مانند سازگار کردن تعداد بیشتری از اپلیکیشن‎ها برای UX خاص تاشو در این گوشی انجام شده است.

شرکت سامسونگ اکنون مشغول انجام آزمایش‎های نهایی روی این محصول است و عرضه آن به کاربران را از ماه سپتامبر در تعدادی از بازارها آغاز خواهد کرد. جزییات بیشتر مربوط به زمان و محل عرضه این گوشی در آینده اعلام خواهد شد.

گوشی تاشوی گلکسی فولد مفهوم گوشی هوشمند را بصورت کامل متحول کرده و روش تعامل و ارتباط شما با دیگران و تجربه‌تان از زندگی روزمره را تغییر خواهد داد. گلکسی فولد که با دقت و زیبایی در بدنه‎ای با بهترین مواد لوکس ساخته شده است، تجربه‌ای فراگیر از هر آنچه لازم دارید را در هر جایی که باشید در اختیارتان قرار می‎دهد.

گلکسی فولد دارای دو نمایشگر است. به این ترتیب برای دسترسی فوری به اپلیکیشن‎های ضروری خود می‎توانید از نمایشگر رویی این دستگاه استفاده کنید و برای تجربه‎ای متفاوت و انجام همزمان کارهای متفاوت، کافیست گوشی را باز کنید تا به نمایشگر تاشوی داخلی منتقل شوید. در اینجا شما می‏توانید هم‎زمان با مکالمه ویدیویی، اطلاعات و نمودارهای کاری‎تان را هم بررسی کنید.

همه اعضای خانواده سامسونگ از صبر و پشتیبانی هواداران سری گلکسی در سراسر جهان قدردانی ‎کرده و اعلام می‌کنیم گلکسی فولد همان دستگاهی است که مدت‌ها مشغول تولیدش بوده‎ایم و اکنون خوشحالیم که آن را با کل جهان به اشتراک گذاشته و منتظر عرضه آن به کاربران باشیم.»

https://mag.charkhoneh.com/6359
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *