واتساپ دسکتاپ از نسخه موبایل این پیام‌رسان جدا خواهد شد + لینک دانلود واتساپ

مجله چارخونه » برنامه‌ » شبکه‌های اجتماعی » واتساپ دسکتاپ از نسخه موبایل این پیام‌رسان جدا خواهد شد + لینک دانلود واتساپ
واتساپ دسکتاپ از نسخه موبایل این پیام‌رسان جدا خواهد شد + لینک دانلود واتساپ
واتساپ
فهرست محتوا

منابع خبری معتبر از مستقل شدن واتساپ دسکتاپ خبر داده‌اند. بر این اساس پس از انتشار این به‌روزرسانی، نسخه دسکتاپ WhatsApp وابسته به نسخه موبایل نخواهد بود.

واتساپ یکی از پرکاربرترین نسخه‌های موبایلی در سراسر دنیاست که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. نسخه‌های وب و دسکتاپ WhatsApp با اتصال به نسخه موبایلی کار کرده و اگر موبایل شما خاموش بوده یا اگر نسخه موبایل اپلیکیشن در حال اجرا نباشد، نسخه‌های دیگر هم کار نمی‌کنند.

 

تصمیم برای استقلال

به نظر می‌رسد فیسبوک به عنوان مالک پیام‌رسان WhatsApp دست به کار شده تا نسخه دسکتاپ مستقل از نسخه موبایل مستقل کند. این اقدام می‌تواند با اقبال عمومی روبرو شده و میزان استفاده از نسخه دسکتاپ را افزایش دهد.

 

مشخصات جدید نسخه ویندوزی WhatsApp

بر اساس اخبار منتشر شده این جداسازی و عدم وابستگی در نسخه دسکتاپ برای سیستم عامل ویندوز انجام می‌شود. به نظر می‌رسد واتس اپ یک اپلیکیشن UWP (پلتفرم یونیورسال ویندوز)را توسعه داده که می‌تواند هنگام متصل نبودن و خاموش بودن گوشی هم کار کند و نیازی به روشن بودن آن ندارد.

با استفاده از این نسخه جدید کاربران نسخه دسکتاپ ویندوز می‌توانند بدون اتصال به گوشی‌های اندرویدی، آی‌او‌اسی یا ویندوزفوی به راحتی وارد حساب کاربری واتساپ خود شده و پیام‌های خود در این پیام‌رسان را مدیریت کنند.

واتساپ

نکته دیگری که در خبرها آمده، این است که این خبر بسیار زود محقق خواهد شد و واتساپ به‌زودی این خبر را به صورت رسمی اعلام می‌کند. به نظر می‌رسد این امکان در نسخه جدید نسخه دسکتاپ ویندوز برای کاربران در دسترس خواهد بود و اکنون نسخه آزمایشی استقلال نسخه دسکتاپ ویندوز در حال بررسی توسط کارکنان واتساپ است.

 

مشخصات واتساپ

مالک اصلی واتساپ، فیسبوک است. این پیام‌رسان یکی از پیام‌رسان‌های باقدمت بوده و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. واتساپ بیش از یک و نیم میلیارد کاربر از ۱۸۰ کشور جهان دارد. این پیام‌رسان، قراردادهایی با دولت‌ و حکومت‌ چند کشور انعقاد کرده است تا به عنوان پیام‌رسان انحصاری این کشورها باشد و پیام‌رسان‌های دیگر در این کشورها در دسترس نباشند.

واتساپ علاوه بر قابلیت‌های ارسال و دریافت پیام‌های متنی، قابلیت‌های دیگر از جمله ارسال  عکس، فایل، مختصات محل(لوکیشن)، پیام صوتی و شماره تماس را به همراه تماس صوتی و تصویری دارد. این پیام‌رسان زیرساخت فرد به فرد دارد که به همین خاطر پیام‌ها روی سروری ذخیره نشده و برای پشتیبان گیری باید از ایمل یا اکانت گوگل استفاده کرد.

 

دانلود واتساپ

برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی واتساپ می‌توانید از طریق لینک زیر استفاده کنید.

دریافت از چارخونه

https://mag.charkhoneh.com/6402
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *