کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد به ۴ کلان‌شهر برمی‌گردد؛ بنزین تک‌نرخی باقی می‌ماند

مجله چارخونه » خبر » کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد به ۴ کلان‌شهر برمی‌گردد؛ بنزین تک‌نرخی باقی می‌ماند
کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد به ۴ کلان‌شهر برمی‌گردد؛ بنزین تک‌نرخی باقی می‌ماند
کارت سوخت
فهرست محتوا

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از ۲۰ مرداد در ۴ کلان‌شهر کشور استفاده از کارت سوخت هنگام سوخت گیری اجباری می‌شود. البته قرار است در مدت کوتاهی بقیه شهرها نیز به این روند اضافه شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرده است که از روز ۲۰ مرداد استفاده از کارت سوخت شخصی در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز و کرج اجباری می‌شود.

این در حالی است که خردادماه امسال این شرکت در بیانه‌ای به صراحت اعلام کرده بود که عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از تاریخ بیستم مرداد ماه، صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو، امکان پذیر خواهد بود و در هفته‌ جاری و هفته‌های گذشته هم کارت سوخت خودروهای سراسر کشور در حال عرضه است.

کارت سوخت

 

شهرهای دیگر آماده اجرای کارت سوخت شخصی باشند

اما امیر وکیل‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی پخش ضمن اعلام خبر عرضه سوخت با کارت سوخت شخصی خودروها از ۲۰ مرداد در ۴ کلان‌شهر گفت‌: طرح استفاده از کارت سوخت شخصی طی مدت زمان کوتاه در دیگر کلان‌شهرها و کل کشور برگزار خواهد شد.

کارت سوخت

سامانه ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم این خبر را تأیید کرده است و از ۲۰ مرداد مالکان و رانندگان خودروها در شهرای تهران، اصفهان، تبریز و کرج باید با استفاده از کارت سوخت شخصی خود اقدام به سوخت‌گیری کنند.

 

قیمت بنزین ۱۰۰۰ تومان می‌ماند

هر چند از اردیبهشت تا کنون شایعاتی مبنی بر دونرخی و گران شدن قیمت بنزین و دیگر فرآوردهای نفتی به گوش می‌رسد، اما قرار نیست قیمت بنزین دونرخی یا گران شود. قیمت بنزین معمولی، یورو۴ و یورو۵ در سراسر کشور لیتری ۱۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر لیتری ۱۲۰۰ تومان خواهد ماند.

قیمت بنزین کارت سوخت

بر اساس شنیده‌های خبرنگار مجله چارخونه، حداقل تا پایان سال قیمت بنزین دو نرخی نخواهد شد و در حالت تک نرخی هم قیمت ۱۰۰۰ تومان خواهد ماند.

https://mag.charkhoneh.com/6416
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *