گیاهان دارویی، برنامه ای برای علاقمندان به طب سنتی

مجله چارخونه » برنامه‌ » گیاهان دارویی، برنامه ای برای علاقمندان به طب سنتی
گیاهان دارویی، برنامه ای برای علاقمندان به طب سنتی
گیاهان دارویی، برنامه ای برای علاقمندان به طب سنتی
فهرست محتوا

گیاهان دارویی اگر چه امتحان خود را در درمان بسیاری از بیماری ها پس داده و در نتیحه طرفداران بسیاری دارند؛ اما مصرف بی رویه و اشتباه این گیاهان نتایج غیر قابل جبرانی در پی دارد. به همین دلیل قبل از استفاده از این گیاهان باید اطلاعات کاملی، دست کم در مورد گیاهی که قصد استفاده از آن را داریم کسب کنیم.
برنامه گیاهان دارویی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه که در دسته برنامه های سلامت و تناسب اندام بازار اندرویدی چارخونه قرار گرفته است به منظور معرفی کامل این گیاهان، اطلاعاتی را در بیست و چهار بخش ارائه کرده است. برای آشنایی با برنامه گیاهان دارویی این مطلب را در مجله چارخونه بخوانید و نظرات خود را در مورد مجله و همچنین برنامه مورد نظر با ما در میان بگذارید.

گیاهان دارویی را بشناسید و از آنها برای حفظ سلامت خود استفاده کنید

صفحه اصلی

این قسمت از چهار بخش کلی تشکیل شده که شامل قسمت علاقمندی ها در گوشه سمت چپ صفحه، قسمت جستجو و اطلاعات در گوشه سمت راست برنامه و اطلاعات دسته بندی شده درباره این گیاهان در قسمت اصلی صفحه است که در مورد هر یک از این بخش ها به اختصار توضیح می دهیم.

گیاهان دارویی را بشناسید و از آنها برای حفظ سلامت خود استفاده کنیدبخش علاقمندی ها

با لمس علامت ستاره که در گوشه سمت چپ برنامه قرار گرفته است، شما می توانید یک فهرست کامل از علاقمندی هایتان تهیه کنید.
کافیست در هر بخشی که هستید، علامت ستاره گوشه صفحه را لمس کنید تا صفحه مورد نظرتان ذخیره شود.

گیاهان دارویی را بشناسید و از آنها برای حفظ سلامت خود استفاده کنید

تنظیمات

در گوشه سمت راست صفحه هم بخش اطلاعات، حاوی اطلاعاتی درباره برنامه، راهنمای استفاده، تنظیمات برنامه، جستجو، علامندی ها و… قرار دارد که با لمس هر گزینه پنجره ای برایتان باز می شود و اطلاعات مورد نظر به شما ارائه می شود.
بخش جستجو هم کنار گزینه اطلاعات قرار گرفته است که امکان جستجوی سریع در برنامه را به شما می دهد.

گیاهان دارویی را بشناسید و از آنها برای حفظ سلامت خود استفاده کنید

بخش اصلی

بخش اصلی برنامه گیاهان دارویی شامل یک مقدمه مفصل و کامل درباره این گیاهان است که با لمس گزینه مقدمه، صفحه ای شامل تعریف، تاریخچه، روش های مصرف و… گیاهان دارویی به شما ارائه می شود.
در قسمت های بعدی هم دسته بندی کاملی از گیاهان دارویی قرار دارد که شامل 24 گروه گیاهان دارویی تلخ، گیاهان دارویی ضد التهاب، گیاهان دارویی ضد نفخ، گیاهان دارویی معرق و… است که با لمس هر گزینه لیستی کامل از این گیاهان دارویی، همراه با توضیحات و روش تهیه به شما ارائه می شود. این برنامه به صورت آزمون و خرید از بازار اندرویدی چارخونه قابل نصب است و برای نصب نسخه 76/8 این برنامه به 4/77 مگابایت فضا نیاز دارید.

 

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود برنامه گیاهان دارویی، اینجا کلیک کنید

[/box]

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *