تجربه یک تخته‌نرد لذت‌بخش در گوشی با بازی Backgammon

مجله چارخونه » بازی » کارتی و تخته‌ای » تجربه یک تخته‌نرد لذت‌بخش در گوشی با بازی Backgammon
تجربه یک تخته‌نرد لذت‌بخش در گوشی با بازی Backgammon
دانلود بازی Backgammon
فهرست محتوا

تخته‌نرد از سری بازی‌های پرطرفدار در دنیا است که با مهره و تاس انجام می‌شود. با توسعه گوشی‌های هوشمند شرکت‌های بازی‌سازی به فکر طراحی بازی‌های ویدئو با محوریت بازی تخته‌نرد افتادند. یکی از این بازی‌ها Backgammon است که توسط AI Factory Limited برای سیستم‌عامل اندروید طراحی شده و به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. اگر جز طرفداران و بازیکنان تخته‌نرد هستید و دوست دارید این بازی را در گوشی خود تجربه کنید، با ما در مجله چارخونه برای معرفی و دانلود بازی Backgammon همراه باشید.

معرفی بازی

بازی Backgammon شبیه‌ساز ساده و جذاب تخته‌نرد است که با امکانات مجازی به شما امکان انجام بازی تخته‌نرد را بدون نیاز به وسایل بازی می‌دهد. Backgammon را می‌توانید به دو شکل تک نفره با هوش مصنوعی یا دونفره به همراه یکی از دوستان خود بازی کنید.

آشنایی با قسمت‌های مختلف بازی

در ابتدای ورود به بازی انیمیشنی از محیط بازی نمایش داده می‌شود. بازی رابط کاربری ساده و قابل‌فهمی دارد. به‌طوری‌که صفحه اصلی آن فقط دکمه‌ای برای اجرای بازی تحت عنوان PLAY و یک گزینه برای تنظیمات صدای بازی دارد. با لمس دکمه PLAY وارد بازی شده و چند گزینه مقابل شما قرار خواهد گرفت.

Single Player

این گزینه ویژه بازی به‌صورت تک‌نفره است. پیش از شروع بازی می‌توانید درجه سختی بازی، رنگ مهره و مواردی از این قبیل را مشخص کرده و سپس وارد بازی شوید. در این حالت از بازی رقیب شما هوش مصنوعی است و باید قدرت خود را در برابر هوش مصنوعی به نمایش بگذارید.

Two player

همان‌طور که از عنوان این گزینه پیدا است، با لمس آن می‌توانید به‌صورت دونفره تخته‌نرد را بازی کرده و از آن لذت ببرید. بازی به‌صورت دونفره در Backgammon کمی متفاوت است. به‌طوری‌که در این بازی خبری از رقیب آنلاین یا ایجاد هاست و متصل شدن به آن نیست و باید بازی را با استفاده از یک گوشی انجام دهید.

Statistics

این گزینه درواقع تاریخچه بازی‌ها و امتیازات شما است. با ورود به این بخش می‌توانید اطلاعاتی راجع به بازی‌هایی که باهوش مصنوعی انجام داده‌اید مشاهده کنید. تاریخچه همه بازی‌ها در این بخش به تفکیک درجه سختی دسته‌بندی شده‌ و از طریق لمس اعداد 1 تا 5 می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به‌عنوان‌مثال با لمس عدد یک در این بخش، به تاریخچه بازی‌هایی که در سطح یک باهوش مصنوعی انجام داده‌اید دسترسی خواهید داشت. خوشبختانه بخش Statistics قابلیت ریست نیز دارد و در صورت نیاز می‌توانید آن را با لمس گزینه Reset Stats ریست کنید.

How To Play

اگر بار اولی است که بازی تخته‌نرد را تجربه می‌کنید یا با قسمت‌های مختلف بازی به‌خوبی آشنا نیستید، این گزینه به کار شما می‌آید. این بخش از بازی دارای دو قسمت است. قسمت اول که بلافاصله بعد لمس گزینه How To Play وارد آن خواهید شد توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. قسمت دوم هم پایین صفحه قرار گرفته و با عنوان Game Rules مشخص است که قوانین بازی را توضیح داده و شما را با آن‌ها آشنا می‌کند؛ بنابراین با بررسی نکات موجود در این بخش می‌توانید حین بازی تسلط بیشتری داشته باشید.

Options

با لمس گزینه Options که درواقع قسمت تنظیمات بازی است، می‌توانید به تنظیماتی مانند صدای بازی یا تغییر تخته بازی، مهره‌ها و مواردی از این قبیل دسترسی پیدا کنید و در صورت نیاز آن‌ها را تغییر دهید.

More Game

این گزینه برای معرفی سایر بازی‌های سازنده است. در این بخش می‌توانید دیگر بازی‌های استودیوی بازی‌سازی AI Factory Limited را مشاهده کرده و در صورت تمایل به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Backgammon و پیش‌نیازهای اجرا

خوشبختانه بازی Backgammon به لطف طراحی ساده‌ حتی روی معمولی‌ترین گوشی‌ها با سخت‌افزارهایی ضعیف نیز قابل‌اجرا است؛ بنابراین برای اجرای بازی Backgammon فقط به یک گوشی هوشمند ساده اندرویدی نیاز خواهید داشت.

به‌منظور دانلود بازی Backgammon در پایان مطلب لینک دسترسی و کیوآرکد بازی را قرار داده‌ایم که از طریق آن‌ها می‌توانید به بازی دسترسی داشته و آن را دانلود کنید. بازی Backgammon حجم بسیار کمی دارد و دانلود آن تنها 11 مگابایت از حجم اینترنت شما را مصرف خواهد کرد. پیش از دانلود بازی به این نکته توجه کنید که این بازی در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 4.1 به بالا نصب می‌شود و در نسخه‌ها پایین‌تر امکان اجرای آن وجود ندارد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

درمجموع بازی Backgammon جزو بازی‌های کم‌حجم و سبک برای گوشی است که نه‌تنها فضای چندانی از گوشی شما را اشغال نمی‌کند، بلکه تجربه یک بازی پرهیجان را در گوشی هوشمندتان به ارمغان آورده و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

https://mag.charkhoneh.com/6431
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *