با دانلود بازی شعر یادت نره حافظه خودت را محک بزن

مجله چارخونه » بازی » تفننی » با دانلود بازی شعر یادت نره حافظه خودت را محک بزن
با دانلود بازی شعر یادت نره حافظه خودت را محک بزن
دانلود بازی شعر یادت نره
فهرست محتوا

ژانر بازی‌های فکری و تفننی این روزها به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در بین علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است. بازی‌هایی که گاهی باعث کل‌کل میان جمع‌های دوستانه و خانوادگی شده و باعث ایجاد شور و هیجان در این جمع‌ها می‌شود. جدا از بازی‌های کلمات که در آن کاربر باید از بین حروف موجود در صفحه یک کلمه را حدس بزند اکنون نوبت به سناریو‌های دیگری رسیده است. بازی شعر یادت نره جز همین گروه از بازی‌های جذاب است که توسط پارس افزار سروین ساخته شده است. برای دانلود بازی شعر یادت نره بصورت رایگان و نقد و بررسی آن با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی شعر یادت نره

بازی شعر یادت نره همانطور که از نامش پیدا است حافظه شما را در بخش شعر یا ترانه‌های خواننده‌های ایرانی به چالش می‌کشد. چیزی شبیه به همان برنامه‌های تلویزیونی‌ که تا بحال در شبکه‌های مختلف ساخته شده است.

پس از دانلود بازی شعر یادت نره و نصب آن روی گوشی، وارد بازی می‌شوید. بازی بصورت افقی ارایه می‌شود. در صفحه اول کاراکتر سمت راست برنامه شما را برای انجام بازی راهنمایی می‌کند. برای شروع باید کلمه شعر یادت نره را لمس کنید.

پس از لمس این کلمه برای ماندگاری سکه‌هایی که به دست می‌آوری به شما پیشنهاد می‌شود که یک اکانت یا نام کاربری برای خود درست کنید. البته داشتن یک نام کاربری مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

بخش‌های مختلف بازی

پس از ثبت نام وارد صفحه اول یا اصلی بازی شعر یادت نره می‌شویم. صفحه از شش بخش تشکیل شده است. اولین گزینه سمت راست در بالای صفحه بخش سکه‌های بازی است. در این بخش تعداد سکه‌هایی که پس از برنده شدن در هر بخش بدست می‌آورید یا در اثر باختن از دست می‌دهید نمایش داده می‌شود. از این بخش همچنین می‌توانید وارد بخش فروشگاه شده و از آنجا هر تعداد سکه‌ای که نیاز دارید را خریداری کنید. سکه‌ها به شما در طی کردن سریع‌تر مراحل کمک می‌کند.

در قسمت چپ بالای صفحه بخش رتبه‌ها قرار گرفته است. شما در این قسمت می‌توانید رتبه خود را در بین سایر افرادی که این بازی را انجام می‌دهند ببینید. رتبه‌ها در سه بخش و در قالب هفتگی، ماهانه و رتبه کلی قابل نمایش هستند.

در پایین صفحه دو بخش فروشگاه و بخش دریافت سکه رایگان قرار گرفته است. همانطور که گفته شد از فروشگاه می‌توانید به هر میزان که بخواهید سکه دریافت کنید و در بخش دیگر نیز می‌توانید در زمان‌های مشخص با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی سکه دریافت کنید.

در قسمت چپ این صفحه نیز بخش اعلانات، پشتیبانی و ویرایش پروفایل قرار دارد. در قسمت اعلانات پیغام‌هایی که برای شما ارسال شده قرار گرفته است. در قسمت پشتیبانی می‌توانید سوالات و یا مشکلات خود را با پدیدآورندگان این بازی درمیان بگذارید و از قسمت ویرایش پروفایل هم می‌توانید رمز ورود به بازی و یا اطلاعات دیگر خودتان را تغییر دهید.

چگونه بازی کنیم؟‌

برای شروع بازی باید گزینه شعر یادت نره را لمس کنید. با لمس این گزینه به ورودی استیج‌های مختلف این بازی هدایت می‌شوید. پس از ورود به استیج اول برای شما یک قطعه آهنگ به همراه متن آن پخش می‌شود که بعد از پخش چند بیت شما باید بیت بعدی را از بین چهار گزینه‌ای که برای شما به نمایش در می‌آید حدس بزنید. به این ترتیب و با پاسخ صحیح به سوالات می‌توانید به مراحل بالاتر بروید.

همانطور که گفته شد دانلود بازی شعر یادت نره در کنار دورهمی‌ها و یا حتی در اوقات فراغت می‌تواند حسابی حافظه شما را به چالش بکشد و ایامی شاد و مفرح برای شما خلق کند.

https://mag.charkhoneh.com/6449
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *