با colorfy طراحی و رنگ‌آمیزی را با لذت بیشتری تجربه کنید!

مجله چارخونه » بازی » کودک » با colorfy طراحی و رنگ‌آمیزی را با لذت بیشتری تجربه کنید!
با colorfy طراحی و رنگ‌آمیزی را با لذت بیشتری تجربه کنید!
دانلود برنامه colorfy
فهرست محتوا

اپلیکیشن colorfy یک برنامه کاربردی در سبک سرگرمی و هنر به شمار می‌آید که توسط استودیوی fun games for free به بازار دیجیتال عرضه شده است. با توجه به نام این استودیو ماموریت آن‌ها طراحی، تولید و عرضه انواع اپلیکیشن‌ها با دسترسی رایگان محسوب می‌شود. تیم سازنده colorfy این اپلیکیشن را برای سیستم‌عامل اندروید طراحی کرده‌اند. این برنامه در مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سرگرمی گوگل تبدیل شده است. مخاطبان اصلی این بازی کودکان، نوجوانان، جوانان و همه افرادی هستند که از دوستداران رنگ‌آمیزی و هنر به شمار می‌آیند. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه colorfy همراه باشید.

گیم colorfy

تیم سازندگان اپلیکیشن colorfy آن را مطابق با همه سلیقه‌های هنری و همه سنین ساخته‌اند. به‌طورکلی کتاب‌های رنگ‌آمیزی تاثیر زیادی در افزایش خلاقیت افراد و رهایی از هرگونه تنش و استرس دارند. به‌ همین دلیل طراحی و تولید برنامه‌های رنگ‌آمیزی مناسب برای گوشی‌های اندرویدی اهمیت زیادی دارد.

آنچه colorfy را نسبت به سایر برنامه‌های هم‌رده خود متفاوت کرده قابلیت‌هایی مانند استفاده از طیف وسیعی از رنگ‌ها، مناسب بودن برای همه رده‌های سنی و بهره‌گیری از اشکال متنوع و نقاشی‌های مشهور است. در این برنامه می‌توانید رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب کرده و رنگ‌های جدید و متنوعی بسازید. colorfy ساختار بسیار ساده‌ای دارد و در بخش‌های library، create، get inspired، notifications و my works تعریف شده است. پس از دانلود برنامه colorfy برای استفاده از این برنامه کاربردی نیازی به پشت سر گذاشتن مراحل زمان‌بر ثبت‌نام نخواهید داشت.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930468256/457/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

قسمت Library

شاید بتوان بخش library را بدنه اصلی colorfy معرفی کرد و آن‌ را مسیر ماموریت اپلیکیشن دانست. این بخش شامل مجموعه‌ای از صدها طراحی می‌شود که در دسته‌بندی‌های trending، basic، florals، animals، famous، cats، life style، gardens، patterns، mandalas، food، fantasy، zodiac signs، fun، exotic، places و oriental ارائه شده است.

برای دسترسی به بعضی از طراحی‌های چالش‌برانگیز و برخی قسمت‌های colorfy باید حق اشتراک تهیه کنید. برای این منظور colorfy مجوز دسترسی کوتاه‌مدت برای آزمون‌وخطای برنامه را به شما می‌دهدِ اما پس‌ازآن با تهیه حق عضویت ماهانه یا سالانه از سوی تیم پشتیبانی colorfy یکی از مشترکان ویژه اپلیکیشن محسوب خواهید شد.

با لمس هریک از طراحی‌ها به‌طور مستقیم وارد صفحه رنگ‌آمیزی می‌شوید. برای شروع رنگ‌آمیزی باید روی صفحه اپلیکیشن ضربه بزنید. در این بخش برای سهولت رنگ‌آمیزی طرح قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک نمایی با استفاده از لمس دو انگشت دست با صفحه‌نمایش به‌طور هم‌زمان طراحی شده است. برنامه colorfy چند رنگ برای زیباتر شدن رنگ‌آمیزی به شما پیشنهاد می‌دهد اما شما مجاز به استفاده از همه رنگ‌ها هستید و این نکته، نقطه تمایز colorfy با سایر اپلیکیشن‌های رنگ‌آمیزی است.

گزینه فلش

گزینه فلش اعمال اجرا شده روی طرح را مرحله‌به‌مرحله به عقب بازمی‌گرداند. به‌این‌ترتیب می‌توانید اشتباهات خود را پاک کنید. همچنین برای حذف رنگ‌های اجرا شده در طراحی با استفاده از رنگ‌آمیزی با رنگ سفید نیز می‌توان اقدام کرد. در این برنامه بیش از 10 صفحه از انواع رنگ‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین در colorfy امکان رنگ‌آمیزی با استفاده از فیلترهای axial و radial برایتان فراهم شده است. با لمس گزینه brushes انواع قلم‌ها برای سهولت رنگ‌آمیزی در فهرستی قابل‌نمایش است. قلم‌های oil، pen، default و crayon ازجمله ابزارهای رنگ‌آمیزی شما هستند که استفاده از هریک جلوه‌ای منحصربه‌فرد به طراحی می‌دهد.

پس از رنگ‌ طراحی موردنظر، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد. گزینه‌هایی مانند filters، edit، texture و line color باعث جلوه بیشتر و خلق آثاری بی‌نظیر می‌شود. 14 نوع فیلتر برای تغییر در حالات رنگ طراحی در نظر گرفته شده است. در بخش edit گزینه‌های متنوعی مانند fade، brightness، contrast و… برای ویرایش طرح در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر قصد افزودن تصاویر جالب و مناسب به‌عنوان تصویر پیش‌زمینه به طراحی خود را داشته باشید، باید از گزینه texture استفاده کنید.

 

گزینه create

برای خلق تصاویر متنوع رنگ‌آمیزی می‌توانید از بخش create کمک بگیرید. در این قسمت سه گزینه draw mandala، take a photo و compose قابل‌مشاهده است. draw mandala به شما امکان طراحی اشکال مختلف و رنگ‌آمیزی آن را می‌دهد. با استفاده از take a photo می‌توانید یکی از عکس‌های گالری گوشی را به تصویری سیاه‌وسفید تبدیل کرده و آن را رنگ‌آمیزی کنید. با لمس گزینه compose امکان نوشتن یک متن و رنگ‌آمیزی آن را خواهید داشت.

 

جمع‌بندی

به‌طورکلی colorfy با توجه به قابلیت‌هایی مانند طراحی اشکال مختلف، رنگ‌آمیزی انواع طرح‌ها، ترکیب رنگ‌ها و ساخت رنگ جدید، وجود فیلترهای مختلف برای تغییر حالت رنگ عکس، ویرایش تصویر ازنظر نور و اندازه آن، استفاده از چهار نوع قلم برای رنگ‌آمیزی طرح و… تجربه متفاوتی در استفاده از اپلیکیشن‌های سرگرمی برایتان رقم خواهد زد. برای نصب و دانلود برنامه colorfy می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6467
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *