کنسرت پالت با گروه جدید، این هفته برگزار می‌شود

مجله چارخونه » موسیقی » دنیای موسیقی » کنسرت پالت با گروه جدید، این هفته برگزار می‌شود
کنسرت پالت با گروه جدید، این هفته برگزار می‌شود
کنسرت گروه جدید پالت
فهرست محتوا

گروه موسیقی «پالت» که در یک‎سال اخیر با تغییرات زیادی در ترکیب اعضای خود مواجه شده روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد و ۳ شهریور ماه تازه‌ترین کنسرتش را در ایوان عطار کاخ سعدآباد برگزار خواهد کرد.

به گزارش مجله چارخونه، گروه موسیقی «پالت» متشکل از سه عضو اصلی، یعنی امید نعمتی خواننده، کاوه صالحی نوازنده گیتار و مهیار طهماسبی نوازنده ویلنسل  به همراه نوازندگان جدید روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد و ۳ شهریور تازه‌ترین کنسرت خود را در مجموعه ایوان عطار کاخ سعدآباد برگزار خواهد کرد.

گروه «پالت» پس از مدت‌ها توقف در اجراهای زنده، در یک‎سال گذشته ترکیب‎بندی جدید خود را معرفی کرده و طی چندین کنسرت به روی صحنه رفته است. همچنین این گروه، خبرهایی از ارائه آلبوم جدید با تحولات سازبندی و ایده‎های نو در ماه‎های آینده را به مخاطبان خود داده است.

چه کسانی از پالت جدا شدند؟‌

روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت و سرپرست گروه موسیقی پالت به دلیل مهاجرت از کشور و داریوش آذر نوازنده کنترباس به دلیل انجام فعالیت‌های مستقل به عنوان خواننده دو هنرمندی بودند که گروه «پالت» را ترک کردند. داریوش آذر چندی پیش با مجله چارخونه درباره فعالیت‌های جدید و مستقل خودش گفت و گو کرده بود.

امید نعمتی خواننده گروه «پالت» چندی پیش درباره جدایی دو عضو اصلی گروه و  فعالیت‌های جدید این مجموعه گفته بود: «جدایی اسفندارمز و آذر از گروه پالت شوک بزرگی برای این گروه بود به ویژه که روزبه اسفندارمز بازوی اجرایی گروه و همیشه موثر بود و رفتنش یک خلاء را در گروه پالت ایجاد کرد. بنابراین یا باید پالت را تعطیل می‌کردیم یا فعالیت خود را ادامه می‌دادیم، در این میان وقتی به مخاطبان خود نگاه می‌کردیم که دوست دارند گروه ما فعالیت خود را ادامه دهد و از نبود این گروه ناراحت می‌شوند ما را بر آن داشت تا با کاوه و مهیار تصمیم به نگهداری و احیای گروه پالت بگیریم در نتیجه آن را عملی کردیم و با وجود جدایی اعضاء، فعالیت گروه پالت را با سه عضو اصلی ادامه دادیم و امکانات جدید برای افزایش جذابیت به آن اضافه خواهیم کرد.

ساختار جدید پالت

«پالت» در ساختار جدید خود به جای کلارینت که روزبه اسفندارمز آن را می‌نواخت، از یک سکشن بادی استفاده کرده‌ است که سعید نبئی (ترومپت)، داریوش بیژنی (کلارینت)، مهسا خطیب زاده (ترومپت)، ثمیلا تحویلداری (ساکسفون) و شادی آشوری (ترومبون) نوازندگان آن هستند و سردار سرمست (پیانو)، کسری سبک‌تکین (گیتارباس) و امین طاهری (درامز) در آن می‎نوازند. ماکان اشگواری هم در قطعه «این ماجرا» و «اینجا شهر من نیست» با امید نعمتی هم‌خوانی می‎کند. مهیار طهماسبی معتقد است در آلبوم جدید رویکرد گروه به همان شکل قبل باقی مانده است اما تجربه‎های جدیدی نظیر استفاده از سازهای جدید و صداهای الکترونیک در لایه‎های زیرین، به موسیقی آن‎ها اضافه شده است.

در این کنسرت به احتمال فراوان علاوه بر تک آهنگ‌های جدید گروه آثار منتخب آلبوم‌های گذشته این مجموعه از جمله «آقای بنفش»، «شهر من بخند» و «تمام ناتمام» را برای مخاطبان اجرا می‌کند. برخی از تک‎ آهنگ‎هایی که قرار است در این کنسرت اجرا شوند مانند «تا بیکران آسمان» و «باد در موهایت» مربوط به آلبوم جدید پالت هستند و تاکنون منتشر نشده‎اند.

کنسرت گروه «پالت» ساعت ۲۱ روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه و ۳ شهریور ماه با قیمت بلیت  ۵۰ تا ۱۷۰ هزار تومان در ایوان عطار مجموعه کاخ سعدآباد تهران برگزار می‌شود.

 

https://mag.charkhoneh.com/6517
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *