اپلیکیشن dancing ballz بازی افزایش تمرکز و سرعت عمل!

مجله چارخونه » بازی » اپلیکیشن dancing ballz بازی افزایش تمرکز و سرعت عمل!
اپلیکیشن dancing ballz بازی افزایش تمرکز و سرعت عمل!
دانلود بازی dancing ballz
فهرست محتوا

برنامه dancing ballz یک گیم شگفت‌انگیز در سبک سرگرمی و موسیقی محسوب می‌شود که توسط استودیوی Amanotes JSC به بازار دیجیتال عرضه شده است. این استودیوی را پیش‌ازاین با بازی‌های Tap tap reborn 2 و Magic tiles 3 شناخته‌ایم. این گیم با استفاده از برترین آهنگ‌ها و موسیقی جذاب سعی در افزایش قدرت تمرکز و سرعت عمل شما دارد. طراحان این بازی برای بهره‌گیری بهتر و لذت بیشتر از dancing ballz استفاده از هدفون را توصیه می‌کنند. مخاطبان dancing ballz همه افرادی هستند که از دوستداران گیم‌های سرعتی و نیازمند تمرکز بالا محسوب می‌شوند. برای بررسی و دانلود بازی dancing ballz با مجله چارخونه همراه باشید.

گیم dancing ballz

بازی dancing ballz موفق به کسب عنوان سخت‌ترین گیم موزیکال از سوی گوگل شده است. در این بازی جذاب اندرویدی با استفاده از انگشت شست یا اشاره‌تان باید صفحه‌نمایش گوشی را لمس کنید و به آن ضربه بزنید. با هر ضربه انگشت، بخشی از موسیقی نواخته می‌شود. در dancing ballz هماهنگی سرعت ضربات شما با سرعت جریان موسیقی اهمیت بسیاری دارد که سرعت و دقت شما را به چالش می‌کشد. با شروع ریتم آهنگ، بازی به جریان می‌افتد و شما مسئول کنترل حرکت توپ بر اساس ریتم موسیقی هستید. باید توپ را از موانع عبور دهید و بدون برخورد با دیواره مسیر به نقطه مقصد برسانید.

در این بازی قابلیت تغییر کاراکتر یا توپ بازی و همچنین زمین اجرای آن را خواهید داشت. تولیدکنندگان dancing ballz صدها مرحله متنوع برای آن طراحی کرده‌اند که سیری منطقی و متعادل را ازنظر میزان سختی طی می‌کند. بازی dancing ballz ساختار ساده‌ای دارد و پس از اجرا به‌طور مستقیم وارد بازی می‌شوید؛ بنابراین نیازی به تکمیل مراحل طاقت‌فرسای ثبت‌نام نخواهید داشت. طراحی این گیم در بخش‌های صفحه اصلی و مراحل، نقشه راه، میزان ظرفیت جان، ثبت رکوردها، دستاوردها و جوایز صورت گرفته است.

صفحه اصلی dancing ballz

بعد از دانلود بازی dancing ballz و ورود به آن در صفحه اصلی بیش از صد مرحله هیجان‌انگیز آماده به چالش کشیدن دقت، تمرکز و سرعت عمل شما هستند. تم این بخش از گیم با توجه به مناسبت‌های مختلف مانند کریسمس، عید روز شکرگزاری، جشن هالووین و… تغییر می‌کند و همیشه تم‌های جذاب و باکیفیتی در این قسمت قابل‌مشاهده است. فقط در صورتی مجاز به اجرای یک مرحله از dancing ballz خواهید بود که همه مراحل قبل از آن را با موفقیت و کسب حداقل دو ستاره سپری کرده باشید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930534732/1912000195/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

مراحل dancing ballz

در هر مرحله از dancing ballz نقشه راهی سمت چپ و بالای نمایشگر بازی به چشم می‌خورد که نشان‌دهنده مسیر باقی‌مانده خواهد بود. با قسمت‌های بالا و پایین یا بیس‌های موسیقی، توپ تغییر مسیر می‌دهد و شما باید با ضربه به‌موقع روی نمایشگر آن را از برخورد با موانع نجات دهید. ادامه بازی با تغییر مکرر زوایای دوربین بسیار سخت و نفس‌گیر می‌شود. با هر پرش از روی موانع یا تغییر مسیر پیام‌های تشویق‌کننده‌ای سمت راست نمایشگر dancing ballz به چشم می‌خورد. در هر مرحله با توجه به مسیر طی شده و کیفیت بازی به شما تا سقف سه‌ ستاره پاداش تعلق می‌گیرد.

هرچه تعداد ستاره‌های کسب شده بیشتر باشد اجازه دسترسی به مراحل بیشتری را خواهید داشت. عبور از هر 30 درصد مسیر یک ستاره به شما می‌دهد. تیم سازندگان dancing ballz برای هر مرحله یک نقطه امن تعریف کرده‌اند. اگر شما پس از گذشت از نقطه امن شکست بخورید با از دست دادن یک جان یا مشاهده یک تبلیغ مجاز به ادامه بازی از همان نقطه امن خواهید بود.

تنظیمات

در بخش تنظیمات، dancing ballz امکان کنترل موسیقی و افکت‌های صوتی بازی را فراهم می‌کند. همچنین با لمس گزینه language می‌توانید زبان بازی را بین زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، چینی، پرتغالی، آلمانی و… تغییر دهید. در این قسمت با لمس آیکون latency اجرای بازی کمی ساده‌تر می‌شود. همچنین با استفاده از گزینه quality قابلیت تغییر کیفیت صفحه‌نمایش بازی وجود دارد.

با لمس آیکون تاج به‌حساب کاربری خود در google play متصل می‌شوید. به‌این‌ترتیب امکان مقایسه نتایج خود با نتایج سایر بازیکنان را خواهید داشت و رقابت‌ در dancing ballz با جدیت بیشتری پیش خواهد رفت. همچنین ستاره‌ها و جوایزی که در طول بازی کسب کرده‌اید در بخش دستاوردهای اکانت گوگل پلی قابل‌نمایش است.

جمع‌بندی

به‌طورکلی dancing ballz با توجه به فضای جذاب گرافیکی، استفاده از بهترین موسیقی‌ها در هر سبک، افزایش دقت و تمرکز، تقویت سرعت عمل، صدها مرحله متنوع، سیر متعادل بازی ازنظر میزان سختی، تغییر توپ و محیط اجرای گیم و… تجربه لذت‌بخش و متفاوتی را در بازی‌های با سبک موسیقی و music line برایتان به ارمغان می‌آورد. برای نصب و دانلود بازی dancing ballz می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/6553
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *