اپلیکیشن ThinQ ال‌جی کنترل لوازم هوشمند خانگی را راحت‌تر کرده است

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » اپلیکیشن ThinQ ال‌جی کنترل لوازم هوشمند خانگی را راحت‌تر کرده است
اپلیکیشن ThinQ ال‌جی کنترل لوازم هوشمند خانگی را راحت‌تر کرده است
اپلیکیشن ThinQ
فهرست محتوا

ال‌جی با عرضه اپلیکیشن مجهز به دستیار صوتی، کنترل لوازم‌خانگی هوشمند متصل به اینترنت را راحت‌تر از گذشته کرد. قابلیت تشخیص صدای اپلیکیشن ThinQ  امکان کنترل و نظارت بر لوازم‌خانگی ال‌جی را از طریق صدا ممکن کرده است. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه نگاهی کوتاه داریم به برخی از ویژگی‌های این برنامه.

شرکت ال‌جی قابلیت تشخیص صدا را برای مشتریانش در اپلیکیشن ThinQ فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به‌راحتی هرجایی که هستند از امکان کنترل محصولات ال‌جی بدون هیچ محدودیت زمان و مکانی بهره‌مند شوند. این برنامه اولین برنامه برای گوشی‌های هوشمند است که قابلیت تشخیص صدای گوگل را برای تمامی محصولات ال‌جی مثل ماشین لباسشویی، یخچال، خشک‌کن‌ها، اجاق‌گازها دستگاه‌های تهویه مطبوع و … که قابلیت اتصال به وای فای دارند را فراهم می‌کند.

به‌این‌ترتیب کاربران با برنامه ThinQ به‌راحتی می‌توانند دستورات صوتی خود را اجرا کنند. برای راحتی کار در خانه‌های هوشمند این برنامه امکان به‌روزرسانی لحظه‌ای را فقط با یک دستور صوتی برای تمام دستگاه‌های متصل ال‌جی ارائه می‌دهد. کاربران از طریق این برنامه می‌توانند زمان تمام شدن کار ماشین لباسشویی را از سر کارشان بررسی کنند و دمای هوای اتاق را وقتی به سمت منزل در حال رانندگی هستند بدون اینکه توقف کنند و به گوشی نگاه کنند تنظیم کنند.

اپلیکیشن ThinQ راهنمای کار با محصولات

برنامه ThinQ اطلاعات و ویژگی‌های محصولات را اطلاع‌رسانی می‌کند و هشدارهایی درباره نگهداری و رفع مشکلات احتمالی وسایل به کاربران ارائه می‌دهد. از برنامه بپرسید که قابلیت خودکار دستگاه تصفیه هوا چطور کار می‌کند؟  یا معنی چراغ زرد روی یخچال به چه معناست؟  تا برنامه سریعا پاسخ این سؤالات را به شما بدهد. این برنامه فقط این قابلیت را ندارد که به سؤالات متداول شما پاسخ دهد بلکه می‌تواند خلاصه‌ای از فعالیت‌های اخیر دستگاه را به همراه نکاتی مفید به شما ارائه دهد.

Alice Ryu رئیس بخش لوازم‌خانگی و قسمت هوشمند سازی محصولات تهویه هوای ال‌جی می‌گوید: ال‌جی با ایجاد یک اکوسیستم هوشمند یک زندگی راحت‌تر را برای شما فراهم می‌کند و این در حقیقت چیزی است که امروزه بسیار زندگی ما را تحت شعاع قرار داده است. ما با افزودن قابلیت تشخیص صدا از طریق موبایل توانسته‌ایم یک اکوسیستم هوشمند در خانه ایجاد کنیم که اولویت آن راحتی است. برنامه بهبودیافته ThinQ از این ماه کار خود را در کره آغاز می‌کند، در آخرین فصل در امریکای شمالی عرضه می‌شود و از سال بعد در اروپا قابل‌استفاده خواهد بود.

https://mag.charkhoneh.com/6588
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *