با دانلود برنامه Lirica زبان لاتین را با کمک موسیقی یاد بگیرید

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » با دانلود برنامه Lirica زبان لاتین را با کمک موسیقی یاد بگیرید
با دانلود برنامه Lirica زبان لاتین را با کمک موسیقی یاد بگیرید
دانلود برنامه Lirica
فهرست محتوا

برنامه lirica برنامه‌ای کاربردی در حوزه آموزشی محسوب می‌شود که در فهرست محبوب‌ترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های اندرویدی قرار دارد. این برنامه برای آموزش زبان لاتین با کمک موسیقی‌های خارجی طراحی شده که در نوع خود بی‌نظیر است؛ بنابراین با روشی نوین علاوه بر لذت از موسیقی‌های گوناگون می‌توانید دایره لغاتتان را گسترده‌تر و زبان لاتین خود را تقویت کنید. مخاطبان lirica همه افرادی هستند که قصد آموزش زبان لاتین به شیوه‌ای نوین و جذاب را دارند. در ادامه برای دانلود برنامه Lirica و نقد و بررسی آن با مجله چارخونه همراه باشید.

 

اپلیکیشن lirica

در این برنامه آهنگ‌های متنوع، خاطره‌انگیز و محبوبی از خوانندگان لاتین مانند mark anthony، nicky jam، Enrique iglesias، manuel turizo جمع‌آوری‌شده است. علاوه بر تماشای ویدئو موزیک هریک از خوانندگان، متن آهنگ به زبان لاتین همراه با ترجمه آن به زبان انگلیسی در دسترس شما قرار دارد. lirica گرامر لاتین را با استفاده از عکس‌ها، آهنگ‌ها و فیلم‌های خوانندگان لاتین به شما آموزش می‌دهد. این برنامه جذاب خلاقیت و نوآوری قابل‌توجهی در آموزش لغات به خرج داده است.

در این اپلیکیشن همچنین بازی‌های گوناگونی با تمرکز بر آموزش لغات برای شما در نظر گرفته‌شده است. شما باید با توجه به آهنگ پخش‌شده کلمات موردنظر را مشخص کنید تا کلمات بیشتری در حافظه شما ثبت شود. در آخر با توجه به عملکردتان در طول برنامه، ستاره‌هایی به‌عنوان جایزه کسب خواهید کرد. این ستاره‌ها گزارشی از نحوه فعالیتتان به شما خواهند داد.

پس از نصب و اجرای lirica به‌طور مستقیم وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید. این صفحه از قسمت‌های متنوع songs list، stars، words collected، vocabulary list، contact us و go premium تشکیل‌شده است.

لیست آهنگ‌ها

به‌جرئت می‌توان گفت songs list بدنه اصلی lirica محسوب می‌شود. این بخش شامل آهنگ‌های متعدد به زبان لاتین است. البته در به‌روزرسانی‌های بعدی lirica تعداد این آهنگ‌ها بیشتر خواهد شد. با کلیک روی هر آهنگ، موزیک برای شما دانلود شده و فقط در خود برنامه قابل‌دسترس خواهد بود. پیش از کلیک، اطلاعاتی مانند نام آهنگ، خوانندگان، نام آلبوم و سال انتشار، سطح آموزشی زبان و تعداد لغات آموزشی در موزیک برای شما قابل‌مشاهده خواهند بود.

پس از اجرای هر آهنگ، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد. با پخش کلیپ موجود در برنامه، متن آهنگ با زبان‌اصلی نمایش داده می‌‌شود. البته در نظر داشته باشید حین پخش موزیک، به همه متن به‌صورت هم‌زمان دسترسی ندارید. بلکه پس از اجرای هر قسمت از موزیک، متن آهنگ قابل‌مشاهده می‌شود. همچنین با لمس گزینه translation علاوه بر متن، ترجمه آن نیز نمایش داده می‌شود.

با لمس آیکون learn گرامرهایی از زبان لاتین در حداقل چهار مرحله در اختیارتان قرار می‌گیرد. این نکات مربوط به دستور زبان همه موارد فعل، قید، صفت، زمان جمله و… را شامل می‌شود؛ بنابراین توجه به این موضوع که آهنگ‌ها را به ترتیب قرارگیری در فهرست بررسی کنید، بسیار حائز اهمیت است. این آموزش‌ها در قالب فیلم‌های کوتاه، متن، آزمون‌های تستی و… ارائه می‌شود.

پس از یادگیری گرامر و تمرین متن آهنگ، نوبت به اجرای بازی و آموزش لغات مختلف می‌رسد. با توجه به آنچه در ترجمه متن آهنگ آموخته‌‌اید، باید بتوانید در بازی طراحی شده کلمات صحیح را تشخیص دهید. کافی است حین اجرای مجدد آهنگ روی کلمه درست ضربه بزنید تا کلکسیون لغاتتان در برنامه افزایش یابد.

 

لیست لغات

در حال حاضر بیش از هزار لغت در lirica آموزش داده می‌شود. اگر همه مراحل آموزشی مانند یادگیری گرامر، لغات، آزمون و… را با موفقیت پشت سر بگذارید، یک ستاره طلایی دریافت خواهید کرد که سطح شما در آموزش زبان لاتین را مشخص می‌کند.

تیم برنامه‌سازی lirica این قسمت از برنامه را برای مرور و تمرین بیشتر لغات طراحی کرده‌اند. در این بخش با تطابق متن اصلی آهنگ و ترجمه آن با هم می‌توانید اشکالات خود را اصلاح کرده و در آموزش زبان لاتین پیشرفت کنید. همچنین این بخش به شما نشان می‌دهد که هنوز چند کلمه دیگر را در lirica بررسی نکرده‌اید.

Go premium

شما برای استفاده از اغلب آهنگ‌های این برنامه، نیازمند تهیه حق اشتراک از سوی تیم پشتیبانی lirica هستید. هر هفته محتواهای آموزشی جدیدی به برنامه اضافه می‌شود که برای استفاده از آن‌ها باید یک مشترک ویژه باشید. همچنین برای بررسی سطح expert در این برنامه باید حق اشتراک تهیه کنید. در این بخش بسته‌های مدت‌دار اشتراک باقیمت مناسب برای استفاده کاربران قابل خریداری است.

 

جمع‌بندی

به‌طورکلی دانلود برنامه Lirica با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی جذاب، استفاده از آهنگ‌های محبوب و پربازدید، بهره‌گیری از آخرین متدهای آموزشی، ارائه گرامر به‌صورت ویدئو، آزمون و متن، رابط کاربری آسان، دسترسی رایگان، حجم کم و… انتخاب مناسبی به‌عنوان یک اپلیکیشن آموزش زبان لاتین محسوب می‌شود. برای دانلود و نصب lirica از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code زیر استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6686
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *