با برنامه سیر درمانی سلامت خود تضمین کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با برنامه سیر درمانی سلامت خود تضمین کنید
با برنامه سیر درمانی سلامت خود تضمین کنید
با برنامه سیر درمانی سلامت خود تضمین کنید+ لینک دانلود برنامه از بازار چارخونه
فهرست محتوا

سیر درمانی برنامه‌ای جذاب و کاربردی از دسته آموزش بازار اندرویدی چارخونه است. این برنامه شامل جدیدترین و برترین روش‌های درمان بیماری‌ها با استفاده از سیر است که نسخه 15 آن با حجم 19/2 مگابایت در بازار چارخونه قابل نصب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه با ما همراه شوید.

با برنامه سیر درمانی سلامت خود تضمین کنید+ لینک دانلود برنامه از بازار چارخونه

صفحه اصلی

برنامه سیر درمانی که محصول گروه برنامه نویسی آغورا ایل است دارای طراحی ساده و فاقد گرافیک خاصی است که کار کردن با آن بسیار ساده است. این برنامه به دور از هیچ پیچیدگی، محیطی مناسب برای آموزش استفاده بهتر از سیر برای درمان بیماری‌هاست.

صفحه اصلی این برنامه بسیار ساده طراحی شده است و شامل بخش فهرست، تنظیمات، مطالب نشان شده، جستجو و…. است. با لمس هر بخش پنجره ای برایتان باز می شود و اطلاعات کاملی در مورد سیر و درمان بیماری های مختلف به شما ارائه می شود.

فهرست برنامه سیر درمانی

با لمس این قسمت شما به یک کتابخانه بزرگ و کامل درباره سیر و فواید آن دسترسی خواهید یافت. در این بخش از برنامه سیر درمانی حدود 100 مقاله و مطلب پزشکی در مورد خواص سیر و بیماری‌های قابل درمان با سیر ارائه شده است که با لمس هر مقاله، صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که به شما امکان مطالعه مقاله یا مطلب مورد نظرتان را به شما می‌دهد.

در گوشه سمت چپ بالای هر صفحه هم با لمس علامت ستاره می‌توانید مطب مورد نظر را ذخیره و با لمس علامت تلگرام و اینستاگرام، مطلب را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

تنظیمات

در بخش تنظیمات برنامه سیر درمانی شما امکان تغییر رنگ و فونت قلم و صفحه اصلی را خواهید داشت. البته یک صفحه به صورت پیش فرض برای شنا آماده شده است، اما امکان اعمال تغییرات بر حسب سلیقه کاربران نیز وجود دارد.

با برنامه سیر درمانی سلامت خود تضمین کنید+ لینک دانلود برنامه از بازار چارخونه

نشان شده‌ها و جستجو

این قسمت که با علامت ستاره مشخص شده است  می‌توانید محتواهای مورد نظر را انتخاب و ذخیره کنید. این قسمت می‌تواند برایتان حکم یک آرشیو کامل را ایفا کند که در صورت نیاز به آن دسترسی خواهید داشت.

در بخش جستجو می‌توانید بیماری های قابل درمان با سیر را جستجو کنید. کافیست عبارت مورد نظر را در قسمت مشخص شده درج کنید تا اطلاعات طبقه بندی شده به شما ارائه شود. در سایر بخش ها هم بخش هایی برای ثبت نظر کاربران برنامه و ارتباط با توسعه دهنده برنامه ارائه شده است.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دریافت برنامه سیر درمانی اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *