با lingodeer آموزشگاه زبان را همراه خود داشته باشید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » با lingodeer آموزشگاه زبان را همراه خود داشته باشید!
با lingodeer آموزشگاه زبان را همراه خود داشته باشید!
دانلود برنامه lingodeer
فهرست محتوا

اپلیکیشن‌های آموزش زبان از پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی محسوب می‌شوند. Lingodeer یکی از بهترین برنامه‌های سال 2018 و اپلیکیشنی کم‌حجم برای آموزش چندین زبان است. با توجه به دسترسی رایگان و اجرای آفلاین این برنامه، می‌توان lingodeer را در زمره اپ‌های محبوب گوشی‌های هوشمند در حوزه آموزش به شمار آورد. صرفه‌جویی در وقت و هزینه کنار شناوری زمان یادگیری مهم‌ترین مزیت دانلود برنامه lingodeer محسوب می‌شود. مخاطبان lingodeer افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان هستند که شرایط استفاده حضوری از کلاس‌های آموزشی را ندارند. البته این اپلیکیشن برای همه مشتاقان فراگیری زبان مناسب است. قبل از دانلود برنامه lingodeer با مجله چارخونه همراه باشید تا به نقد و بررسی این اپلیکیشن بپردازیم.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930615786″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

موضوع برنامه Lingodeer چیست؟

Lingodeer اپلیکیشنی در حوزه آموزش است که از سطح بسیار مبتدی تا پیشرفته به آموزش زبان می‌پردازد. در این اپلیکیشن ابتدا باید زبان محلی، سپس زبانی موردنیاز خود را انتخاب کنید. اپلیکیشن آموزشی lingodeer به‌تناسب زبان محلی برنامه، چند زبان خاص را آموزش می‌دهد. برای مثال زبان محلی انگلیسی زبان ویتنامی، پرتغالی، اسپانیایی و… و زبان محلی اسپانیایی زبان کره‌ای، چینی و… را آموزش می‌دهد. این برنامه در سه قسمت learn، review و me طراحی شده است.

بخش یادگیری یا Learn

روش آموزشی این برنامه، ترمیک است. پس از دانلود برنامه lingodeer درترم اول بعد از آموزش الفبا و گذراندن سه جلسه مقدماتی مجاز به استفاده از بخش‌های plural، number، daily phrase، simple present، food، verbs و… هستید.

در ابتدای هر مرحله آموزشی نقشه راهی در نظر گرفته شده که هدف و چگونگی پیشروی اپلیکیشن را نمایش می‌دهد. گزینه‌های test out برای سنجش دانسته‌های شما طراحی شده‌اند و تسلط شما را بر مباحثی که پیش از رسیدن به این گزینه فراگرفته‌اید موردبررسی قرار می‌دهند. در آخر با استفاده از گزینه level up سنجش پایانی‌ترم را می‌گذرانید و در صورت قبولی قادر به ادامه ترم‌های بعدی خواهید بود. برای مثال بخش basics که از اساسی‌ترین قسمت‌های ترم اول محسوب می‌شود، شامل سه درس است.

در هر جلسه املا، معنی و تلفظ لغات یا جملات کاربردی ارائه شده است. سپس چند بار دوره، تکرار و تمرین می‌شود. برای آشنایی بیشتر کلمات و نقش آن‌ها در جمله یک داستان کوتاه در انتهای بخش basics قرار داده شده است. طراحان lingodeer برای پیشگیری از به‌اشتباه افتادن زبان‌آموزان قابلیت خلاقانه‌ای ایجاد کرده‌اند؛ شما فقط زمانی قادر به استفاده از هر درس هستید که جلسات قبلی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید. با توجه به تمرکزترم اول روی لغات و الفبا، ترم‌های بعدی توجه بیشتری به گرامر نشان خواهند داد. البته شما فقط درصورتی‌که در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید مجاز به استفاده از ترم‌های بالاتر خواهید بود.

 

بخش بررسی یا Review

Review قسمت بسیار مهمی از اپلیکیشن lingodeer است که از پنج گزینه ‌enter، 5min quiz، knowledge cards، vocabulary و grammar تشکیل شده است. بخش Enter با ارائه چندین فلش کارت درس‌ها را برایتان دوره می‌کند. شما می‌توانید تعداد فلش کارت‌ها، دروس موردنظر و تعیین تمرکز دوره بر لغات یا جملات را مشخص کنید.

در این قسمت با شنیدن کلمات باید معنی آن‌ها را تشخیص دهید. شما با توجه به توانایی‌تان در پاسخ دادن، به خود نمره خواهید داد و میان گزینه‌های perfect، week و good یکی را برمی‌گزینید. اگر دوست دارید با یک آزمون جامع دانسته‌هایتان را بسنجید، از گزینه 5min quis استفاده کنید. این تست ابعاد املا، تلفظ و معنی را موردبررسی قرار می‌دهد.

گزینه‌های vocabulary و grammar به شما محتوایی از مطالب خوانده شده ارائه می‌دهد که امکان مطالعه مطالب را داشته باشید.

پیشرفت خود را ببینید

در بخش me نمودارها و گزینه‌هایی طراحی شده‌اند که پیشرفت شما را در دوره نشان می‌دهند. علاوه بر این‌ها امکان شخصی‌سازی اپلیکیشن نیز طراحی شده است.

سه گزینه day streaks، weekly rank و achievements پیشرفت شما را به نمایش می‌گذارند. Day streaks تعداد روزهای استفاده از اپلیکیشن و ساعت گذرانده شده برای یادگیری در هر روز را نشان می‌دهد. همچنین پیشرفت شما در مطالعه دروس نیز در این بخش ثبت می‌شود. اگر دوست دارید رتبه خود را در مقایسه با دیگران بدانید، از گزینه weekly rank استفاده کنید.

Lingodeer برای تشویق شما در آموزش زبان بخش دستاوردها را طراحی کرده و با قرار دادن مدال‌های گوناگون شما را به آموزش بیشتر زبان ترغیب می‌کند. این مدال‌ها به‌تناسب نوع زبان، تعداد روزهای تمرین شده، مراحل گذرانده شده و تعداد ساعت‌های اختصاص داده شده برای آموزش زبان در نظر گرفته شده‌اند.

علاوه‌براین موارد گزینه‌های language learning، backup & download، settings، reminders، share lingodeer و feedback نیز در بخش me قرار دارند. اگر قصد ویرایش زبان‌های موردنظر برای یادگیری را دارید، گزینه language learning برای شما طراحی شده است. بخش backup & download برای ذخیره داده‌های برنامه طراحی شده تا در صورت حذف نصب اپلیکیشن پیشرفت شما حفظ شده باشد. گزینه setting برای تغییرات انیمیشن و افکت‌های صدا در نظر گرفته شده است.

اگر فراموشی زمان آموزش از بهانه‌های همیشگی شما باشد، گزینه reminders باعث می‌شود همه بهانه‌ها را دور بریزید. شما می‌توانید برای بخش آموزش و مرور فلش کارت‌ها گزینه یادآور را فعال کنید. درصورتی‌که lingodeer از اپلیکیشن‌های موردعلاقه شما باشد امکان به اشتراک‌گذاری آن را در برنامه‌های فیس‌بوک و توییتر دارید؛ بنابراین دوستان شما نیز با این اپ اندرویدی آشنا خواهند شد. همچنین می‌توانید نظرات، پیشنهادها و سؤالات خود را در بخش feedback به اطلاع تیم پشتیبانی lingodeer برسانید.

جمع‌بندی

در کل lingodeer با توجه به قابلیت‌هایی مانند اطلاعات جامع، تکنیک آموزشی تکرار و تمرین، اجرای راحت و بدون باگ، فضای گرافیکی جذاب، رعایت لهجه هر زبان، سهولت کاربری، دسترسی رایگان، حجم کم و… می‌تواند تجربه جدیدی در آموزش زبان برایتان رقم بزند. برای دانلود برنامه lingodeer می‌توانید از لینک زیر یا تصویر کیوآرکد استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6766
امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. سلام من این برنامه رو نصب کردم اما فقط تا درس یک سطح یک کار میکنه از سطح درس غذا به بعد هر کاری میکنم وGet full accece
    رومیزنم و هر کدوم از گزینه هارو میرنم عمل نمیکنه.من چیکار باید کنم؟

  2. آموزش زبان کره ای
    دوستانی که میخوان درسنامه های فارسی کورس کره ای نرم افزار لینگودیر رو دریافت کنن حتما در کانال lingodeer@ در تلگرام عضو بشن … درسنامه ها به مرور ترجمه میشه و در اختیار دوستان قرار میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *