با دانلود بازی Arcade دنیایی از مینی گیم‌های جذاب پیش روی شماست

مجله چارخونه » بازی » آرکید » با دانلود بازی Arcade دنیایی از مینی گیم‌های جذاب پیش روی شماست
با دانلود بازی Arcade دنیایی از مینی گیم‌های جذاب پیش روی شماست
دانلود بازی Arcade
فهرست محتوا

برنامه اندرویدی Arcade اپلیکیشنی با موضوع سرگرمی به‌حساب می‌آید که برای ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. این برنامه جذاب مجموعه‌ای از چندین مینی‌گیم است که باتوجه به سلیقه‌تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. سازندگان برنامه Arcade این اپلیکیشن را با حجمی کم و کیفیتی بالا ارائه کرده‌اند. اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص این نوع از بازی‌ها هستید، در ادامه برای نقد و بررسی و دانلود بازی Arcade با مجله چارخونه همراه باشید.

ورود به اپلیکیشن Arcade

برنامه Arcade از نوع اپلیکیشن‌های رایگان نیست؛ بلکه با سیستم درون‌پرداختی کار می‌کند. پس از دانلود بازی Arcade و ورود و ثبت شماره تلفن‌همراه خود به امکانات بازی دسترسی می‌یابید. خبر خوب اینکه اگر از مشترکین اپراتور ایرانسل باشید، تا 48 ساعت می‌توانید به‌صورت رایگان از این برنامه استفاده کنید. پس از آن با پرداخت روزانه 300 تومان امکان بهره‌مندی از امکانات Arcade را خواهید داشت. پس از ثبت شماره تلفن‌همراه، باید یک نام مستعار برای خود انتخاب کنید. پس از انجام همه این مراحل می‌توانید وارد رقابت‌های شگفت‌انگیز برنامه Arcade شوید.

چگونه در Arcade بازی کنیم؟

شما می‌توانید با دانلود بازی Arcade مهارت‌های ذهنی و توانایی‌هایتان را به‌چالش بکشید. شما در این بازی اندرویدی با دیگر اعضای آن رقابت خواهید کرد. این مینی‌گیم‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا همه تصورات شما را از توانایی‌هایتان به‌هم بریزند! پیروزی در این بازی‌ها کار ساده‌ای نیست. برای موفقیت در این بازی‌های متعدد و جذاب باید هوش بصری، سرعت‌عمل و دقت بالایی داشته باشید. اپلیکیشن بازی Arcade از پنج بخش اصلی تشکیل شده است.

قسمت‌های منو، برترین‌ها، بازی‌ها، دوستان و پروفایل از بخش‌های اصلی Arcade محسوب می‌شوند. فضای گرافیکی Arcade محیطی با رنگ‌های صورتی، آبی و بنفش را به شما نمایش می‌دهد. هنگام بازی با اپلیکیشن Arcade موسیقی ملایم و جذابی را می‌شنوید که حس آرامش را به شما القا می‌کند.

منوی Arcade

منوی آرکید شما را از وضعیت‌تان در اپلیکیشن باخبر می‌کند. شما در این قسمت مجموع امتیازات، رتبه خود میان همه اعضای Arcade، میزان سکه‌ها و جوایز را خواهید دید. با کسب دستاوردهای مختلف در بازی میزان مشخصی سکه به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

دعوت از دوستان، سهمیه عضویت، تکمیل پروفایل و سهمیه روزانه سکه از اولین گزینه‌ها برای به‌دست آوردن سکه‌های بیشتر هستند. دو گزینه اصلی در منوی Arcade وجود دارد که حتماً برای بازی با این اپلیکیشن باید از آن‌ها استفاده کنید. همه هدف Arcade در گزینه‌های دست‌گرمی و شروع چالش خلاصه می‌شود.

دست‌گرمی و چالش در Arcade

با کلیک روی گزینه دست‌گرمی مجموعه مینی‌گیم‌های Arcade برایتان نمایش داده می‌شود که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بازی موردنظر، شیوه اجرای بازی برای شما توضیح داده می‌شود. خوشبختانه این توضیحات مختصر و مفید راهنمای خوبی برای پیروزی در رقابت‌ها هستند. پس از اینکه به‌عنوان تمرین، با این مینی‌گیم‌ها بازی کردید، برای ورود به چالش‌های Arcade آماده خواهید شد.

با لمس گزینه چالش شما وارد رقابت‌های نفس‌گیر Arcade می‌شوید. برای ورود به چالش‌ها باید تعداد معینی سکه بپردازید. برای ورود به بازی ساده 25 سکه، بازی جنجالی 50 سکه و بازی اعیونی 100 سکه نیاز دارید. اگر بخت با شما یار باشد و پیروز میدان رقابت‌های Arcade باشید، دو برابر سکه‌های پرداختی جایزه می‌گیرید.

پس از انتخاب نوع بازی، به‌صورت تصادفی حریفی از اعضای آنلاین Arcade برای‌تان انتخاب می‌شود. شما در این قسمت هنوز فرصت بازگشت به منوی اصلی و لغو بازی بدون کسر سکه‌هایتان را دارید.

با شروع چالش چند مینی‌گیم از میان همه بازی‌های Arcade برایتان انتخاب می‌شود. پیش از شروع بازی راهنمای اپلیکیشن شیوه اجرای آن را به شما توضیح می‌دهد؛ اما باتوجه به نقش زمان در نتیجه رقابت‌ها از قبل همه بازی‌ها را در دست‌گرمی امتحان کنید.

اگر حریفی از اعضای Arcade پیدا نشود، شما باید با خودتان وارد رقابت شوید. به‌این‌ترتیب بااین‌وجودکه بردوباخت شما فرقی برایتان نخواهد داشت، اما به مجموع امتیازاتتان افزوده می‌شود. هرچه فعالیت شما در اپلیکیشن Arcade بیشتر باشد، سطح شما نیز بالاتر می‌رود. شما با اعضای Arcade که در سطح خودتان قرار دارند رقابت می‌کنید.

بازی‌های Arcade

در این بخش 9 مینی‌گیم جذاب و شگفت‌انگیز برایتان درنظر گرفته شده است. بازی‌های جمع اعداد، دید پرنده، فریب رنگ و تشابه ازجمله این بازی‌های هیجان‌انگیز Arcade به‌شمار می‌آیند. با لمس نام بازی مانند همیشه ابتدا نحوه اجرای آن را خواهید دید. سپس در مدت زمان مشخصی می‌توانید با مینی‌گیم موردنظر بازی کنید. این قسمت فقط برای سنجش عملکرد شما طراحی شده و هیچ حریفی در طول بازی با شما رقابت نمی‌کند.

جمع‌بندی

اگر بازی‌های رقابتی شما را به‌وجد می‌آورد، اپلیکیشن Arcade گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این برنامه باعث پیشرفت هوش، سرعت‌عمل و خلاقیت شما می‌شود. با دانلود اپلیکیشن Arcade و عضویت در آن ضمن دسترسی به مجموعه‌ای از بازی‌های اعجاب‌آور، از تولید ملی و دستاورد سازندگان ایرانی Arcade نیز حمایت خواهید کرد. برای دانلود بازی Arcade لینک زیر را لمس کنید.

 

 

 

https://mag.charkhoneh.com/6781
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *