ال‌جی از جدیدترین گوشی سری G خود رونمایی کرد

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » ال‌جی از جدیدترین گوشی سری G خود رونمایی کرد
ال‌جی از جدیدترین گوشی سری G خود رونمایی کرد
جدیدترین گوشی سری G
فهرست محتوا

ال‌جی از جدیدترین گوشی سری G خود با نام G8X ThinQ و همچنین محصول پیشرفته LG Dual Screen در نمایشگاه IFA 2019 برلین رونمایی کرد. موبایل و نمایشگر دوم به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که شیوه‌ای کاملاً جدید برای MultiTasking، بهره‌مندی از محتوا و استفاده از شبکه‌های اجتماعی را خلق کنند. با مجله چارخونه و معرفی این دو دستگاه جدید همراه ما باشید.

کاوری که نمایشگر می‌شود

اولین نسل کاور-نمایشگر LG Dual Screen در نمایشگاه MWC 2019 بارسلون معرفی شد. این محصول سبک و سیاق طراحی کاملاً جدیدی ایجاد کرد بود. در نسخه جدید این ابزار ال‌جی همراه با دریافت و اعمال بازخورد مشتریان، بهینه‌سازی‌هایی مانند افزودن نمایشگر ۲.۱ اینچی Cover Display به بخش پشتی را اجرا نموده است.

این نمایشگر اضافی به کاربر اجازه می‌دهد بدون باز کردن کاور Dual Screen زمان، تاریخ، میزان شارژ، نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات سودمند این‌چنینی را مشاهده کند. علاوه بر این، درحالی‌که نسخه پیشین Dual Screen تنها امکان مشاهده نمایشگر از دو زاویه مختلف را می‌داد،LG Dual Screen جدید از لولای آزاد ۳۶۰ درجه‌ای تازه‌ای بهره می‌برد که مانند لپ‌تاپ امکان تماشای صفحه از هر زاویه‌ای را فراهم می‌آورد.

جدیدترین گوشی سری G ال‌جی به نمایشگر ۶.۴ اینچی (همانند نمایشگر Dual Screen) مجهز شده و هنگام نصب درون نمایشگر دوم Dual Screen، لذت و بهره‌وری استفاده از یک گوشی هوشمند را دو چندان خواهد کرد.

سنسور اثرانگشت G8X ThinQ ال‌جی زیر صفحه نمایشگر قرارگرفته تا باز کردن قفل موبایل ساده‌تر شود. اگرچه استفاده از سنسورها برای تنظیم خودکار میزان نور نمایشگر موضوع جدیدی نیست، اما در LG G8X ThinQ سنسور نور محیطی علاوه بر تنظیم میزان روشنایی نمایشگر، کنتراست صفحه را هم به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که میزان جزئیات به حداکثر رسیده و خستگی چشم هم تا حد ممکن کم شود.

در دوربین سلفی از شیوه برش لنز محبوب Waterdrop استفاده‌شده تا کاربر از نمایشگر ۶.۴ اینچی FullVision حداکثر استفاده را ببرد.

G8X ThinQ

وقتی دوربین سلفی رقیب دوربین اصلی می‌شود

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جدیدترین گوشی سری G با سنسور ۱.۶ میکرومتری، رقیبی برای دوربین‌های پشتی آن است که در هر موقعیتی آماده ثبت تصاویر هستند. برای اینکه سلفی‌هایی عالی داشته باشید، حالت عکاسی بازتابنده یا Reflector Mode باعث می‌شود حتی در محیط‌های تاریک هم پرتره‌هایی سلفی واضحی ثبت کنید و به کاربر اجازه می‌دهد برای رسیدن به حالت موردنظرش، رنگ نور را هم تغییر دهد.

حالت عکاسی هوشمند AI Action Shot با تشخیص و برای کنترل حرکات، سرعت شاتر را تا ۴۸۰/۱ ثانیه تنظیم کرده و سوژه‌های متحرک را شفاف و واضح ثبت می‌کند؛ که حالتی ایده‌ال برای عکاسی خاطره‌انگیز از بازی کودکان و حیوانات خانگی است.

حالت فیلم‌برداری Time Lapse 4K هم امکان ضبط ویدیوهای هنری تایم لپس با رزولوشن 4K را برای کاربر فراهم می‌آورد. همچنین حالت عکاسی LG Steady Cam با بهبود ثبات و پایداری تصویر باعث می‌شود فیلم‌های ضبط‌شده بیش‌ازپیش واضح و حرفه‌ای دیده شوند. برای اولین بار کاربران اسمارت‌فون G8X ThinQ می‌توانند در میانه فیلم‌برداری، وضعیت ضبط را بین دوربین جلو و عقب جابجا کنند.همچنین دو اسپیکر ۱.۲ واتی صدای استوریوی بالانس‌شده را عرضه می‌کند.  استفاده از Hi-Fi Quad DAC سی‌ودو بیتی تیون شده توسط Meridian Audio باعث شده تا ال‌جی در رده‌بندی صوتی تلفن‌های هوشمند، امتیازاتی استثنایی کسب کند. هنگام ضبط ویدیو هم میکروفون این اسمارت‌فون به‌صورت خودکار روشن‌شده و صدایی شفاف با جزئیات دقیق ضبط می‌کند.

بهبود در تجربه کاربری در جدیدترین گوشی سری G

ازنظر ظاهری هم می‌توان ژن موبایل‌های پیشین ال‌جی را در G8X ThinQ مشاهده کرد، اگرچه ویژگی‌های خاص خودش را نیز دارد. برای دست‌یابی به بدنه‌ای صاف و صیقلی و حذف محل اتصال پینهای Pogo نمایشگر دوم، ال‌جی در Dual Screen و تلفن هوشمند جدیدش از امکان اتصال USB بهره برده است. رابط کاربری G8X ThinQ ال‌جی بهبودیافته و از طراحی خلوت‌تری با آیکون‌های بازطراحی شده بهره می‌برد. همچنین دکمه‌هایی همچون Dial و Call Logs و Contacts به پایین‌ترین بخش نمایشگر انتقال‌یافته‌اند، لذا کار با یکدست برای کاربر راحت‌تر شده است. گفتنی است از ابتدای فصل چهارم سال جاری میلادی جدیدترین گوشی سری G یعنی G8X ThinQ ال‌جی به همراه Dual Screen راهی بازارهای کلیدی در سراسر جهان خواهند شد.

مشخصات کلیدی:

LG G8XThinQ

[one_half]

[/one_half][one_half_last]

Chipset: Qualcomm® Snapdragon™ 855 Mobile Platform

Display: 6.4-inch 19.5:9 FHD + OLED FullVision (2,340 x 1,080 / 403ppi)

Memory: 6GB RAM / 128GB / microSD (up to 2TB)

• Camera:

Rear: 12MP Standard (F1.8 / 1.4μm / 78˚) / 13MP Super Wide (F2.4 / 1.0μm / 136˚)

Front: 32MP Standard (F1.9 / 0.8μm / 79˚)

Battery: 4,000mAh

Operating System: Android 9.0 Pie

Size: 159.3 x 75.8 x 8.4mm

Weight: 192g

Network: 3G / 4G LTE-A

Connectivity: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5 / NFC / USB Type-C (USB 3.1 Compatible)

Biometrics: In-Display Fingerprint Sensor

Color: Aurora Black

Others: Stereo Speaker / AI CAM / Google Lens / Google Assistant / 32-bit Hi-Fi Quad DAC / DTS:X 3D Surround Sound / IP68 Water and Dust Resistance / HDR10 / Qual-comm Quick Charge™ 3.0 Technology / MIL-STD 810G Compliance / FM Radio

[/one_half_last]

LG Dual Screen

[one_half]جدیدترین گوشی سری G[/one_half][one_half_last]

Display: 6.4-inch 19.5:9 FHD + OLED FullVision (2,340 x 1,080 / 403ppi)

Cover Display: 2.1-inch Mono

Size: 165.96 x 84.63 x 14.99mm

Weight: 134g

Contact Type: USB

Folding Type: 360 Freestop Hinge

Color: Aurora Black

[/one_half_last]

https://mag.charkhoneh.com/6797
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *