بازی Hustle Castle یک پادشاهی فانتزی در عصر قرون‌ وسطا

مجله چارخونه » بازی » نقش آفرینی » بازی Hustle Castle یک پادشاهی فانتزی در عصر قرون‌ وسطا
بازی Hustle Castle یک پادشاهی فانتزی در عصر قرون‌ وسطا
دانلود بازی Hustle Castle
فهرست محتوا

بازی Hustle Castle یک گیم در دسته بازی‌های نقش‌آفرینی است که توسط استودیوی بازی‌سازی My.com B.V برای دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و ios منتشر شده و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران گوگل پلی و اپل استور قرارگرفته است. بازی Hustle Castle یک بازی جذاب و دوست‌داشتنی است که با الهام از بازی Fallout Shelter ساخته شده و گیم پلی آن نیز شباهت بسیار زیادی به Fallout Shelter دارد. اگر طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، بدون شک بازی Hustle Castle یک بازی عالی برای شما به‌حساب آمده و تجربه خوبی از خود در ذهن شما باقی می‌گذارد. برای آشنایی بیشتر و دانلود بازی Hustle Castle در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی

بازی Hustle Castle روایتگر یک پادشاهی در عصر قرون‌وسطا است. این سلطنت باید هرروز بزرگ و بزرگ‌تر شود تا بتواند ضمن دفاع از قلعه، در جنگ با دشمنان نیز پیروز میدان باشد. در بازی Hustle Castle شما پادشاه قلعه هستید و وظیفه ساخت‌وساز، پرورش نیروها برای جنگ و دفاع از قلعه و کارهایی از این قبیل را بر عهده دارید. این بازی شباهت زیادی به بازی‌های استراتژی معروف مانند کلش اف کلنز دارد؛ اما در این بازی قرار نیست از بالا نظاره‌گر قلعه خود باشید، بلکه از نزدیک روی کار خود نظارت داشته و حتی رفت‌وآمد افراد در قلعه را نیز مشاهده خواهید کرد.

در بازی Hustle Castle خانه‌ها، آموزشگاه‌های نظامی و خلاصه هر چیزی که در بازی با آن سروکار دارید مقابل شما قرار دارد و می‌توانید همه کارها را از نزدیک کنترل کنید. در این حالت مشاهده و بررسی موارد مختلفی مانند این‌که هر یک افراد در حال انجام چه‌کاری هستند یا چه احساسی دارند؟ همچنین می‌توانید تعیین کنید هر فرد در کدام قسمت‌های قلعه مشغول کار باشد.

بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که در پس ساخت‌وساز، ارتقا، پرورش نیروهای نظامی، دفاع، جنگ و… پاداش‌هایی دریافت خواهید کرد. با افزایش سطح شما در بازی امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد و ضمن اضافه شدن بر تعداد نیروهای شما در بازی، می‌توانید بناهای بیشتری را به قلعه خود اضافه کنید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930512721/252/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

گیم پلی بازی

در بازی Hustle Castle باید همه‌چیز را خودتان مدیریت کنید، بجنگید، دفاع کنید و به‌موقع افراد را به قسمت‌های مختلف انتقال دهید. همه این کارها از طریق لمس قسمت‌های مختلف صفحه‌نمایش انجام خواهد شد. برای انتقال افراد نیز باید آن‌ها را لمس کرده و به قسمت‌های مختلف قلعه منتقل کنید.

با ورود به بخش مپ می‌توانید وارد جنگ‌های بازی شده و بجنگید. البته گاهی بجای جنگ باید از قلعه خود دفاع کنید یا میزبان میهمانان جدید باشید. همچنین حین جنگ‌ها باید مقداری غذا برای جنگجوهای خود مصرف کنید. البته در صورت پیروزی، جایزه‌هایی دریافت خواهید کرد.

از دیگر نکات جذاب این بازی امکان تجهیز سربازان به امکانات مختلفی مانند زره، شمشیر، نیزه و… است. همچنین می‌توانید بر میزان خون و قدرت آن‌ها اضافه کنید یا در اتاق آموزش مهارت‌های آن‌ها را تقویت کنید.

طراحی بناها و محیط بازی شباهت زیادی به بازی Fallout Shelter دارد؛ اما برخلاف بازی آن محیط بازی Hustle Castle روشن و شاد طراحی شده و تنوع رنگ‌ها نیز در آن بیشتر به چشم می‌خورد. درمجموع بازی Hustle Castle ازنظر گرافیکی تم فانتزی دارد.

سازنده ازنظر صدا پردازی نیز خوب عمل کرده و صداهای بازی را به‌درستی انتخاب کرده است. به‌طوری‌که در بخش‌های مختلف بازی شاهد موسیقی‌های متنوع و مناسب با موقعیت خواهید بود. به‌عنوان‌مثال در محیط قلعه یک موسیقی متناسب باحال و هوای بازی پخش می‌شود که حس خوبی به شما القا کرده و لذت بازی را دوچندان می‌کند.

دانلود بازی Hustle Castle و سخت‌افزار موردنیاز برای اجرای آن

به‌منظور دانلود بازی Hustle Castle در پایان همین مطلب لینک دسترسی و کیوآرکد مربوط به بازی را قرار داده‌ایم که از طریق آن‌ها می‌توانید به بازی دسترسی داشته و آن را دانلود کنید.

خوشبختانه بازی به سخت‌افزار چندان قدرتمندی برای اجرا نیاز ندارد و تنها چیزهایی که برای اجرای بازی به آن‌ها نیاز دارید یک گوشی ساده با سیستم‌عامل اندروید یا ios و اینترنت است. به‌علاوه پیش از دانلود و نصب بازی نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که بازی Hustle Castle در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 4.1 به بالا و در سیستم‌عامل ios روی نسخه 9 به بالا قابل‌نصب و اجرا است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

اگر اهل بازی‌های نقش‌آفرینی بوده و دنبال یک بازی متفاوت در این سبک هستید، بدون شک دانلود بازی Hustle Castle با گیم پلی جذاب و گرافیک فانتزی خود یک انتخاب عالی به‌حساب می‌آید.

https://mag.charkhoneh.com/6808
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *