سرویس‌های طلایی چارخونه به بخش آوا و نوا هم رسید

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » سرویس‌های طلایی چارخونه به بخش آوا و نوا هم رسید
سرویس‌های طلایی چارخونه به بخش آوا و نوا هم رسید
سرویس طلایی بخش آوا و نوا
فهرست محتوا

به دلیل استقبال بی‌نظیر کاربران از سرویس طلایی بخش فیلم،‌ به تازگی استفاده از سرویس طلایی بخش آوا و نوا نیز در چارخونه امکان پذیر شده است.

به گزارش مجله چارخونه،‌ سرویس طلایی، امکان تازه‌ای است که از سوی چارخونه برای کاربران این بازار جامع محتوایی فراهم شده تا کاربران بتوانند با پرداخت مبلغ ثابتی به صورت روزانه به انبوهی از محتواهای اختصاصی در بخش فیلم و سریال و موسیقی دسترسی داشته باشند.

در بخش فیلم چارخونه هزاران فیلم و سریال در ژانرهای مختلف قرار دارد که کاربران تا پیش از این می‌توانستند با خرید هر کدام از این فیلم‌ها در هر زمان و مکانی به دلخواه به تماشای آن‌ها بنشینند. اما از چندی پیش کاربران چارخونه می‌توانند علاوه بر روش‌های قبلی، تنها با پرداخت ۷۵۰ تومان روزانه به آرشیو هزاران فیلم و سریالی ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند.

سرویس طلایی بخش آوا و نوا چه امکاناتی دارد؟

در کنار بخش فیلم و سریال اکنون کاربران چارخونه می‌توانند با پرداخت روزانه ۵۰۰ تومان از طریق سیم‌کارت ایرانسل خود به آرشیوی غنی از چندین هزار محتوای صوتی در بخش موسیقی‌ و آلبوم‌های خوانندگان دسترسی داشته باشند.

علاوه بر موسیقی، دسترسی به محتواهای موجود در بخش کتاب‌های صوتی و نواهای مذهبی نیز با پرداخت روزانه ۵۰۰ تومان فراهم شده است که از مزایای این سرویس چارخونه می‌توان به پرداخت کم و روزانه به جای هزینه اشتراک ماهانه اشاره کرد.

همانند بخش فیلم، تمامی آلبوم‌ها و محتوای موجود در این بخش نیز بصورت آنلاین، پخش و در اختیار کاربران قرار گرفته و ترافیک مورد استفاده داخلی و برای تمامی تامین کنندگان اینترنت، نیم بها محاسبه می‌شود.

چارخونه برای استفاده کاربران خود از محتوای موجود در بخش آوا و نما، یک پخش‌کننده اختصاصی و قدرتمند طراحی کرده است که این پلیر امکاناتی مانند تنظیم اکولایزر در قالب‌های مختلف پخش صدا، ساخت فهرست‌های ختصاصی از آهنگ‌ّها، امکان کنترل در لاک اسکرین و موارد اختصاصی دیگری را در اختیار کاربران می‌گذارد. آثار به اشتراک گذاشته شده در این بخش کاملا قانونی بوده و تمامی حقوق مولفان و صاحبان اثر در این بخش رعایت می‌شود.

گفتنی است که همانند قبل خرید تک اثر با قیمت‌های تعیین شده نیز همچنان امکان پذیر است اما همانطور که گفته شد خرید اشتراک طلایی این فرصت را برای کاربران چارخونه فراهم می‌آورد تا تنها با پرداخت ۵۰۰ تومان به صورت روزانه بتوانند به آرشیوی کامل از آلبوم‌های موسیقی دسترسی داشته باشند.

اگر هنوز از کاربران چارخونه نیستید برای نصب این بازار روی گوشی خود اینجا کلیک کنید

https://mag.charkhoneh.com/6883
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *