با برنامه کیلید بازار خرید و فروش مسکن تو مشتته

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » با برنامه کیلید بازار خرید و فروش مسکن تو مشتته
با برنامه کیلید بازار خرید و فروش مسکن تو مشتته
دانلود برنامه کیلید
فهرست محتوا

خوشبختانه در دنیای در حال توسعه امروز که همه چیز بر بستر وب به کاربران ارائه می‌شود، مسکن نیز جایی برای خود باز کرده و دیگر مثل گذشته نیازی نیست برای خرید یا فروش مسکن یا ملک تجاری خود راهی کوچه و خیابان‌ها و دفاتر املاک شوید. یکی از این موارد برنامه کیلید است. اگر درگیر خرید و فروش مسکن هستید با ما در این مطلب از مجله چارخونه جهت معرفی و دانلود برنامه کیلید همراه باشید.

برنامه کیلید دقیقاً چیست و چه کمکی به من می‌کند

داشتن اطلاعات دقیق از وضعیت بازار مسکن می‌تواند فرصت‌هایی طلایی را در اختیاران خریداران یا فروشندگان مسکن قرار دهد. کیلید دقیقاً به همین منظور یعنی ارائه اطلاعات دقیق از بازار مسکن طراحی شده است. منتها اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی کیلید فعلاً مختص شهر تهران و کیش است.

پس از دانلود برنامه کیلید شما می‌توانید هزاران آگاهی فروش مسکن را مشاهده کرده یا در صورت تمایل آگهی فروش مسکن خود را به رایگان در آن ثبت کنید؛ البته امکانات کیلید به همین جا ختم نمی‌شود، در کیلید امکان رهن و اجاره مسکن یا قرار دادن منزل خود به عنوان منزل رهن یا اجاره‌ای و تخمین قیمت بر اساس کدپستی منزل شما نیز وجود دارد.

کیلید قادر است مسکن‌های نزدیک شما با فیلترهایی که شما می‌خواهید از جمله سن بنا، نوع کاربری، نوع ملک و خیلی فیلترهای دیگر در اختیار شما قرار دهد. علاوه‌براین در برنامه کیلید می‌توانید املاک تجاری مورد نیاز خود نیز پیدا کنید.

چطور از کیلید استفاده کنم

قدم اول، دانلود برنامه کیلید و نصب برنامه

اگر برنامه کیلید را روی گوشی خود نصب کرده‌اید، الان یک قدم جلوتر هستید؛ درغیراین‌صورت برای دانلود برنامه کیلید در پایان همین مطلب لینک دانلود برنامه و کیوآرکد برای شما قرار داده شده است. خوشبختانه برنامه کیلید در 2 نسخه اندروید و ios راهی اپ استورها شده و حجم چندانی نیز ندارد.

قدم دوم، هدف شما در استفاده از برنامه کیلید

همان‌طور که گفتیم در برنامه کیلید امکان خرید، رهن یا اجاره مسکن و برعکس آن، فروش، رهن یا اجاره دادن مسکن شما وجود دارد. به‌این‌منظور برای آشنایی بیشتر در دو بخش مجزا راجع به امکانات اپیلیکیشن و نحوه استفاده از آن‌ها با شما خواهیم بود.

قصد خرید مسکن یا رهن و اجاره آن را دارم

برای پیدا کردن مسکن مناسب جهت خرید، اجاره یا رهن برنامه سه راه پیش روی شما قرار می‌دهد.

صفحه اصلی

صفحه اصلی یا همان گزینه لیست که در بالای برنامه قابل مشاهده است، اکازیون‌های فروش و جدیدترین آگهی‌های مسکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این صفحه می‌توانید نتایج را بر اساس کیلیدی‌ترین، بروزترین، قدیمی‌ترین، کمترین و بیشترین قیمت فیلتر کنید.

جستجوی پیشرفته

اگر به‌هردلیلی موارد موجود در صفحه اصلی مناسب شما نبودند بهترین گزینه استفاده از جستجوی پیشرفته برنامه است. در بخش جستجوی پیشرفته می‌توانید ملک مورد نظر خود را با کمک فیلترهای موجود به‌سادگی پیدا کرده و به بهترین گزینه دسترسی پیدا کنید.

نقشه

مورد آخر نقشه است. اگر بر این اصرار دارید که ملک مورد نظر شما اطراف محله کنونی شما باشد، این گزینه انتخاب مناسبی است. بخش نقشه برنامه تعداد ملک‌های موجود در هر منطقه را بالای آن با کادر آبی رنگی نمایش می‌دهد و فیلترهایی از جمله نقشه حرارتی قیمت یا مشخص کردن محدوده مورد نظر شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

خوشبختانه مشاهده آگهی‌های فروش، رهن و اجاره مسکن یا سایر املاک مثل مغازه‌های تجاری نیازمند داشتن حساب کاربری در کیلید نیست و به صورت میهمان نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و در صورت پسندیدن، اطلاعات تماس آن‌ها را مشاهده کنید.

قصد فروش ملک خود یا اجاره و رهن آن را دارم

اگر قصد فروش مسکن خود یا اجاره و رهن آن را دارید کافی است از طریق بخش سپردن ملک برنامه که با علامت + مشخص شده است، اقدام به این‌کار کنید. در مرحله اول برنامه شهر و محله مورد نظر شما از شما سؤال می‌کند. بعد از انتخاب شهر و محله موردنظر خود باید محل دقیق ملک خود را نیز روی نقشه مشخص کنید.

سپس برنامه 2 گزینه فروش یا رهن و اجاره در اختیار شما قرار می‌دهد؛ با انتخاب گزینه مورد نظر سایر مشخصات مورد نیاز از قبیل قیمت بنا یا رهن و اجاره، متراژ و هر چیزی که لازم است درباره ملک خود به مشتری بگویید از شما پرسیده می‌شود. در آخر هم برای بهتر دیده شدن آگهی‌تان می‌توانید تعدادی عکس از ملک خود در برنامه آپلود کنید.

در نهایت بعد از طی کردن این مراحل نوبت به سپردن آگهی به دفاتر املاک محل مورد نظرتان برای فروش می‌رسد. از بین دفاتر موجود می‌توانید دفتر یا دفاتر مورد نظر را انتخاب کرده و در نهایت آگهی خود را برای بررسی و سپس قرار گرفتن در لیست آگهی‌های برنامه ارسال کنید.

فقط تنها مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای سپردن ملک در برنامه کیلید باید حتماً در آن عضو شوید. خوشبختانه عضویت در برنامه کار چندان سختی نیست و مهم‌تر از همه این‌که رایگان است. به این منظور در مرحله آخری که قرار است ملک خود را ارسال کنید با وارد کردن یک شماره تلفن و رمز عبور در عرض چند ثانیه می‌توانید عوض کیلید شوید.

سخن پایانی

در مجموع می‌توان گفت برای آن‌دسته از افرادی که قصد خرید و فروش یا رهن و اجاره مسکن یا ملک خود را دارند، دانلود برنامه کیلید یکی از ضروریات است. چرا که با کمک آن مقایسه قیمت‌ها و اطلاع از وضعیت بازارخرید و فروش مسکن و ملک آسان‌تر خواهد شد.

https://mag.charkhoneh.com/6909
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *