بازی والیبالیست‌ها؛ رقابتی سرعتی میان کرم‌ها!

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » بازی والیبالیست‌ها؛ رقابتی سرعتی میان کرم‌ها!
بازی والیبالیست‌ها؛ رقابتی سرعتی میان کرم‌ها!
دانلود بازی والیبالیست‌ها
فهرست محتوا

بازی‌های ورزشی یکی از هیجان‌انگیزترین ژانرهای بازی به‌شمار می‌آیند. این بازی‌های ساده و پیچیده اغلب برای گیمرهایی در همه سنین طراحی و تولید شده‌اند. در سال‌های اخیر بازار پرهیجان برنامه‌های اندرویدی در ایران بازی‌های جذاب زیادی برای مخاطبانش ارایه کرده است. یکی از این گیم‌ها، بازی والیبالیست‌ها است. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی والیبالیست‌ها با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی والیبالیست‌ها

یکی از ایرادهای اساسی که منتقدان برنامه‌های اندرویدی نسبت به بازی‌های ورزش می‌گیرند، حجم بالای بیشتر آن‌ها است. اما این گیم دوست‌داشتنی و ساده حجم بسیار کمی دارد و شما را برای دانلود‌ بازی والیبالیست‌ها به‌زحمت نمی‌اندازد. خبر خوب اینکه پس از دانلود‌ بازی والیبالیست‌ها برای استفاده از این بازی نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. بازی والیبالیست‌ها با ساختار بسیار ساده‌ای ساخته شده است. پس از دانلود بازی والیبالیست‌ها و نصب آن هیجان این گیم محبوب را تجربه کنید.

منو و بازی‌کن‌های والیبالیست‌ها

اگر می‌خواهید با والیبالیست‌ها بازی کنید، پس از ورود به گیم و دسترسی به منوی آن با کلیک روی چند آیکون می‌توانید وارد بازی شوید. در منوی اصلی والیبالیست‌ها گزینه‌های انتخاب درجه سختی بازی، تعداد نفرات بازی‌کن میان یک یا دو نفر و شخصیت شما در بازی وجود دارد. همه بازی‌کن‌ها در والیبالیست‌ها از خانواده کرم‌ها هستند؛ کرم‌هایی رنگارنگ و دوست‌داشتنی. کرمی سبز رنگ با موهای صورتی، کرمی بنفش با موهای کوتاه، کرمی زرد رنگ با سری کچل و کرمی صورتی با موهای مدل‌دار مشکی از بازی‌کن‌های والیبالیست‌ها محسوب می‌شوند.

دانلود بازی والیبالیست‌ها و نحوه بازی

اگر قصد دارید به‌شکل یک نفره بازی کنید، باید این حالت را از منوی والیبالیست‌ها برگزینید. در این روش حریف شما خود گیم خواهد بود. در غیراین‌صورت، سراغ آیکون دو نفره بروید. این ویژگی برای این ایجاد شده تا شما بتوانید هم در زمان‌های تنهایی و هم کنار دوستان‌تان اوقات‌فراغت خوشی را تجربه کنید. آیکون انتخاب درجه سختی بازی از قسمت انتهایی صفحه نمایش والیبالیست‌ها قابل مشاهده است.

برخلاف ظاهر ساده بازی، اجرای آن توانایی، هوش و سرعت‌عمل شما را به‌چالش می‌کشد. سازندگان این گیم، والیبالیست‌ها را در چهار درجه ساده، متوسط، سخت و خیلی سخت طراحی کرده‌اند. از درجه ساده شروع کنید و پس از موفقیت در این درجه تا مراحل سخت‌تر والیبالیست‌ها پیش بروید.

در هر دو حالت بازی ابزارهایی برای کنترل آن پایین صفحه نمایش قرار گرفته است. در شیوه بازی یک نفره آیکون‌های حرکت به جلو و عقب در زمین شما و آیکون پرش سمت حریف قرار دارد. در حالت دیگر والیبالیست‌ها برای هریک از شخصیت‌های بازی آیکون جلو و عقب ویژه خودشان را طراحی کرده‌اند.

در این شیوه، با ضربه روی صفحه نمایش هریک از کرم‌ها پریده و به توپ ضربه می‌زنند. این بازی زمان محدودی دارد و شما باید از آن برای رسیدن به پیروزی استفاده کنید. هر ست از بازی 90 ثانیه یا یک دقیقه و نیم طول می‌کشد.

در این گیم مانند بازی واقعی باید توپ را سمت حرف پرتاب کنید. هدف اصلی این است که توپ به زمین حریف بخورد. باید مراقب باشید تا حریف‌تان نتواند توپ را به زمین شما برساند. هر ضربه توپ به زمین یک امتیاز به‌شمار می‌آید.

فضای بازی والیبالیست‌ها

در والیبالیست‌ها تفاوت‌های عمده‌ای با بازی والیبال واقعی وجود دارد. شما در این گیم به‌صورت تیمی بازی نمی‌کنید؛ بنابراین امکان استفاده از آرایش‌های تیمی را نخواهید داشت. باتوجه به شکل و فرم بدن کرم‌ها نمی‌توانید از تکنیک‌های بازی والیبال مانند ساعد، پنجه و… کمک بگیرید. در والیبالیست‌ها فقط با ضربه سر به توپ و حرکت در راستای جلو و عقب امکان موفقیت در بازی را دارید.

با درنظر گرفتن حجم سه مگابایتی والیبالیست‌ها، نمی‌توان انتظار یک فضای گرافیکی عالی را از این گیم داشت. البته گرافیک والیبالیست‌ها سطحی قابل قبول دارد و شما را به بازی جذب می‌کند. جریان بازی در یک ساحل شنی اتفاق می‌افتد. در نمای بازی دریا و قایقی قرمز رنگ روی آن به‌چشم می‌خورد. وجود یک درخت نخل کنار دریا فضای والیبالیست‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

طراحان والیبالیست‌ها صدای دریا و برخورد موج‌ با صخره‌ها را برای موسیقی متن این بازی برگزیده‌اند. اگر دوست دارید موسیقی‌های گوشی خودتان را بشنوید یا به‌طورکلی هیچ صدایی به‌گوشتان نرسد، باید از قسمت بالای صفحه نمایش روی آیکون بلندگو کلیک کنید. اگر تلفن‌همراهتان درحال پخش موسیقی باشد، با هر ضربه روی صفحه نمایش والیبالیست‌ها برای چند صدم ثانیه صدای موسیقی کم می‌شود.

جمع‌بندی

بازی والیبالیست‌ها برای ساعت‌ها شما را مشغول می‌کنید. به‌جرات می‌توان گفت اگر سرعت‌عمل بالایی داشته باشید، از والیبالیست‌ها دست نخواهید کشید. حجم کم، ساختار ساده و دسترسی رایگان به بازی از نقاط قوت این گیم جذاب محسوب می‌شوند. برای نصب و دانلود بازی والیبالیست‌ها می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/6927
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *