بازی نقطه جوش؛ هیجان مسابقات آنلاین!

مجله چارخونه » بازی » کلمات و دانستنی‌ها » بازی نقطه جوش؛ هیجان مسابقات آنلاین!
بازی نقطه جوش؛ هیجان مسابقات آنلاین!
دانلود بازی نقطه جوش
فهرست محتوا

بازی‌های اطلاعات عمومی یکی از انواع گیم‌های موبایلی به‌شمار می‌آیند. این بازی‌ها علاوه‌بر پرکردن اوقات فراغت نقشی مؤثر در افزایش سطح هوش و ذکاوت آن‌ها ایفا می‌کنند. بازی نقطه جوش یکی از این گیم‌ها محسوب می‌شود که قابلیت‌های مختلفی دارد. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی نقطه جوش با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی نقطه جوش

شرکت بییپ این بازی را تولید کرده‌اند. به‌احتمال زیاد نام این تیم را برای تولید بازی‌های اندرویدی مانند فسفر، دیرین بال، سی‌ودو، هم‌نبرد و… شنیده‌اید. بازی نقطه جوش در دسته‌بندی کلمات و دانستنی‌ها برای ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد؛ به‌گونه‌ای‌که متوجه گذشت زمان نخواهید شد. بازی اندرویدی نقطه جوش با حجم 10 مگابایتی فضای کمی از حافظه گوشی‌تان را پر می‌کند.

نقطه جوش در دو بخش آنلاین و آفلاین اجرا می‌شود. در قسمت آفلاین شما امکان شرکت در مسابقات نقطه جوش در هر زمان دلخواه دارید. اگر گزینه آنلاین را انتخاب کنید، فقط در زمان‌هایی خاص مجاز به شرکت در مسابقات هستید. زمان برگزاری این رقابت‌ها از پیش به شما اطلاع داده خواهد شد. در هر رقابت باید به 12 سؤال پاسخ دهید. با موفق شدن در این مسابقه سخت و نفس‌گیر برنده جوایز نفیس و نقدی می‌شوید. فضای نقطه جوش بیشتر با رنگ‌های سرد طراحی شده است. در این گیم می‌توانید مسابقات جذابی را در قسمت‌های آنلاین، جدیدترین‌ها یا محبوب‌ترین‌ها ببینید.

دانلود بازی نقطه جوش و ورود به آن

پس از دانلود بازی نقطه جوش در ابتدای بازی در چند صفحه عملکرد و نحوه اجرای بازی به شما توضیح داده می‌شود. اگر کد معرف داشته باشید، بازی نقطه جوش جایزه‌ای نقدی به شما و معرف‌تان می‌دهد. پس از ورود شماره موبایل‌تان به بازی و دریافت کد فعال‌سازی مهلت شما برای استفاده رایگان از نقطه جوش برای 48 ساعت آغاز می‌شود. البته اگر سیم‌کارت ایرانسلی داشته باشید، اجازه استفاده رایگان برای دو روز را دارید. پس از 48 ساعت می‌توانید با پرداخت روزانه 300 تومان از خدمات این گیم محبوب استفاده کنید.

بازی آنلاین در نقطه جوش

اگر اهل شرکت در رقابت‌های سخت و پاسخ به سؤالات دشوار هستید، مسابقات آنلاین نقطه جوش برای شما لذت‌بخش خواهد بود. در این چالش آنلاین 12 سؤال به‌نوبت روی صفحه ظاهر می‌شود. برای پاسخ به هرسوال زمانی محدود دراختیار شما و سایر شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. پس از به‌پایان رسیدن زمان نموداری خواهید دید که میزان مشارکت در چالش، تعداد جواب‌های درست و پاسخ‌های اشتباه در آن ثبت شده است. این سؤالات به‌ترتیب سخت‌تر می‌شوند. سؤال اول ساده‌ترین پرسش و آخرین سؤال سخت‌ترین مرحله پیش روی شما محسوب می‌شود. اگر نتوانید از پس سؤالات آنلاین نقطه جوش بربیایید، اجازه پاسخگویی به سایر سؤالات را نیز نخواهید داشت. در این زمان به‌عنوان تماشاگر روند اجرای مسابقه را مشاهده می‌کنید.

جمع‌آوری سکه در بازی نقطه جوش اهمیت زیادی دارد. با استفاده از این سکه‌ها می‌توانید جان بخرید و دوباره اجازه شرکت در مسابقه را داشته باشید. این نکته مهم را درنظر بگیرید که باید پیش از شروع مسابقه آنلاین برای خرید جان اقدام کنید. با پرداخت بخشی از سکه‌هایتان سه جان برای ادامه مسابقه ذخیره خواهید کرد. اگر به سؤالات پاسخ نادرست دادید یا اصلاً جوابی را انتخاب نکردید، برای ادامه چالش باید سکه بپردازید. در آخرین مرحله و پاسخگویی به پرسش دوازدهم نمی‌توانید از جان‌هایتان استفاده کنید. این قسمت از نقطه جوش هیچ ابزار کمکی به شما نمی‌دهد و باید به‌شکل مستقیم توانایی‌های ذهنتان را به‌چالش بکشید. ازجمله راه‌های کسب رایگان سکه می‌توان به شرکت در رقابت‌های آنلاین، مراجعه هرروزه به بازی نقطه جوش و دعوت از دوستان اشاره کرد.

رقابت‌های آفلاین

نقطه جوش در قسمت‌های جدیدترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها رقابت‌هایی جذاب و آفلاین را فراهم کرده است تا علاوه‌بر تمرین و یادگیری اطلاعات عمومی بیشتر، سکه نیز جمع‌آوری کنید. آناتومی، اختراعات، سیارات، ستاره‌شناسی، سؤالات آنلاین قبلی و… از دسته‌بندی‌های این رقابت‌ها در نقطه جوش به‌حساب می‌آیند.

در این چالش‌ها یک دقیقه زمان دارید تا به 10 سؤال پاسخ دهید. پس از پایان‌یافتن زمانتان تعداد جواب‌های درست و غلط، سکه‌های کسب‌شده و پاسخ صحیح سؤالات نمایش داده می‌شود. با شرکت در چالش سؤالات آنلاین قبلی آمادگی بیشتری برای مسابقات آنلاین پیدا می‌کنید. شما در هر روز یک‌بار امکان شرکت در چالش‌های دسته‌بندی‌های مختلف را دارید؛ به‌این‌ترتیب پس از پاسخگویی به یکی از مسابقات آفلاین سراغ موضوع دیگری در این چالش بروید.

جمع‌بندی

نقطه جوش یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در ژانر اطلاعات عمومی و کلمات محسوب می‌شود که میزان آگاهی شما را از موضوعات گوناگون محک می‌زند. تغییر رِنج سختی منصفانه سؤالات، جمع‌آوری رایگان سکه و کسب درآمد از این بازی باعث شده تا کاربران زیادی برای دانلود بازی نقطه جوش اقدام کنند. برای نصب و دانلود بازی نقطه جوش می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code کمک بگیرید.

https://mag.charkhoneh.com/6950
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *