با ایمالز چیزی را گرون نخرید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » با ایمالز چیزی را گرون نخرید!
با ایمالز چیزی را گرون نخرید!
دانلود برنامه ایمالز
فهرست محتوا

شاید شما هم جز آن‌دسته از افرادی باشید که هنگام خرید کل بازار را زیر و رو کرده و قیمت‌ها را با هم مقایسه می‌کنند. درست است که این‌کار خسته‌کننده و گاهی هم اعصاب خوردکن است، اما به‌واقع پیدا کردن کالای مورد نیاز با بهترین قیمت برای صرفه‌جویی در هزینه‌های زندگی ضروری است. خوشبختانه با فراگیر شدن اینترنت و پیشرفت تکنولوژی دیگر مثل قدیم نیازی نیست برای مقایسه قیمت‌ها بازار را زیر و رو کنید، می‌پرسید چطور؟ با مجله چارخونه جهت معرفی و دانلود برنامه ایمالز همراه باشید.

ایمالز چیست و چه کمکی به من می‌کند؟

ایمالز یک سرویس جمع‌آوری و مقایسه قیمت کالاهای مختلف است. با کمک این سرویس می‌‍توانید قبل از خرید کالای مورد نظر خود، به‌خوبی درباره قیمت آن تحقیق کرده و در صورت تمایل نیز آن را خریداری کنید. در ایمالز هر کالایی که انتخاب می‌کنید، فروشنده‌های آن به اضافه قیمتی که هر فروشنده ارائه می‌کند و لینک خرید محصول به شما نمایش داده می شود. در واقع ایمالز از صفر تا صد خرید یک کالا کنار شما خواهد بود.

دانلود برنامه ایمالز و شروع کار

برای شروع ابتدا باید ایمالز را دانلود کنید. دانلود برنامه ایمالز می‌توانید از لینک دانلود و کیوآرکد موجود که در انتهای این مطلب قرار داده‌ایم استفاده کنید. بعد از دانلود برنامه ایمالز نوبت به استفاده از آن می‌رسد. برای این‌که بتوانید از همه امکانات ایمالز استفاده کنید لازم است عضو آن شوید. بااین‌حال بدون عضویت نیز می‌توانید از اپلیکیشن استفاده کرده، قیمت محصولات را مشاهده کنید و حتی به سایت فروشنده نیز هدایت شوید و خرید خود را انجام دهید. اما شاید بپرسید پس عضویت در ایمالز چه امکاناتی در اختیار من قرار می‌دهد؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم عضویت در ایمالز دو امکان کاربردی به شما می دهد:

1. لیست علاقه‌مندی‌ها

لیست علاقه‌مندی‌ها به شما کمک می‌کند کالاهای مورد علاقه خود را ذخیره کرده و همیشه آن‌ها را در حساب کاربری خود داشته باشید. این امکان برای زمانی که قصد خرید وسیله‌ای را دارید اما گزینه‌های خوب زیادی برای خرید وجود دارند، به‌کار می‌آید. با اضافه کردن گزینه‌های مناسب به لیست علاقه‌مندی‌های خود، بعد از این‌که تحقیق شما درباره گزینه‌های موجود به اتمام رسید، می‌توانید به لیست علاقه‌مندی‌های خود سر زده و روی گزینه‌های نهایی تمرکز کنید.

2. آخرین مشاهدات

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد بخواهید کالایی که قبلا در جستجوهای خود دیده‌اید را دوباره مشاهده کنید اما نام آن را فراموش کرده باشید؛ اینجا است که بخش آخرین مشاهدات کمک شایانی به شما خواهد کرد.

در ایمالز چه می‌گذرد؟

صفحه اصلی ایمالز پر شده از کالاهای مختلف که اغلب آن‌ها تخفیف‌دار هستند؛ از ساده‌ترین و ارزان‌ترین وسایل گرفته تا مدرن‌ترین و گران‌ترین آن‌ها همگی را می‌توانید در صفحه اصلی اپلیکیشن مشاهده کنید. قسمت جالبی که نظر ما را در صفحه اصلی به خود جلب کرد، بخش مربوط به مواد غذایی ایمالز بود؛ در این بخش انواع موادغذایی موجود است و مثل سایر بخش‌ها اغلب کالاهای این بخش نیز دارای تخفیف هستند.

با وجود تنوع کالا در صفحه اصلی اگر آن‌چه نیاز دارید در آن پیدا نکردید 2 راه پیش‌روی شما قرار دارد:

1. قسمت جستجوی اپلیکیشن

بهترین قسمتی که می‌توانید به کمک آن به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید، قسمت جستجوی برنامه است. در قسمت جستجو سرچ لحظه‌ای فرایند جستجو را سریع‌تر می‌کند. به‌این‌شکل که شما هر کاراکتری که وارد باکس جستجو می‌کنید، اپلیکیشن مطابق کاراکتر وارد شده کلماتی را به شما پیشنهاد می‌دهد. قسمت جستجو در بالا سمت چپ و منو برنامه قابل دسترس است.

2. لیست دسته‌بندی کالاها

یک راه دیگر برای دسترسی به کالای مورد نظر، لیست دسته‌بندی کالاها است. امکان فیلتر کردن نتایج براساس قیمت، برند یا مواردی از این قبیل از جمله مزیت‌های استفاده از این بخش برای رسیدن به کالای موردنظر است. بخش دسته‌بندی کالاها در قسمت منو اپلیکیشن و به شکل تگ‌های آبی‌رنگ در زیر اسلایدر در دسترس شما قرار دارد.

اگر فروشنده هستید می‌توانید در ایمالز ثبت نام کنید

خوشبختانه برای فروشندگان نیز قابلیتی فراهم شده است که از طریق اپلیکیشن بتوانند به عنوان فروشگاه در ایمالز ثبت‌نام کنند. بنابراین اگر دوست دارید کالاهای خود را در ایمالز در معرض دید هزاران کاربر قرار دهید تا به سایت شما مراجعه کرده و خرید کنند، می‌توانید از طریق بخش ثبت فروشگاه اقدام کنید.

کلام آخر

بی‌شک تحقیق و جستجو قبل از خرید یکی از بهترین کارها است؛ چراکه این‌کار اما و اگرهای بعد از خرید را به‌کلی برطرف کرده و موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌شود. همین موضوع سبب می‌شود تا در یک کلام بگوییم، اگر در خریدهای خود حساسیت به‌خرج داده و همیشه گزینه‌های موجود را با یکدیگر مقایسه می‌کنید، دانلود برنامه ایمالز یک پیشنهاد عالی برای شما است.

https://mag.charkhoneh.com/6993
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *