به‌روزرسانی S10 به قابلیت‌های نوت 10!

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » به‌روزرسانی S10 به قابلیت‌های نوت 10!
به‌روزرسانی S10 به قابلیت‌های نوت 10!
به‌روزرسانی S10
فهرست محتوا

سامسونگ تصمیم گرفته است با عرضه یک بروزرسانی نرم‌افزاری و به‌روزرسانی S10 بسیاری از نوآوری‌های مهم در سری گلکسی نوت 10 خود (شامل AR Doodle، برنامه تدوین ویدیو و اپلیکیشن Link to Windows)  را به سری گلکسی S10 اضافه کند. گوشی‌های پرچمدار گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس مجهز به مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند است که به کاربران کمک می‌کند تا خلاقیت و بهره‌وری خود را افزایش دهند.

به گزارش مجله چارخونه،‌ به‌روزرسانی S10 دو روز پیش یعنی ۲۳ سپتامبر در اختیار کاربران این گوشی‌ قرار گرفته است. کاربران سری گلکسی S10 سامسونگ شامل S10e, S10+ و S10 5G پس از به‌روزرسانی S10 متوجه خواهند شد که دوربین گوشی‌شان حتی از قبل هم بهتر شده است.

این بروزرسانی حالت Night Mode را به دوربین سلفی گوشی هم اضافه می‌کند و به این ترتیب حتی در شب هم می‌توانید سلفی‌هایی کاملا واضح و روشن بگیرید. علاوه بر این قابلیت‌هایی مانند Super Steady برای جلوگیری از لرزش دست در زمان فیلمبرداری و قابلیت‌های جذابی مثل AR Doodle و Live Focus برای فیلمبرداری هم به این گوشی اضافه خواهد شد.

با استفاده از AR Doodle شما می‌توانید نقاشی‌های خنده‌دار با استفاده از واقعیت افزوده یا پیام‌هایی را به ویدیوهای خودتان اضافه کنید. با استفاده از Live Focus هم می‌توانید افکت بوکه (شامل پس زمینه مات، دایره‌های بزرگ، رنگ خاص یا حالت خط‌های شکسته) را به ویدیوهای گرفته شده با دوربین اصلی یا سلفی اضافه کنید.

به‌روزرسانی S10 به قابلیت‌های جدید

با این بروزرسانی همچنین می‌توانید بعد از ثبت خاطرات‌تان به شکل ویدیو، آنها را در اپلیکیشن جدید ویراستاری ویدیو باز کرده و بعد از انجام تغییرات موردنظرتان، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن‌ها انجام ویرایش‌های حرفه‌ای ویدیو را با ابزارهایی ساده برای شما ممکن می‌کند تا بتوانید مواردی مانند حذف بخش‌هایی از ویدیو، چسباندن دو ویدیو به یکدیگر یا تنظیم سرعت پخش آن و غیره را سریع و ساده انجام دهید. حتی می‌توانید به ویدیوهایتان پس زمینه یا زیرنویس خاص هم اضافه کنید.

بعد از این بروزرسانی، گوشی‌های سری S10 نیز از دکس جدید سامسونگ برای اتصال به کامپیوتر هم پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب و با دانلود کردن اپلیکیشن دکس، کاربر می‌تواند به راحتی و تنها با استفاده از کابل USB گوشی خود را به کامپیوترهای ویندوزی یا مک متصل کند. اضافه شدن قابلیت Link to Windows هم به کاربر امکان می‌دهد بصورت بی‌سیم گوشی گلکسی S10 خود را به ویندوز 10 وصل کرده و علاوه بر مشاهده محتوای داخل گوشی، پیام‌های خود را روی کامپیوتر دریافت و ارسال کرده و عکس‌های گالری را با کامپیوتر سینک کند.

اپلیکیشن‌های پرکاربردتر گلکسی S10 مانند Samsung Pass و Messages هم بهینه‌تر و استفاده از آنها ساده‌تر شده است. تنظیمات Samsung Pass به شکلی تغییر داده شده که کاربران گلکسی S10 بتوانند راحت‌تر با استفاده از تایید هویت بیومتریک گوشی وارد اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های موردنیاز خودشان شوند. در اپلیکیشن پیام‌رسان هم یک دکمه برای اضافه کردن عکس و ویدیو به سمت چپ پنجره متن اضافه شده تا کاربر ساده‌تر به فایل‌های مورد نیاز خودش دسترسی داشته باشد.

https://mag.charkhoneh.com/7024
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *