نقد و بررسی برنامه گپ فیلم؛ برنامه‌ای برای طرفداران سینما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » ویدئو و رسانه » نقد و بررسی برنامه گپ فیلم؛ برنامه‌ای برای طرفداران سینما!
نقد و بررسی برنامه گپ فیلم؛ برنامه‌ای برای طرفداران سینما!
دانلود برنامه گپ فیلم
فهرست محتوا

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذران اوقات فراغت تماشای فیلم و سریال محسوب می‌شود.  به‌همین دلیل نوجوانان و جوانان بسیاری در کشورمان همیشه می‌خواهند از آخرین اخبار دنیای فیلم و سریال باخبر باشند. اپلیکیشن گپ فیلم این نیاز کاربران ایرانی را برطرف کرده است. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه گپ فیلم بپردازیم.

اپلیکیشن هشت گیگابایتی گپ فیلم را گروه پردازش نگار راشین طراحی و تولید کرده است. این تیم با انتشار بازی‌های لیگ برتر، جام برتر، کاشته و… و اپلیکیشن‌های دیجیتال گاراژ، روزهای زندگی، موتوتل و… به‌خوبی خود را به بازار رسانه‌های دیجیتال معرفی کردند.

برنامه اندرویدی گپ فیلم که در حوزه ویدیو و رسانه طراحی شده، اخبار سینمای ایران و جهان را پوشش می‌دهد. در گپ فیلم می‌توانید ویدیوی دلخواهتان را با انتخاب چند کیفیت مختلف دانلود کنید. اگر زمانی به اینترنت دسترسی نداشتید، اصلا نگران نباشید. این برنامه برخلاف سایر اپلیکیشن‌های هم‌ردیف در حالت آفلاین نیز قابلیت پخش ویدیو را دارد.

اپ گپ فیلم برایتان امکان تماشای فیلم‌های موردعلاقه و دانلود آن‌ها را فراهم می‌کند. اگر علاقه‌مند به مشارکت با سایر کاربران گپ فیلم باشید، با ارایه نظرات درباره فیلم‌ها و سریال‌ها یا آخرین اخبار منتشرشده این امر را محقق کنید. اپلیکیشن گپ فیلم را در قسمت‌های خانه، دسته‌بندی، جستجو و آرشیو و در فضایی با تم مشکی، قرمز و سفید طراحی کرده‌اند.

دانلود برنامه گپ فیلم و ورود به بخش‌های اصلی برنامه

استفاده از اپلیکیشن گپ فیلم رایگان نیست و باید روزانه مبلغی برای بهره‌مندی از آن بپردازیم. با صرف هزینه 300 تومان در هر روز از امکانات و خدمات این اپلیکیشن بهره‌مند شوید. اگر سیم‌کارت ایرانسلی دارید، سازندگان گپ فیلم امتیاز ویژه‌ای برایتان قایل شدند. ایرانسلی‌ها برای 48 ساعت امکان استفاده رایگان از گپ فیلم و آزمون و خطای آن را دارند.

خانه مهم‌ترین بخش گپ فیلم محسوب می‌شود که قسمت‌های تریلر، بیوگرافی، باکس‌ آفیس و اخبار را دربر می‌گیرد. در هرمورد بالای صفحه نمایش گپ فیلم محبوب‌ترین یا جدیدترین مطالب به‌شکل Slideshow نمایش داده می‌شوند. در قسمت تریلر، پیش‌نمایش جدیدترین فیلم‌‌ها و سریال‌ها نمایش داده می‌شود. بعضی از این تریلرها با زبان اصلی و برخی دیگر با دوبله فارسی هستند. با لمس نام فیلم در این قسمت گزینه‌های مشاهده ویدیو، نظرات، پسندها، ذخیره‌سازی، امتیاز IMDB فیلم و اشتراک‌گذاری را  مشاهده خواهید کرد. همچنين آثاری با محتوای مربوط به فیلم در دسترس شما قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید از بیوگرافی بزرگان سینما باخبر شوید، سری به بخش بیوگرافی در گپ فیلم بزنید. در این قسمت زندگی هریک از بزرگان سینما از کارگردان‌های مشهور گرفته تا بازیگران نام‌آشنا در یک ویدیو روایت می‌شود. برای مثال بیوگرافی استنلی کوبریک، تام هنکس، کریستوفر نولان و… در این قسمت گردآوری شده است.

باکس آفیس شما را از جدیدترین اخبار فروش فیلم‌ها و رقابت فیلم‌های سینمایی در گیشه باخبر می‌کند. علاوه‌بر بررسی گیشه فیلم به‌شکلی جداگانه، آخر هر هفته میزان فروش فیلم‌ها اعلام می‌شود.

آخرین اخبار و اطلاعات سینمای ایران و جهان مانند تغییر بازیگران یک فیلم درحال ساخت، زمان اکران فیلم‌ها و صدور پروانه نمایش در قسمت اخبار نوشته شده‌اند. این بخش برخلاف سایر قسمت‌های خانه محتوای ویدیویی ندارد.

دسته‌بندی در گپ فیلم

مطالب اپلیکیشن گپ فیلم در دسته‌بندی‌های مختلف به شما ارایه می‌شود. بیوگرافی، پشت صحنه، نقد و بررسی، اخبار سینمایی و تریلر فیلم ازجمله دسته‌بندی‌های این بخش هستند. پشت صحنه و نقد و بررسی قسمت‌های جدیدی هستند که پیش‌ازاین در گپ فیلم ندیده‌اید. جلوه‌های ویژه در فیلم پرواز، پشت صحنه نابودگر جنسیس، بهترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو و… از مطالب پشت صحنه به‌شمار می‌آیند.

بخش نقد و بررسی قسمتی محبوب برای دوست‌داران و منقدان فیلم محسوب می‌شود. نقد سریال Game of thrones، نقد فیلم کتاب سبز و نقد فیلم متری شیش و نیم از عناوین مطالب این دسته‌بندی هستند.

پخش ویدیو در گپ فیلم

بیش‌تر محتواهای گپ فیلم فایل‌های تصویری و ویدیویی هستند. وقتی روی گزینه مشاهده ویدیو کلیک می‌کنید، وارد صفحه پخش فیلم می‌شوید که گزینه‌های مختلفی در آن قرار دارد. با استفاده از آیکون چرخ‌دنده بالای صفحه کیفیت پخش فیلم را میان گزینه‌های بسیار خوب، خوب، متوسط و ضعیف انتخاب کنید. با استفاده از ابزارهای پخش، توقف، پخش از ابتدا، بزرگنمایی ویدیو و پرش 15 ثانیه‌ای به جلو و عقب پخش می‌توانید به مدیریت پخش ویدیو بپردازید.

جمع‌بندی

اپلیکیشن‌های حوزه فیلم و سینما یکی از برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی طرف‌داران این صنعت بزرگ هستند. محتوای به‌روز مطالب، اجرای بدون باگ اپلیکیشن و هزینه پایین اشتراک دلایلی محسوب می‌شوند که شما را به دانلود برنامه گپ فیلم ترغیب می‌کنند. با استفاده از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code می‌توانید به دانلود برنامه گپ فیلم بپردازید.

https://mag.charkhoneh.com/7029
5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. گپ فیلم سانسور داره یا زیر نویس پخش میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *