تجربه رانندگی با ماشین‌های ایرانی در ماشین اسپرت 2

مجله چارخونه » بازی » رانندگی » تجربه رانندگی با ماشین‌های ایرانی در ماشین اسپرت 2
تجربه رانندگی با ماشین‌های ایرانی در ماشین اسپرت 2
دانلود بازی ماشین اسپرت 2
فهرست محتوا

تا چند سال پیش بازی‌های موبایل ایرانی مقابل بازی‌های خارجی هیچ حرفی برای گفتن نداشتند، اما خوشبختانه این روزها بازی‌های ایرانی اگر برتر از بازی‌های خارجی نباشند، دست‌کمی هم از مشابه خارجی خود ندارند. به‌عنوان‌مثال بازی ماشین اسپورت 2؛ یک بازی رانندگی ماشینی جذاب که در عمل چیزی شبیه بازی Most Wanted است. اگر اهل بازی ماشینی هستید پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر و دانلود ماشین اسپورت 2 با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی از چه قرار است؟

در بازی ماشین اسپورت 2 شما نقش یک راننده را دارید که قرار است گاهی مسابقه داده، گاهی نقش دزد را بازی کنید و خود را از دست پلیس‌ها نجات دهید، گاهی هم در نقش یک راننده تاکسی مسافرکشی کنید. بازی به گونه‌ای طراحی شده که برای اجرای آن به یک گوشی با سخت‌افزار قدرتمند نیاز دارید، از همه مهم‌تر این‌که حداقل یک گیگابایت از فضای رم گوشی شما هنگام اجرای بازی نیز باید آزاد باشد. البته این به این معنی نیست که نمی‌توانید بازی را روی گوشی‌هایی با سخت‌افزار ضعیف اجرا کنید با این حال اما برای داشتن تجربه‎ای خوب از بازی و اجرای روان و بدون لگ آن، حتما به یک گوشی با سخت‌‎افزار قدرتمند نیاز دارید.

دانلود بازی ماشین اسپرت 2 و شروع هیجان

برای دانلود بازی ماشین اسپرت 2 می‌توانید از کیوآرکد و لینکی که پایان همین مطلب قرار داده‌ایم استفاده کنید. بازی تقریبا 150 مگابایت حجم داشته و نزدیک 300 مگابایت از فضای گوشی شما را اشغال می‌کند. متاسفانه این بازی درحال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و کاربران ios امکان دانلود و نصب آن را نخواهند داشت.

بعد از نصب، نوبت به شروع بازی می‌رسد. برای شروع بازی باید ماشین موردنظر خود را از بین ماشین‌های موجود انتخاب کرده و سپس با انتخاب یکی از حالت‌های بازی، بازی را شروع کنید. برای اولین تجربه بازی باید به یک پراید صبا بسنده کرده و اگر قصد انتخاب یک ماشین بهتر را دارید باید ابتدا با طی کردن مراحل بازی پول ماشین موردنظر خود را جمع کرده و سپس آن را خریداری کنید. البته برخی از ماشین‌ها برای آزاد شدن نیاز به الماس دارند که می‌توانید از طریق تماشای تبلیغات یا مود پارکینگ، الماس مورد نیاز برای خرید آن‌ها را دریافت کنید.

ناگفته نماند که یک راه میانبر برای تامین پول و سکه مورد نیازتان هم وجود دارد؛ می‌توانید از قسمت فروشگاه وجه رایج بازی یا سکه را خریداری کنید. کمترین بسته پولی که می‌توانید انتخاب کنید 60 هزار دلار و بیشترین آن 750 هزار دلار است، بسته‌های سکه طلا نیز در کمترین مقدار 64 سکه و در بیشترین حد خود 750 سکه‌اند. برای خرید بسته پولی یا سکه به مشخصات کارت بانکی خود و رمز دوم آن نیاز خواهید داشت. نرخ بسته‌های سکه و وجه رایج بازی از از 10 هزار تومان شروع شده و به 100 هزار تومان ختم می‌شود.

بعد از این‌که تصمیم گرفتید بین دو راهی که گفتیم کدام را انتخاب کنید، 7 حالت مختلف برای انجام بازی پیش‌روی شما قرار دارد:

  1. مسابقات آزاد

در این حالت از بازی به صورت آزاد مسابقه داده و در صورتی که اول شوید 810 دلار پاداش خواهید گرفت.

  1. لیگ آزاد

مود لیگ آزاد چیزی شبیه مسابقات آزاد است با این تفاوت که لیگ آزاد مرحله‌ای طراحی شده و هر مرحله پاداش بیشتری نسبت به مرحله قبلی دارد.

  1. شکارچی

در مود شکارچی جدال برسر نابود کردن اتومبیل‌ها است. در این مود موقعیت ماشین‌های موردنظر در نقشه به شما نمایش داده می‌شود و وظیفه شما این است که با سرعت با آن‌ها برخورد کرده و آن‌ها را نابود کنید.

  1. فرار از قانون

اگر Moat Wanted را بازی کرده باشید و خاطرتان باشد در برخی از مراحل بازی باید از دست پلیس‌ها فرار می‌کردید. در این مود از بازی نیز قرار است از دست پلیس‌ها فرار کرده و به‌ازای هر فرار پاداشی دریافت کنید.

  1. رانندگی آزاد

رانندگی آزاد که نام دیگر آن مسافرکشی است تجربه یک بازی بدون استرس و نگرانی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این حالت از بازی در نقش یک راننده تاکسی ظاهر شده و مسافرکشی می‌کنید.

  1. پارکینگ

اگر فکر می‌کنید دست‌فرمان خوبی دارید، مود پارکینگ مختص شما است. در این مود از بازی می‌توانید مهارت خود را در پارک کردن اتومبیل محک بزنید. فقط فراموش نکنید که در این مود از بازی نباید به موانع برخورد کنید؛ چراکه در صورت برخورد باید بازی را از اول شروع کنید.

  1. مسابقات آنلاین

مسابقات آنلاین امکان رقابت با سایر کاربران را به شما می‌دهد. این حالت در ابتدای بازی قفل است، ما حدس زدیم برای باز شدن این حالت بازی باید مراحل لیگ آزاد را پشت‌سر بگذاریم، اما متاسفانه چنین نبود و متوجه نشدیم چطور باید قفل این حالت از بازی را باز کنیم. با‌این‌حال به‌نظر می‌رسد برای باز شدن این حالت لازم است علاوه‌بر لیگ آزاد تعدادی از مراحل پارکینگ را نیز طی کنید.

کلام آخر

اگر دنبال یک بازی ماشینی ایرانی هستید؛ بی‌شک ماشین اسپورت 2 یک گزینه مناسب برای انتخاب شما است. بنابراین فرصت را از دست نداده و آن را هر چه سریع‌تر آن را دانلود کنید. برای دانلود بازی ماشین اسپرت 2 همان‌طور که قبل‌تر هم اشاره کردیم می‌توانید از لینک دانلود و کیوآرکد موجود در پایان مطلب استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7048
3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *