نقد و بررسی برنامه دیجیتون؛ دنیایی از انیمیشن و کارتون

مجله چارخونه » برنامه‌ » ویدئو و رسانه » نقد و بررسی برنامه دیجیتون؛ دنیایی از انیمیشن و کارتون
نقد و بررسی برنامه دیجیتون؛ دنیایی از انیمیشن و کارتون
دانلود برنامه دیجیتون
فهرست محتوا

برای همه والدین اهمیت دارد که حال فرزندان‌شان خوب باشد. بیشتر پدر و مادرها دنبال بهترین سرگرمی برای اوقات فراغت کودکان‌شان می‌گردند. تماشای کارتون و انیمیشن یکی از این سرگرمی‌های مفید است که کودکان زیادی به آن علاقه‌مند هستند. کارتون‌ها علاوه‌بر گذران اوقات فراغت مزیت دیگری هم دارند؛ بیش‌تر آن‌ها مفاهیم انسانی و اجتماعی را در قالب داستان به کودکان می‌رسانند. در چنین شرایطی نیاز به برنامه‌ای جامع برای ارائه کارتون‌ها احساس می‌شود. برنامه دیجیتون یکی از برنامه‌های ساخته‌شده در این زمینه است. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه دیجیتون با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه دیجیتون و ثبت نام و ورود به آن

شرکت پیشگامان یارا کیش برنامه دیجیتون را در دسته‌بندی ویدیو و رسانه طراحی کرده است. برنامه دیجیتون فروشگاهی برای عرضه انواع کارتون، انیمیشن و موسیقی‌های کودکانه محسوب می‌شود که برای گوشی‌های اندروید طراحی شده است. اگر سرعت اینترنت شما چندان تعریفی ندارد، نگران نباشید. همه کاربران با سرعت‌های مختلف اینترنت می‌توانند از دیجیتون به‌دلیل تکنولوژی تطابق با سرعت اینترنت استفاده کنند. خبر خوبی که شرکت سازنده دیجیتون برای کاربران آن دارد، اندازه حجم مصرفی اینترنت است. حجم اینترنت مصرفی برای افرادی که با اپراتورهای آسیاتک، شاتل، پارس آنلاین، مبین نت، فن آوا، پیشگامان و داتک انیمیشن‌های دیجیتون را مشاهده می‌کنند، به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود. اگر از مشترکان اپراتورهای دیگری مانند ایرانسل، همراه اول، رایتل، مخابرات و… هستید، حجم مصرفی شما را به‌عنوان ترافیک ملی و به‌شکل نیم‌بها حساب می‌کنند.

برنامه دیجیتون ساختار ساده‌ای دارد و در رنگ‌های مشکی و زرد طراحی شده است. از قسمت‌های تشکیل‌دهنده آن می‌توان به خانه، دسته‌بندی، جستجو، پروفایل، تنظیمات و پشتیبانی اشاره کرد.

ابتدای ورودتان ویدیویی 10 ثانیه‌ای پخش می‌شود که در آن محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی کنار یک‌دیگر قرار می‌گیرند. به‌این‌ترتیب برای هربار ورودتان به دیجیتون لحظات خاطره‌انگیز فرزندتان برایش زنده می‌شود. در طراحی برنامه دیجیتون از سیستم درون‌پرداختی استفاده کرده‌اند و شما مبلغی را به‌شکل روزانه از اعتبار سیم‌کارت یا حساب کاربری‌تان در چارخونه می‌پردازید. برخلاف بیش‌تر برنامه‌ها نیازی نیست در بدو ورود شماره موبایل‌تان را وارد کرده و کد فعال‌سازی دریافت کنید. شما می‌توانید نام و توضیحات انیمیشن‌ها، موسیقی‌ها، برنامه‌های آموزشی و… را در فضای برنامه دیجیتون ببینید و اگر تمایل داشتید یکی از مشترکان آن باشید. پس از ثبت‌نام در دیجیتون با پرداخت روزانه 750 تومان اجازه استفاده از قسمت‌های مختلف دیجیتون را خواهید داشت.

خانه در دیجیتون

بالای صفحه نمایش برنامه دیجیتون محبوب‌ترین انیمیشن در چند روز گذشته را می‌بینید. کمی پایین‌تر که بیایید، در قسمت‌های مختلف برگزیده‌ها، سریال‌های به‌روزشده، وقت مدرسه، پیشنهاد این هفته، برترین‌ها، ستاره‌ها، ویژه محرم، آموزشی، پرنسس‌ها، جدیدترین‌های کوتاه، تازه‌های 2019 و زبان اصلی انیمیشن‌ها و برنامه‌های متنوعی به کاربران عرضه می‌شود.

سریال‌های به‌روزشده انیمیشن‌های سریالی را نمایش می‌دهد. در بخش وقت مدرسه فیلم‌هایی آموزشی برای یادگیری دروس فارسی، ریاضی و علوم در مقاطع اول تا سوم دبستان قرار گرفته‌اند. اگر کودک شما شیفته شخصیتی کارتونی شده، ستاره‌ها قسمتی لذت‌بخش برای او خواهد بود. ستاره‌ها کارتون‌های مختلف را به‌تفکیک ستاره و شخصیت نقش اول آن‌ها دسته‌بندی می‌کند. همیشه قسمتی برای آشنایی کودکان با مناسبت‌های مختلف در دیجیتون دیده می‌شود. باتوجه به حال‌وهوای این روزها بخش ویژه محرم را در دیجیتون می‌بینید که با هدف آشنایی بیشتر فرزندان شما با امام حسین و انقلاب او طراحی شده است. کودکان در هر سن‌وسالی نیاز به یادگیری مفاهیم اجتماعی یا مهارت‌های مختلف دارند. در بخش آموزشی کارتون‌هایی با این هدف برای فرزندان شما درنظر گرفته‌اند. یکی از جالب‌ترین قسمت‌ها در دیجیتون که برای شما نیز می‌تواند جذاب باشد، بخش نوستالژی است. کارتون‌های نوستالژی دهه 60 در این قسمت پخش می‌شود.

پخش کارتون

با کلیک روی هر انیمیشن وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن پیش‌نمایش و تصاویر آن، نظرات کاربران و کارتون‌هایی با موضوع مشابه وجود دارند. با استفاده از گزینه‌های ذخیره، به‌اشتراک‌گذاری و قفل کودک وضغیت پخش انیمیشن را مدیریت کنید. در قسمت نظرات علاوه‌بر انتخاب یکی از سه ایموجی ناراحت، خوشحال و بسیار خوشحال می‌توانید چند خطی هم درباره آن‌ها بنویسید. برای پخش فیلم گزینه‌های زیرنویس برای فیلم‌های زبان اصلی، پرش 15 ثانیه‌ای به جلو یا عقب، قفل کودک، تغییر صدا و تنظیمات دراختیارتان است.

جمع‌بندی

برنامه ایرانی دیجیتون ساعت‌ها کودکان شما را سرگرم می‌کند. این برنامه 100 ها کارتون، انیمیشن و موسیقی سرگرم‌کننده و آموزشی را یک‌جا جمع کرده تا دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. باتوجه به قابلیت‌هایی مانند امکان فعال‌سازی قفل کودک، مصرف رایگان اینترنت و انیمیشن‌های سانسورشده برای دانلود برنامه دیجیتون زمان را ازدست ندهید. برای دانلود برنامه دیجیتون می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7089
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *