نقد و بررسی بازی سوپر شوت 2؛ شوت‌زنی از دورترین فاصله ممکن!

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » نقد و بررسی بازی سوپر شوت 2؛ شوت‌زنی از دورترین فاصله ممکن!
نقد و بررسی بازی سوپر شوت 2؛ شوت‌زنی از دورترین فاصله ممکن!
دانلود بازی سوپر شوت 2
فهرست محتوا

باتوجه به اینکه ورزش فوتبال محبوب‌ترین ورزش در سطح کشور محسوب می‌شود، بازی‌های دسته‌بندی ورزشی به‌ویژه فوتبالی طرف‌داران پروپاقرصی دارند. یکی از این بازی‌های با کیفیت که گرافیک بالایی دارد، بازی ایرانی سوپر شوت 2 است. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی سوپر شوت 2 با مجله چارخونه همراه باشید.

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان این بازی فوتبالی را که برای گوشی‌های اندروید طراحی شده، تولید و به بازار محتوای دیجیتال عرضه کرده‌اند. این تیم برنامه‌سازی پیش‌ازاین با انتشار بازی باباپز به‌خوبی خود را به گیمرهای مبتدی و حرفه‌ای شناساند. دانلود بازی سوپر شوت 2 حجمی اندازه 40 مگابایت از ترافیک اینترنت شما را مصرف می‌کند. در این بازی باید بلندترین شوت‌ها را بزنید تا حریف را شکست داده و فاتح میدان رقابت شوید.

بازی سوپر شوت 2 ساختار ساده‌ای دارد و شما را گیج و سردرگم نمی‌کند. از قسمت‌های مختلف بازی می‌توان به اجرای بازی، جدول مسابقات، بانک خرید الماس، ماموریت‌ها و تنظیمات اشاره کرد.

دانلود بازی سوپر شوت 2 و ثبت‌نام در بازی

برای بازی با سوپر شوت 2 باید در سرویس بازی ثبت‌نام کنید. پس از ورود شماره موبایل‌تان و دریافت کد فعال‌سازی در بازی سوپر شوت 2 عضو خواهید شد. شما برای استفاده از خدمات این بازی باید مبلغ 300 تومان به‌صورت روزانه بپردازید. اگر بخت با شما یار باشد و با سیم‌کارت ایرانسلی در بازی ثبت‌نام کنید، اجازه استفاده رایگان از سوپر شوت 2 را برای 48 ساعت دارید. به‌این‌ترتیب امکان آزمون و خطای بازی سوپر شوت 2 را خواهید داشت. پس از ورود به بازی با انتخاب یکی از گزینه‌های آبیته یا قرمزته تیم خود را مشخص کنید. گام بعدی یک مرحله از بازی را برای آموزش شیوه اجرای آن به شما نشان می‌دهد. پس از آن باید در قسمت مربوطه نامی برای حساب کاربری‌تان در سوپر شوت 2 بنویسید.

داستان و فضای بازی سوپر شوت 2

داستان بازی در یک استادیوم ورزشی اتفاق می‌افتد. شما شخصیت یکی از بازیکن‌های سوپر شوت 2 را کنترل می‌کنید. باید با بلندترین شوتی که در توان‌تان است، پوزه حریف را به خاک بمالید. یک نیم‌دایره رنگی با رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز کم‌رنگ و سبز پررنگ پایین صفحه نمایش بازی خواهید دید.

خطی صاف در محور دایره با سرعت بالایی می‌چرخد که با ضربه آرام و به‌موقع شما روی صفحه نمایش یک‌جا ثابت می‌شود. هرچه محل قرارگیری خط صاف به قسمت‌های سبز رنگ نزدیک‌تر باشد، شوت شما بلندتر و حرفه‌ای‌تر خواهد بود. پس از پرتاب، توپ از بالای سر بازیکنان تیم حریف می‌گذرد و طی مسیر به آن‌ها برخورد کرده و پس از اصطکاک با بازیکنان آن‌ها را روی زمین می‌اندازد. بیش‌تر بودن این ضربه‌ها برای شما امتیاز می‌آورد.

اجرای بازی در سوپر شوت 2

پیش از ورود به استادیوم و اجرای بازی، جدولی پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد که امکانات مختلفی برای پیروزی در سوپر شوت 2 دراختیارتان می‌گذارد. ابزارهای کمکی، شخصیت‌های ویژه، مصرف‌شدنی‌ها و اسطوره‌ها ازجمله این امکانات هستند. ابزارهای کمکی به شما برای اجرای شوت‌های بلند کمک می‌کنند. برای مثال اصطکاک برای ازدست‌رفتن سرعت کم‌تر در هر برخورد، ضربه چکشی برای افزایش تعداد و قدرت ضربه‌های چکشی و شوت اولیه برای افزایش قدرت برای شوت اولیه مناسب هستند.

ابزارهای کمکی دیگر با جلوتررفتن در سوپر شوت 2 و رسیدن به سطوح بالاتر قابل دسترسی خواهند بود. انتخاب شخصیت‌های ویژه در سوپر شوت 2 باعث بیش‌تر شدن احتمال برد در مسابقه شوت بلند می‌شود. روی شخصیت‌هایی مانند کاکرو برای قوی‌تر شدن قدرت بازیکن و بوقی برای زدن ضربه‌های بلندتر حساب کنید.

ضربه چکشی باعث می‌شود توپ باز هم ارتفاع پیدا کند. در طول بازی نمودار ضربه چکشی پر می‌شود و می‌توانید از آن برای بلندتر شدن شوت استفاده کنید. اگر شوت قدرت‌مندی داشته باشید، تا چند مرتبه هم اجازه ضربه روی آیکون ضربه چکشی به شما داده می‌شود.

ماموریت‌ها در سوپر شوت 2 فهرستی از هدف‌های بازی به شما ارائه می‌دهد. با رسیدن به این هدف‌ها به سطوح پیشرفته‌تر رسیده و الماس‌های قرمز بیش‌تری کسب خواهید کرد. طی‌کردن مسافت 75 متر، هفت بار استفاده از ضربه چکشی، ارتقای ابزارهای کمکی و… ازجمله این هدف‌ها هستند.

اگر شما برای ارتقای زودتر و درنتیجه بهتر بازی‌کردن در سوپر شوت 2 عجله دارید، سری به قسمت بانک بزنید. در این بخش بسته‌های 100 تایی تا 3500 تایی از الماس‌های قرمز با قیمتی بین پنج هزار تا 100 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

جمع‌بندی

دانلود بازی سوپر شوت 2 را برای گذران اوقات فراغت خود انتخاب کنید تا علاوه‌بر لذت از یک بازی جذاب، حامی محصولی ایرانی و تولید بازی‌سازان کشورمان باشید. ساختار ساده بازی، گرافیک جذاب و برگزاری لیگ‌های مختلف از نقاط قوت سوپر شوت 2 محسوب می‌شوند. برای دانلود و نصب بازی سوپر شوت 2 می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7123
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *