تجربه‌ای متفاوت از فوتبال در بازی Head Ball 2

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » تجربه‌ای متفاوت از فوتبال در بازی Head Ball 2
تجربه‌ای متفاوت از فوتبال در بازی Head Ball 2
دانلود بازی Head Ball 2
فهرست محتوا

بازی Head Ball 2 اثری متفاوت در ژانر بازی‌های اسپرت است که توسط استدیو بازی‌سازی ماسومو گیمینگ طراحی و روانه اپ استورها شده است. اگر اهل فوتبال هستید و دوست دارید فوتبالی متفاوت را در گوشی خود تجربه کنید با ما در این مطلب از مجله چارخونه جهت معرفی و دانلود بازی Head Ball 2 همراه باشید.

داستان بازی Head Ball 2 از چه قرار است؟

برخلاف بازی‌های فوتبال معروف نظیر FIFA یا PES در بازی Head Ball 2 خبری از یک میدان بزرگ و 22 بازیکن در زمین بازی نیست. بلکه در این بازی دو شخصیت کاریکاتوری باحال و جذاب با چند قابلیت محدود و ساده با هم به رقابت می‌پردازند؛ در این بازی قرار است در نقش یک بازیکن بانمک به مدت 90 ثانیه در مقابل یک رقیب آنلاین قرار گرفته و بازی کنید.

کل بازی در چند حرکت عقب جلو، شوت مستقیم، شوت هوایی و هد خلاصه می‌شود و شما باید با همین چند حرکت ساده از دروازه خود دفاع کرده و برای پیروز شدن تلاش کنید.

باوجود حرکات ساده و محدود، بازی Head Ball 2 در نگاه اول بسیار ساده به‌نظر می‌رسد اما در عمل اینطور نیست. اگر درست و به‌موقع عکس‌العمل نشان نداده و بدون برنامه شوت یا هد بزنید نتیجه‌ای برعکس برای شما به‌همراه دارد.

به عنوان تجربه‌ای که برای اولین‌بار از بازی داشتیم، سادگی بیش‌ازحد بازی گول‌مان زد و طی چند بازی متوالی بازی را با نتایج بدی به حریف واگذار کردیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم، گول سادگی بازی را نخورده و سعی کنید حرکات خود را حساب شده انجام دهید.

دانلود بازی Head Ball 2 و سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای بازی

خوشبختانه بازی‌سازی ماسومو بازی Head Ball 2 را به گونه‌ای طراحی کرده است که روی هر گوشی هوشمندی می‌توانید آن را تجربه کنید؛ از ساده‌ترین گوشی‌ها گرفته تا پرچم‌داران هر برند. فقط تنها موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بازی Head Ball 2 در سیستم عامل اندروید روی نسخه 4.0.3 به بالا و در سیستم عامل ios روی نسخه ios 9.0 به بالا قابل اجرا است.

به‌منظور دانلود بازی Head Ball 2 می‌توانید از لینک موجود که در پایان این مطلب قرار داده‌ایم بازی را دانلود کرده یا از کیوآرکد موجود استفاده کنید. توجه داشته باشید که نسخه ios بازی 189.1 مگابایت حجم داشته و نسخه اندروید آن 99 مگابایت حجم دارد، بنابراین قبل از دانلود از وجود فضای کافی روی گوشی خود مطمئن شوید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930535919″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویژگی‌های بازی Head Ball 2

قدرت‌های ویژه

بی شک یکنواختی در بازی می‌تواند شما را به‌شدت خسته کند به‌همین‌منظورسازنده یک سری قدرت‌های ویژه نیز برای بازی درنظر گرفته است. قدرت‌های ویژه در 18 نوع مختلف در اختیار شما قرار دارند و به شما قدرت‌های مختلفی می‌دهند؛ از جمله این‌که می‌توانید توپ بازی را چندتا کرده، دروازه حریف خود را بزرگ‌تر کنید یا برای دفاع از دروازه خود، آن را با یخ مسدود کرده یا کوچک کنید. قدرت‌های بازی به مرور زمان برای شما باز شده و امکان ارتقای آن‌ها نیز وجود دارد.

شخصیت‌های مختلف در بازی

شخصیت‌های فراوان بازی ما را بیشتر یاد بازی Clash Of Royals انداخت، به‌خصوص این‌که شخصیت‌های موجود با افزایش سطح شما در بازی ظهور پیدا کرده و به سه دسته Common، Rare و Legendary نیز تقسیم شده‌اند.

برای دستیابی به هرکدام از شخصیت‌های بازی لازم است تعدادی مشخصی از کارت‌های مربوط به آنها را از درون صندوقچه‌های جایزه پیدا کنید. کارت‌های Common به فراوانی پیدا می‌شوند اما پیدا کردن کارت Rare به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. کارت‌های Legendary هم که اصلاً فکرش را نکنید، این دسته از کارت‌ها بسیار نایاب‌اند و به‌دست آوردن آن‌ها بیشتر با صرف هزینه و خرید الماس امکان‌پذیر است؛ مگر این‌که خوش‌شانس باشید و در رویدادهای خاص کارت‌های شخصیت‌های افسانه‌ای را به‌دست آورید.

البته در صورتی که حال‌وحوصله صبر کردن برای به‌دست آوردن کارت‌های مختلف بازی را ندارید می‌توانید از قسمت فروشگاه، وارد بخش Card packs شده و با صرف الماس پک‌های موردنیاز خود را تهیه کنید.

شخصی‌سازی

آخرین ویژگی بازی که قصد معرفی آن را داریم امکان شخصی‌سازی آن است. به‌لطف قابلیت شخصی‌سازی بازی می‌توانید یک سری آیتم‌ها به شخصیت‌های بازی اضافه کنید. فقط تنها نکته‌ای که در این‌باره وجود دارد این است که آیتم‌های بازی صرفاً جهت تزیین بازیکن شما نیستند، بلکه بر قدرت آن‌ها نیز اضافه خواهند کرد. بنابراین با خرید آیتم‌های اضافه برای بازیکن، شانس شما برای پیروزی مقابل حریفان بیشتر خواهد شد.

البته ناگفته نماند که به‌خاطر تحریم‌ها امکان خرید درون برنامه‌ای بازی برای کاربان ایرانی فراهم نیست، مگر با خرید گیفت کارت که هزینه‌های زیادی را بر شما متحمل خواهد کرد. با وجود این نگران نباشید در طول بازی آن‌قدر هدایای مختلف دریافت می‌کنید که کمتر به خرید درون برنامه‌ای نیاز پیدا خواهید کرد.

کلام آخر

به‌عنوان کلام آخر باید بگوییم با یک بازی فوق‌العاده و جذاب طرف هستید که می‌تواند به‌شدت اعتیادآور و سرگرم‌کننده باشد؛ اگر دل‌تان لک‌زده برای یک بازی باحال و سرگرم‌کننده، ما شدیداً دانلود بازی Head Ball 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

https://mag.charkhoneh.com/7163
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *